Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miten reagoisit, jos naisesi esittäisi/saisit selville ajatuksen/toiveen/halunsa kolmannesta pyörästä?

Vierailija
15.03.2021 |

Kävisi selväksi, ettei kyse olisi pelkästään fantasian ääneen sanomisesta vaan toiveesta myös toteuttaa se IRL .Eli asian vireillepano IRL olisi käytännössä siitä kiinni haluatko sinä sitä.

Pahoittelen perinteistä mies-nainen pari näkökulmaa. Muuten kombinaatiot liian moninaiset, että kysely paisuisi.
Kommentoi vastaustasi halutessasi mm. ikä tai mahdolliset kokemukset mainiten aiheesta.

Aiheuttaisiko asia negatiivisia tunteita, jopa kriisin suhteessa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Sanoisin, että mitä minä sanoin.

Olen nimittäin ehdottanut toista miestä, joka ei kelvannut. Tuumasin silloin että kyllä se vielä kelpaa kun ajatusta aikansa kypsyttelee.

Nuorempana sitä haaveili aina 2N+M tilanteesta. Kun ikää tuli, tajusi että kova homma tyydyttää yksikin nainen kunnolla, joten N+M alkoi kuulostamaan ihan ok ratkaisulle, vaikkakin perinteiselle semmoiselle. Kun ikää tuli vielä lisää, alkoi mielessä pyörimään että tuo nainenhan saattaisi saada enemmän kahdesta. Ja takuulla saisi tyydytettyä kaksi miestä, toisin kuin itse kahta naista. Nyt, edelleen vähän vanhenneena alkanut miettimään, että voisihan se toinen mies olla vaikka bi......never say never😉

Aika samat ajatukset. Parikymppisenä kun pystyi helposti laukeamaan useita kertoja putkeen ilman pelkoa että erektio laskisi, niin olisi voinut helposti panna kahta naista vuorotellen.

Nyt yhdessä naisessa on ihan riittämiin. 2n toimisi vain jos naiset olisi bi ja tyydyttäisivät myös toisiaan. Tai että tyydyttäisin toisen naisen kanssa yhdessä vaimoani ja ajatus olisi vaimoni tyydyttäminen. Tai jos vaimon kanssa yhdessä tyydytettäisiin toista naista. Ei niin että ikinä tapahtuisi koska vaimoa ei kiinnosta naiset lainkaan, mutta jos kiinnostaisi, niin tuskin haluaisi minun panevan toista naista.

2m olisi mahdollinen juuri siksi että nainen kyllä saa tyydytettyä kaksi miestä. Siinä ei vaimolle myöskään tulisi kateuden yms tunteita. Vaikka se on oma fantasia, niin vaikea sanoa miten sitä oikeasti siihen suhtautuisi.

Kieltämättä on käynyt myös bi-mies mielessä vaikka sellaista ei ole koskaan käynyt edes mielessä kokeilla. Mutta vaimo ei välttämättä suhtautuisi kovin hyvin miehen bi-hommiin.

Vaimo on monta kertaa sanonut että jos on yhtään mitään sellaista mitä mielestäni meidän seksielämästä puuttuu, niin minun pitää siitä hänelle heti kertoa. Hän itse on omien sanojensa mukaan täysin tyytyväinen seksielämäämme eikä kaipaa mitään lisää. Joten luulen että kyllä suostuisi ainakin kerran kokeilemaan 2m kimppaa jos oikeasti sellaista haluaisin.

Seurasin erästä suomalaista swinger blogia. Sillä pariskunnalla oli sääntö ettei vastakkaista sukupuolta saa pussata / suudella. Samaa sukupuolta saa. Aluksi heillä oli myös sääntö ettei mies saa panna toista naista. Muuta sai tehdä.

Vierailija
22/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi mihinkään kimppaan. Rakastan vaimoani ja vaimoni minua. Jos suhteeseen mahtuu muita, ei se ole oikea suhde.

Siksihän menimme naimisiin, koska haluamme toisiamme. Jos ulkopuolisia tarvitsee jostain syystä naida, erotaan ensin.

M40

Tämä. Kävisin vakavailmeisen keskustelun mikäli haluaisi lisää henkilöitä aviovuoteeseemme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi mihinkään kimppaan. Rakastan vaimoani ja vaimoni minua. Jos suhteeseen mahtuu muita, ei se ole oikea suhde.

Siksihän menimme naimisiin, koska haluamme toisiamme. Jos ulkopuolisia tarvitsee jostain syystä naida, erotaan ensin.

M40

Rakkaus ja seksi ei mene kaikilla noin tiukasti yksi yhteen -periaatteella.

Sitten lienee vähintään itsetutkiskelun paikka, jos ei kykene kohdistamaan seksuaalista tarvettaan omaan vaimoon tai mieheen? Tai mieluummin ammattiapua kannattaa hakea. Silloin ollaan yhdessä aika kevyin perustein, jos mukaan mahtuu muitakin. Ei aitoa rakkautta, ei sitoutumista.

Vierailija
24/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Rakkaus ja seksi ei mene kaikilla noin tiukasti yksi yhteen -periaatteella.

Sitten lienee vähintään itsetutkiskelun paikka, jos ei kykene kohdistamaan seksuaalista tarvettaan omaan vaimoon tai mieheen? Tai mieluummin ammattiapua kannattaa hakea. Silloin ollaan yhdessä aika kevyin perustein, jos mukaan mahtuu muitakin. Ei aitoa rakkautta, ei sitoutumista.

