Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Miten reagoisit, jos naisesi esittäisi/saisit selville ajatuksen/toiveen/halunsa kolmannesta pyörästä?

Vierailija
15.03.2021 |

Kävisi selväksi, ettei kyse olisi pelkästään fantasian ääneen sanomisesta vaan toiveesta myös toteuttaa se IRL .Eli asian vireillepano IRL olisi käytännössä siitä kiinni haluatko sinä sitä.

Pahoittelen perinteistä mies-nainen pari näkökulmaa. Muuten kombinaatiot liian moninaiset, että kysely paisuisi.
Kommentoi vastaustasi halutessasi mm. ikä tai mahdolliset kokemukset mainiten aiheesta.

Aiheuttaisiko asia negatiivisia tunteita, jopa kriisin suhteessa?

Mies! Miten reagoisit, jos naisesi esittäisi/saisit selville ajatuksen/toiveen/halunsa kolmannesta pyörästä?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kävisi. Toinen pienempikaluisempi mies voisi olla vaimolla hyvä vaihtoehto. Voisi kerrankin saada pyllyyn kalua, kun omani ei sinne mahdu ja kumminkin pyllyynpano kiinnostaisi. Itseäni taas kiinnostaisi työntää oma halko vieraan naisen pilluun ja mutustella vaikutuksia. 

Vierailija
2/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo klassinen fantasia, että nainen lesboilee ystävättärensä kanssa ja kutsuvat sitten mukaan. Panisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin että 2N kävisi, mutta toisaalta mies voisi olla ok, jos olisi naisellinen bi (shemale tms).

Vierailija
4/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten n+2M, jos toinen mies isokaluinen

Vierailija
5/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kävisi, kunhan vain ehdottaisi jotain. 😊

Vierailija
6/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tuo 2N+1M kävisi, tosin myös niin että olisi vain 2N ja minä jäisin pois. Toinen mies 2M+1N tai vain hän ja vieras ei kävisi. 

Vierailija
7/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempi käy, muttei rouvan ajatuksissa ole kolmen kimppaa. Miten maukasta olisi nuolla alta ja toinen panisi samalla takaa, välillä työntäisi sen suuhuni ja sitten jatkaisi panemista. Tapaus 2N ja minä, pistäsin rouvat selälleen sängyn reunalla vierekkäin, panisin vuorotellen ja säilyttäisin tärisevää vibraa toisessa pillussa.

Seksitä paljon nauttivan ei kannata olla liian tarkka sukupuolista,  henkilömääristä tai lajityypeistä :)

M50+

Vierailija
8/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään keski-ikäistä pitkään yhdessä ollutta paria. Nainen sanoisi miehelle: Olisi kiva saada jotain lisäsäpinää makuuhuoneeseen. Sinun nautintosi on minuakin kiihottavaa, joten ajattelin yrittää hommata meille seuraksi nuoren naisen, voisit sitä kokeilla. Käykö sulle?

Kuinka moni mies kieltäytyisi?  

Asetelman ollessa toisin päin mielenkiinto on ilmeisesti vähäisempää. Se, että mies ehdottaa naiselle toyboyta mukaan otettavaksi ei taida kuitenkaan kiinnostaa kuin harvoja? IRL tämähän olisi todella helppoa järjestää. 

Vierailija
9/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ehdotti kolmatta sänkyyn, itse tottakai ensin ajattelin että haluaa vieraan naisen. Yllätyksekseni halusikin toisen miehen. Hänen suurin nautintonsa on tuottaa minulle hyvää, ja oli ajatellut että kaksi miestä tuo tuplasti hyvää :) Hetken ajatusta mutusteltuani päätettiin kokeilla ja seuranhakuun eräältä seuranhakusivustolta. Nyt kokemuksia on takana vajaan kymmenen eri miehen kanssa, mukana ollut myös kaksi eri pariskuntaa ja mieheni on päässyt kokeilemaan näin vierasta naista. Silti eniten syttyy tuosta ulkopuolisesta miehestä. Mieheni hyväilee minua rinnoista, suutelee kaulalle ja kiihkeästi suulle vieraan miehen naidessa, hyväilee klitorista yms. Minä otan välillä samalla mieheltäni suihin. Huikean tyydyttyttäviä sessioita on ollut, ja minkäänlaista mustasukkaisuutta tai muuta ongelmaa ei ole ollut. Pelkästään lisämauste jo ennestäänkin oikein tyydyttävään seksielämäämme.

