Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ollut Lontoossa?

Vierailija
15.03.2021 |

Millainen kaupunki?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta olen käynyt Tukholmassa, yhden kerran.

Minäkin olen käynyt Tukholmassa ja sen lisäksi mennyt Helsingin ohi.

Vierailija
22/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olen käynyt työn vuoksi +20 kertaa ja lomamatkoilla 2 kertaa, ihan kumppanin mieliksi. Sen lisäksi Lontoo on ollut kymmeniä kertoja ns. Stop-over muualle matkustettaessa.

Suoraan sanottuna yliarvostettu ja todella kallis paikka. Itse löydän paljonkin mielenkiintoisempia kaupunkeja ja kohteita, mutta jokainen kokee asiat tavallaan. Toiset rakastaa ja itse kuulun niihin, joille Lontoo on pakkopullaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kymmenisen kertaa mutta viimeisimmästä reissusta on noin kymmenen vuotta. Ihana kaupunki.

Vierailija
24/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut täällä reilun vuoden. Ihan kuin olisi mennyt 100 vuotta ajassa taaksepäin.

Vierailija
25/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaupunki, paljon nähtävää. Suosittelen vähintään viikon reissua, me olimme vain neljä päivää ja se oli mielestäni liian lyhyt aika, helposti olisi kauemminkin mennyt.

Vierailija
26/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa saa oikein hyvää ruokaa. Sekä ravintoloista että yksittäisten ihmisten kodeista.

No kun ei oikein kehtais tosta vaan mennä jonkun kotiin ja pyytää ruokaa.

Sohvasurffaus ratkaisee ongelman. Mutta koronavirus estää matkustelun nyt, joten emme pääse nauttimaan lontoolaisten vieraanvaraisuudesta ja ruuanlaittotaidosta. 

By the way, en voi sietää Gordon Ramsay -nimistä julkkiskokkia. Mies on täysi mulkku. Ei se ruuan laatu parane, vaikka kokki räyhää keittiössä kuin raivohullu. 

Vierailija
27/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt. Jostakin syystä en erityisemmin pitänyt, mitä ihmettelin vähän itsekin. Ilta-aikaan oli myös hieman turvaton fiilis liikkua, mitä ei vaikkapa Berliinissä ollut ollenkaan. Pitäisi käydä uudestaan, jos tästä nyt ikinä enää reissuun pääsee.

Vierailija
28/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta vanhempani ovat käyneet 80-luvulla.

Itseäni ei Eurooppa oikein kiinnosta matkakohteena. Liian lähellä.

Vierailija
29/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen käynyt Lontoossa yli 20 kertaa tällä vuosituhannella.

Minulla on viha-rakkaussuhde Lontoota kohtaan. Kaupungissa on paljon hyvää mutta myös paljon sellaista, mitä en siedä. Lontoo on siis hyvä lomakohde, mutta en muuttaisi asumaan sinne.

Mitä et siedä Lontoossa?

Vierailija
30/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis.

Kaikki on köyhälle kallista.

Miksi et edes nyt korona-aikana ole laittanut rahaa säästöön?

Vierailija
31/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on maailman paras pikaruokaketju Nando's!!

Muutenkin hyvää ruokaa, värikkäitä ihmisiä, romanttisia katuja, paljon historiaa... Mutta toki myös likaisuutta, roskia, rikollisuutta, ja pitää tietää minne ei kannata mennä jne.

Vierailija
32/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä reissullani teininä en rakastunut Lontooseen. Yövyttiin homeisessa hostellissa jossain vähän syrjemmässä, oli pimeä ja kylmä vuodenaika, ja kaikki oli vierasta. Kun sitten menin käymään uudestaan kesällä aikuisena ihastuin kaupunkiin, yöpaikkanakin oli hotelli hyvällä sijainnilla tällä kertaa. Vähän mietityttää että jos eka reissu olisi ollut toisenlainen, olisin ehkä päätynyt muuttamaan Lontooseen. Päädyin sitten muualle, ja nyt on Brexit enkä voinkaan enää toteuttaa unelmaa. 

Vierailija
33/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt monta kertaa. Viimeksi käydessäni Lontoon boheemilla alueella sain töykeää kohtelua, vaikka olin aina luullut, että boheemilla alueella kohdeltaisiin hyvin mutta väärässä olin. Muuten reissu oli mahtava.

Vierailija
34/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käyty. Kallis oli.

Metrolippukin oli ihan sikakallis.

Vierailija
35/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ränsistynyttä. Ilma haisee liikeenteelle ja joki aivan paskalle. >p

Vierailija
36/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran, jotenkin kylmä ja etäinen fiilis jäi.

Ketjussa parjattu Pariisi on mielestäni ihana!

Vierailija
37/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. En ole mikään kulttuuri-ihminen, joten aika lailla sama vaikken kävisikään. Uskomatonta että siitä on tullut sellainen kaikkien pitää käydä siellä -paikka. Se on täysin vapaaehtoista käykö vai ei ja jos et siedä sitä, niin voi voi.

Vierailija
38/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kertaa 70 ja 80 luvuilla.

Oli suht koht edullinen.

Silloin oli kiva paikka eipä taida enää olla.

Vierailija
39/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunut siina liepeilla. Kulttuuritarjonta on mielenravayttavaa. Nytkin lontoo on lahin suurkaupunki vaikka meri onkin valissa.

Toki keskustassa autoparkki saattaa olla vaikka 15 puntaa tunnista.

Vierailija
40/61 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut täällä reilun vuoden. Ihan kuin olisi mennyt 100 vuotta ajassa taaksepäin.

100 vuotta taaksepäin? Kuinka niin?