Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun ei ole tehnyt mieli sipsejä neljään kuukauteen

Vierailija
15.03.2021 |

Ennen söin joka viikko sipsejä ja dippiä. Jossain vaiheessa lakkasin syömästä perunasta tehtyjä ja vaihdoin linsseistä tehtyihin koska ne olivat terveellisempi vaihtoehto. Lopulta kyllästyin niihin ja jätin nekin kokonaan pois. Nyt on mennyt jo neljä kuukautta ilman ja minkäännäköistä sipsihimoa ei enää ole. Aivan ihanaa, sillä sipsit ovat pahimpia lihavuuden aiheuttajia. Paino on kyllä laskenutkin tämän ansiosta. Vielä vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakaan voivani lopettaa sipsien syöntiä kokonaan.

Millainen suhde teillä on sipseihin?

Jännä muuten, että nykyään kun edes sanon sanan "sipsi" tai "perunalastu" niin tulee huono olo. Ihan uskomatonta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hirveästi, mutta olen vähentänyt ronskista juurikin tyhjien kaloreiden, rasvan ja suolan takia. 

Vierailija
2/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa syödä sipsejä. Iltaisin syön joko iltapalan tai jos herkkuja tekee mieli, jotain makeaa.

Joskus illanistujaisiin tms jos avataan pussi, loppu happanee kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä vaikka joka päivä, mutta en syö, koska lääkärisetä kielsi. Vaikka pitäisin puolen vuoden tauon, se ei vaikuttaisi mitenkään haluuni syödä sipsejä. 

Vierailija
4/4 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syönyt 20 vuoteen, mutta viime vuonna löysin ne uudestaan. Söin viime vuonna ehkä neljä pussia sipsejä. Tänä vuonna olen syönyt yhden. Ei tee mieli. Ehkä siksi, että maistoin palstan innoittamana Rancheja, ja ne olivat karseita. Siitä jäi huono fiilis sipseistä.