Vierailija
10/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä voi yleistää, mutta itselleni tullut sellanen fiilis, että aika usein swingeri pariskuntien nainen on bi. Mies harvemmin jos koskaan.

Eli toimivat suhteet sellaisia missä nainen on halunnut naisen sänkyyn ja mies pääsee mukaan. Toki myös kolmen kimppoja miestenkin kanssa.

Näin kuvan eräältä swingerimökiltä jossa oli neljä naista sängyssä leikkimässä keskenään ja kuvatekstissä mies: Pitöisiköhän mennä mukaan ;)

Jotenkin aika vaikea kuvitella asetelmaa toisinpäin: neljä miestä leikkisi keskenään ja nainen miettisi menisikö mukaan.

Kysymykseen vastasin että kaikki käy. Mutta tiedän ettei vaimo halua muita miehiä mukaan eikä hän ole lainkaan kiinnostunut naisista.

Itseäni kaksi naista kiinnostaa vain jos he myös pelehtivät keskenään.

Vierailija
11/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään tunnen rouvaani, niin hän ei ehdottaisi toista naista mukaan vaan miestä. Alkunikottelun jälkeen voisin ollakin kiinnostuneena mukana. Mutta en kyllä usko, että meistä oikeasti olisi siihen. Ja yli kuusikymppisen parin ovella ei kyllä olisi kovin pitkää jonoa.

Vierailija
12/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään tunnen rouvaani, niin hän ei ehdottaisi toista naista mukaan vaan miestä. Alkunikottelun jälkeen voisin ollakin kiinnostuneena mukana. Mutta en kyllä usko, että meistä oikeasti olisi siihen. Ja yli kuusikymppisen parin ovella ei kyllä olisi kovin pitkää jonoa.

Älä aliarvioi miesten innokkuutta mihin tahansa seksin muotoon, etenkin jos mukana on nainen, iäkkäämpikin ; )

Vierailija
13/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kiihottaisi katsella kuinka toinen mies panisi tai nuolisi vaimoni. Valtavan kiihottava ajatus.

Vaimoni ei suostu siihen mutta on kylläkin ollut rinnat paljaana rannalla niin että kymmenet miehet näkivät. Sekin oli värisyttävän jännää.

Tai sekin kiinnostaisi että vaimoni vaikkapa saunoisi kahden miehen kanssa. Lopuksi saippuoisimme vaimoni joka kolkan.

M47

Vierailija
14/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mitä minä sanoin.

Olen nimittäin ehdottanut toista miestä, joka ei kelvannut. Tuumasin silloin että kyllä se vielä kelpaa kun ajatusta aikansa kypsyttelee.

Nuorempana sitä haaveili aina 2N+M tilanteesta. Kun ikää tuli, tajusi että kova homma tyydyttää yksikin nainen kunnolla, joten N+M alkoi kuulostamaan ihan ok ratkaisulle, vaikkakin perinteiselle semmoiselle. Kun ikää tuli vielä lisää, alkoi mielessä pyörimään että tuo nainenhan saattaisi saada enemmän kahdesta. Ja takuulla saisi tyydytettyä kaksi miestä, toisin kuin itse kahta naista. Nyt, edelleen vähän vanhenneena alkanut miettimään, että voisihan se toinen mies olla vaikka bi......never say never😉

Vierailija
15/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdoteltu ja samoin, jäi vähän kypsymään rouvalle. nyt on vähän alkanut vihjailemaan josko muistan ne aiemmat jutut....ja olenko vielä samaa mieltä. No olen, mutta toteutus vähän koronan takia jäätynyt telineisiin.