Ilmaisin huonosti. Rakkaus ja seksi ei mene aina yksi yhteen tarkoitti, että voi olla riemukasta seksiä ilman sen syvempää tunnesuhdetta. Myöskään rakkaus toiseen ei kaikilta poissulje sitä, ettei voisi sallia toiselle nautintoja suhteen ulkopuolelta.

Oikeaa ja "väärää" rakkautta en osaisi tältä pohjalta lähteä toisissa ihmisissä osoittelemaan.

Vierailija
26/29 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista! Jos sillä toisella miehellä on isompi kalu kuin sinulla, olet menettänyt saman tien vaimosi. Miehet on ison kalun perään kuin karhu hunajan. Mitkään aidat ei pidättele kiimaista naista, joka haluaa mahtipanoa.

Vierailija
27/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Sanoisin, että mitä minä sanoin.

Olen nimittäin ehdottanut toista miestä, joka ei kelvannut. Tuumasin silloin että kyllä se vielä kelpaa kun ajatusta aikansa kypsyttelee.

Nuorempana sitä haaveili aina 2N+M tilanteesta. Kun ikää tuli, tajusi että kova homma tyydyttää yksikin nainen kunnolla, joten N+M alkoi kuulostamaan ihan ok ratkaisulle, vaikkakin perinteiselle semmoiselle. Kun ikää tuli vielä lisää, alkoi mielessä pyörimään että tuo nainenhan saattaisi saada enemmän kahdesta. Ja takuulla saisi tyydytettyä kaksi miestä, toisin kuin itse kahta naista. Nyt, edelleen vähän vanhenneena alkanut miettimään, että voisihan se toinen mies olla vaikka bi......never say never😉

Aika samat ajatukset. Parikymppisenä kun pystyi helposti laukeamaan useita kertoja putkeen ilman pelkoa että erektio laskisi, niin olisi voinut helposti panna kahta naista vuorotellen.

Nyt yhdessä naisessa on ihan riittämiin. 2n toimisi vain jos naiset olisi bi ja tyydyttäisivät myös toisiaan. Tai että tyydyttäisin toisen naisen kanssa yhdessä vaimoani ja ajatus olisi vaimoni tyydyttäminen. Tai jos vaimon kanssa yhdessä tyydytettäisiin toista naista. Ei niin että ikinä tapahtuisi koska vaimoa ei kiinnosta naiset lainkaan, mutta jos kiinnostaisi, niin tuskin haluaisi minun panevan toista naista.

2m olisi mahdollinen juuri siksi että nainen kyllä saa tyydytettyä kaksi miestä. Siinä ei vaimolle myöskään tulisi kateuden yms tunteita. Vaikka se on oma fantasia, niin vaikea sanoa miten sitä oikeasti siihen suhtautuisi.

Kieltämättä on käynyt myös bi-mies mielessä vaikka sellaista ei ole koskaan käynyt edes mielessä kokeilla. Mutta vaimo ei välttämättä suhtautuisi kovin hyvin miehen bi-hommiin.

Vaimo on monta kertaa sanonut että jos on yhtään mitään sellaista mitä mielestäni meidän seksielämästä puuttuu, niin minun pitää siitä hänelle heti kertoa. Hän itse on omien sanojensa mukaan täysin tyytyväinen seksielämäämme eikä kaipaa mitään lisää. Joten luulen että kyllä suostuisi ainakin kerran kokeilemaan 2m kimppaa jos oikeasti sellaista haluaisin.

Seurasin erästä suomalaista swinger blogia. Sillä pariskunnalla oli sääntö ettei vastakkaista sukupuolta saa pussata / suudella. Samaa sukupuolta saa. Aluksi heillä oli myös sääntö ettei mies saa panna toista naista. Muuta sai tehdä.

En ymmärrä tuollaisia toinen saa, mutta toinen ei sääntöjä. Itse en sellaista vaatisi enkä sellaiseen suostuisi.

Vierailija
28/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ihan allekirjoita tuota.

Olen viiskymppinen ja vaimo on juuri täyttänyt nelkyt.

Vaimo ei halua lähteä yksin vaikka olisin suostunutkin, josta on puhuttu useastikin.

Hänellä on nuori vakio mies jolla on kohtuu kookas, ja tosi viriili. Ei ole vaikuttanut muuhun kun siihen että kun olen nähnyt kuinka vaimo nauttii niin itsekkin olen saanut kestävyyttä ja suorituksia on ollut jopa kolme kertaa yössä.

Vaimo sanonut että jos en ole mukana niin se vierailu saa loppua. Sanoi ettei osaa nauttia jos ei voi olla varma että hyväksyn, sanoi että se on hänelle ihan sama kun jelly, mutta oikea ja laukeava.

Yksi joka pikkuisen tekee kipeetä on se esi leikki. Ehkä siksi että siinä näkyy se kiima ja nautinto jonka haluan naiselleni.

Vierailija
29/29 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista! Jos sillä toisella miehellä on isompi kalu kuin sinulla, olet menettänyt saman tien vaimosi. Miehet on ison kalun perään kuin karhu hunajan. Mitkään aidat ei pidättele kiimaista naista, joka haluaa mahtipanoa.

"Miehet on ison kalun perään kuin karhu hunajan." Hauska freudilainen lipsahdus.