Aika hirveä tuo pilapiirros 94-vuotiaasta kuningattaresta ja Meghanista. Linkki
Kommentit (47)
Mielestäni kuningatar joka on 10 immeinen, Megahan on -4. Monarkian merkitys keskustelu sitten erikseen. Monarkia ei ole Kuningattern keksintö (nykyisen siis).
Turhaa yrittää moisella piirroksella lietsoa tulta! Yököttää.
Missä kohtaa pitäisi suuttua tai nauraa? Koko piirros on tökerö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuo kuningattaren iän esille? Yrittää saada Hänen Majesteettinsa näyttämään herttaiselta mummelilta, joka tässä kohussa on uhri?
Kuningatar on syytön tässä sopassa. Ja noin vanhaa ihmistä ei saa tuolla tavalla irvailla - eikä muitakaan tietenkään. ap
Mistä tiedät, että kuningatar on syytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän näen tuossa suoraa kettuilua George Floydin tapaukseen. Kunintagar ja Meghan jostain syystä joutuivat samalle linjalle, vaikkei heidän tilanteensa rasismin suhteen niin paha olekaan.
En hyväksy vieläkään Charlie Hebdonin linjaa sananvapaudesta.
Olet siis äärioikeistolainen. Charlie Hebdo on vasemmistolainen julkaisu.
Tämä onkin eka kerta tätä sorttia. :D Ok, mä olen sitten jos sä niin sanot.
Tosissaanko täällä mummelit puolustautuu tuohtuneina kuningatarmummelin pilkasta :D Olisko aika päivittää tajuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jollekin kuninkaallismieliselle brittijuntille käydä pistämässä ranttaliksi Hebdon toimituksessa, johan viime kerrasta onkin tovi.
Milloin viimeksi kuninkaalismielinen brittijuntti on ranttaloinut Hebdon toimituksessa?
Ei tuossa siitä sanottu mitään.
Tuossa sanotaan, että a) hyvä syy brittijuntille lähteä sinne b) siitä on aikaa, kun Hebdoon on viimeksi isketty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tuo kuningattaren iän esille? Yrittää saada Hänen Majesteettinsa näyttämään herttaiselta mummelilta, joka tässä kohussa on uhri?
Kuningatar on syytön tässä sopassa. Ja noin vanhaa ihmistä ei saa tuolla tavalla irvailla - eikä muitakaan tietenkään. ap
Eikös ainakin Meghan sanonut niin haastattelussa.
Todella törkeä ja vääristelevä. Marklella ja kuningattarella on hyvät välit, Markle puhuu hänestä kunnioittavasti. Ihmisillä menee kuningasperhe ja sen ympärillä pyörivä instituutio sekaisin, ja lehdet oikein yllyttävät ihmisten vihaa ja tietämättömyyttä. Tai oikeastaan niiden vikahan se on, koska mistäs muualta ihmiset mielikuvansa muodostaisivat kuin mediasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä syy jollekin kuninkaallismieliselle brittijuntille käydä pistämässä ranttaliksi Hebdon toimituksessa, johan viime kerrasta onkin tovi.
Milloin viimeksi kuninkaalismielinen brittijuntti on ranttaloinut Hebdon toimituksessa?
Ei tuossa siitä sanottu mitään.
Tuossa sanotaan, että a) hyvä syy brittijuntille lähteä sinne b) siitä on aikaa, kun Hebdoon on viimeksi isketty.
Jospa joku jaksais sulle vääntää rautalangasta, mitä kirjoittamasi lause oikein tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan itse sanoi niin siinä haastattelussa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
– Tämä ei venytä rajoja, naurata ketään eikä haasta rasismia.
Voisi puhua omasta puolestaan. Ainakin itse naurahdin.
Itse tulkitsin sen niin, että siinä irvaillaan kuinka naurettavaa on, että tämä etuoikeutettu Hollywood-tähti, joka kuuluu maailman vaikutusvaltaisimpiin naisiin ja on naimisissa kuninkaallisen kanssa, nyyhkii jatkuvasti alahuultaan purien kuinka kamalaa hänen elämänsä on ja antaa ymmärtää kuninkaallisten olevien itse piruja rasistisuudessan.
Ja kyllä se itseä ainakin hymyilytti... Onhan hän nolo marttyyriydessään.
Saahan sitä pilapiirroksia julkaista kai? Ei niistä tarvitse välittää. Pitääkö kaikkien maailman pilapiirrosten olla ihan korrekteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän näen tuossa suoraa kettuilua George Floydin tapaukseen. Kunintagar ja Meghan jostain syystä joutuivat samalle linjalle, vaikkei heidän tilanteensa rasismin suhteen niin paha olekaan.
Sulla on kyllä varsin kuiva elämä, jos huumorijulkaisukin pitää valita puoluekannan mukaan.
Yhtä "hyvä" piirustustyyli kuin Ville Rannalla. Mutta aihealue luokkaa "iha sama".
Harry ei ole kuitenkaan natsipuku päällä kuvassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kyllä varsin kuiva elämä, jos huumorijulkaisukin pitää valita puoluekannan mukaan.
Tietysti pitää! Ensin selvitetään kuka sanoo ja sitten nyökytellään tai pudistellaan päätä. Ehkä jopa heristellään sormea.
Ellusta on tehty jotenkin epäluonnollisen valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Tämä ei venytä rajoja, naurata ketään eikä haasta rasismia.
Voisi puhua omasta puolestaan. Ainakin itse naurahdin.
Itse tulkitsin sen niin, että siinä irvaillaan kuinka naurettavaa on, että tämä etuoikeutettu Hollywood-tähti, joka kuuluu maailman vaikutusvaltaisimpiin naisiin ja on naimisissa kuninkaallisen kanssa, nyyhkii jatkuvasti alahuultaan purien kuinka kamalaa hänen elämänsä on ja antaa ymmärtää kuninkaallisten olevien itse piruja rasistisuudessan.
Ja kyllä se itseä ainakin hymyilytti... Onhan hän nolo marttyyriydessään.
Aa, eli Meghanin kokemuksilla ei ole väliä, koska megaluokan tähtenä hänellä on pakko olla kaikki hyvin? Ja sulla taitaa olla ihan väärä kuva siitä, ketä Meghan syyttää ja mistä.