Vierailija
16/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v ollaa, ja en muista kumman oli aloitus. Jäi hetkeksi ajatuksen tasolle ja mies joskus kun olimme peiton alla sanoi että voisi katsella kun mua naidaan.

Vaikka luulis että se on niin helppoa saada mies touhuaamaan pillulle, vaan eipä ole ainakaan sellaista jota haluis.

Sitten kerran pidennetyllä viikonloppu vapaalla olisimme kaukana kotoa, ja minulla oli se juoksu aika. Halutti niin hemmetisti. Kun sauna jälkeen sheivasin pillu karvoja mieheni kysyi että vieraallekko laitat pillua. Se oli kuin seksikkäin piiskan sivallus pyllylle. Aloin valumaan.

Lähdimme ravintolaan jossa oli tanssit, tästä on aikaa, ennen koronaa.

Ensin tuntui että ei ollut muita kuin kännissä olevia, mutta sitten,, mua haki nuori mies tanssimaan. Sanoin miehelleni että tämä, mutta miten tiedän että se haluaa mua, se on nii nuori.

Niitä on kolmen porukka mieheni hymyili mulle, painaudu lähelle jos sillä stondaa nii se haluaa ja anna ymmärtää että haluat.

En tiennyt miten päin olisin, en ainakaan yksin uskalla.

Mieheni lupas tulla mukaan jos menen ja annan kaikille.

Kun poika tuli hakeen mua, mieheni kuiskas mulle että tuoksun pillulle.

Niinhän siin kävi että pojalla oli kalu kovana, hieroin sitä lantiollani.

Poika kysyi suoraa että annanko pillua.

Katsoin hymyillen poikaa ja sanoin että jos kaikki kolme ja en uskalla yksin että mieheni pakko olla mukana.

No se sopi pojille.

Mieheni katseli kiltisti kun pojat hoiti mua.

Itsellä vain tuli vaikea hetki kun multa otettiin pikkuhousut pois.

Mutta kun mua nuoltiin niin estot katosivat.

Mieheni kertoi että oli ollut mustis kun pussasimme poikien kans ja se kuinka äänekäs olin ollut.

Ne orkut mitä sain olivat tosi voimakkaita joten ääntä Kait oli enemmän ja pillu oli märkä ainoostaan pylly tarvi liukkaria.

Mutta mieheni käytös yllätti sillä Epäilin että miten onnistuu.

Jälkeenpäin yksi niistä kavereista on käynyt mua hoitamassa, eikä ole sen kummemmin puhuttu vieraasta tai sen käytöstä.

Vierailija
17/29 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin hänen kaverinaisensa siihen, olisin ikionnellinen

Vierailija
18/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kombossa miehiä kiinnostaa liki 90%, naisiakin 65% oheiskyselyssä  -ap

Vierailija
19/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi mihinkään kimppaan. Rakastan vaimoani ja vaimoni minua. Jos suhteeseen mahtuu muita, ei se ole oikea suhde.

Siksihän menimme naimisiin, koska haluamme toisiamme. Jos ulkopuolisia tarvitsee jostain syystä naida, erotaan ensin.

M40

Vierailija
20/29 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi mihinkään kimppaan. Rakastan vaimoani ja vaimoni minua. Jos suhteeseen mahtuu muita, ei se ole oikea suhde.

Siksihän menimme naimisiin, koska haluamme toisiamme. Jos ulkopuolisia tarvitsee jostain syystä naida, erotaan ensin.

M40

Rakkaus ja seksi ei mene kaikilla noin tiukasti yksi yhteen -periaatteella.