Ikääntyvän ihon seerumi?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Novexpertin c-vitamiini aamulla ja hyaluronihappo illalla.
Mistä olet nämä hankkinut?
kaiken te uskotte. ei se naama siitä kaunistu seerumeilla
Tehokkain tutkitusti ikääntymistä vastaan on A-vitamiini eli esim. retinoli. Sitä sisältävää seerumia kannattaa käyttää illalla, koska päivällä se lisää aurinkoherkkyyttä. Esim. The Ordinary tai Medik8 merkeiltä löytyy hyviä retinoliseerumeja. Kannattaa aloittaaa ihan pieneellä pitoisuudella esim. 0,3%, koska muuten voi tulla ihoärsytystä ja hilseilyä. Ihon täytyy tottua retinoliin.
Aamulla voisi myös olla järkevää käyttää seerumia, mutta erityyppistä. Esim. C-vitamiiniseerumi on hyvä jos ikääntymis- ja aurinkovauriomuutokset on ongelma. Sitten taaas jos kuivuus tai karheus ihossa on ongelma, hyaluronihapposeerumi toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
kaiken te uskotte. ei se naama siitä kaunistu seerumeilla
Esim. retinolin vaikutuksista on ihan tutkittua tietoa ja ihotautilääkäritkin määrää sitä erilaisiin iho-ongelmiin.
Itsellä on puoli vuotta jokailtaista käyttöä vienyt pois silmien ja otsan pikkurypyt ja ihon on nykyään myös ihan pehmeä ja puhdas, kun ennnen oli T-alueelta rasvoittuva ja usein näpyillä, ja poskilta taas karhean kuiva.
Muita aineita joilla on tutkittuja vaikutuksia on C-vitamiini ja erilaiset peptidit sekä hyaluronihappo.
Olen mies +50 V. Miten saan silmäpussit pois, onko jotain sopivaa rasvaa ehdottaa?
Porkkana, aamulenkki hikeen saakka ja kasvisruoka jossa proteiinia 10 % , ja kalaa paljon. Jogurttia desi. Paljon vettä.
Näillä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies +50 V. Miten saan silmäpussit pois, onko jotain sopivaa rasvaa ehdottaa?
Suola yrttisuolaksi vaihtoon , vettä lisää juo ja joogaa illalla. näillä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Remescar merkkinen toimii välittömästi. Olen maskeeraaja ammatiltani ja sitä käytetään kuvauksissa, jos kuvattavalla on turvonnee silmäpussit juuri kuvausaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Kylmät lusikat silmille.
Vierailija kirjoitti:
Juo paljon vettä. Pirkan silmänympärysvoide on hintaansa nähden erinomainen.
itse 52 vee käytän ordinaryn Retinoidia 2 % iltasin, hinta-laatu suhde on hyvä.
Käytin ensin Medik8 retinoidia mutta tämä Ordinary ajaa aivan saman asian,
Novexpertin c-vitamiini aamulla ja hyaluronihappo illalla.