Hollanti kieltää Astra Zenecan
Kuten Norja Tanska ja Islanti.. Suomi ja Ruotsi antaa menmä vaan koska fauchit ja who new world tyypit sanoo et ei haittaa rokotekuolemat..
Kommentit (110)
Kannattaa opiskella ns rokotteen mekanismi ja syyt, miksi osa k uolee rokotteeaeen.
Nyt kannattaa pyytää noiden kieltäytyjämaiden annokset meille niin saadaan rokotukset vauhtiin kunnolla.
Rajat auki jne mutta myrkkyy suoneen
ihailtavia lampaita Suomen kansa.. tosin puolet pitää, silmönsä auki, toinen puoli kehuu, miten kunnollisia he ovat ottamalla testaamattoman vaaralliaenkin rokotteen itseensä..
LOL joo tänne vaan niiden rokotteet
Mä en ainakaan ole ottamassa tuota rokotetta. Mielummin olen vaikka ilman kuin että pelaan venäläistä rulettia. Aika monessa maassa tullut näitä veritulppia tyyliin kymmenen päivää rokotteen ottamisen jälkeen. Suomessa Nohynek selittää asiaa parhain päin. Aina voi sanoa, että sairautta x on muutenkin ihmisillä. Mikä silti selittää sen, että nyt rokotteen jälkeen tullut rypäs tapauksia ja vielä nuorilla. Ja rokotteen jälkeen tullut verenpurkauksia silmien alle https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007860404.html
Suomi vaan haluaa jatkaa rokottamista riskeistä huolimatta. Ihmisten hengellä leikkiminen on väärin! Tässä voi ihan käyttää maalaisjärkeä....
Vierailija kirjoitti:
Rajat auki jne mutta myrkkyy suoneen
ihailtavia lampaita Suomen kansa.. tosin puolet pitää, silmönsä auki, toinen puoli kehuu, miten kunnollisia he ovat ottamalla testaamattoman vaaralliaenkin rokotteen itseensä..
Mua jaksaa ärsyttää toi lampaista hokeminen!!
Ontuva vertaus, koska lammas on eläin, jota ei saa millään ilveelläkään tekemään niinkuin käsketään :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan ole ottamassa tuota rokotetta. Mielummin olen vaikka ilman kuin että pelaan venäläistä rulettia. Aika monessa maassa tullut näitä veritulppia tyyliin kymmenen päivää rokotteen ottamisen jälkeen. Suomessa Nohynek selittää asiaa parhain päin. Aina voi sanoa, että sairautta x on muutenkin ihmisillä. Mikä silti selittää sen, että nyt rokotteen jälkeen tullut rypäs tapauksia ja vielä nuorilla. Ja rokotteen jälkeen tullut verenpurkauksia silmien alle https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007860404.html
Suomi vaan haluaa jatkaa rokottamista riskeistä huolimatta. Ihmisten hengellä leikkiminen on väärin! Tässä voi ihan käyttää maalaisjärkeä....
Se sanna nokinenähän sanoi haastattelussa et ottqakos ite rokotteen niin änkytti et eeeei kun saa muut ottaa ekana koska hän sai koronasta jo tautisuojan... lol
Vanhat ihmisrt ja ns hoitoalan tyypit on pakotettuja kunnollisuuden ja ammattinsa nimissä taipumaan ottamaaan kaiken mitä ha llitus käskee..
Toiset kiltteyttään ja toiset ettei mee virka alta
Arbeit macht frei..
Ja rokote antaa suojan tavata lapsia....
Tai sit ei.
Minua kieltämättä ihmetyttää nämä (väliaikaiset?) kiellot siksi, että esim. e-pillereitä ei kielletä, vaikka niissä on korkeampi veritulppariski. Lisäksi ne ilmenneet tapaukset koskivat kaiketi tiettyä erää eikä rokotetta kokonaisuutena. Kiinnostavaa on myös se, että ylikansallisten viranomaisten lausuntojen jälkeenkien vielä uudet yksittäiset maat päättävät kielloista.
AZ.lla on rokotettu miljoonia, eikä veritulppia ole ilmennyt normaalia väestöilmentymää enemmän (lähteinä ne kansantajuiset artikkelit, joita netistä asiasta löytyy).
En ymmärrä, En ole mitenkään rokotusten suhteen hanakka mutten ylikriittinenkään. Kunhan ihmettelen.
Ensin koetestataan vanhuksilla ja sairailla... ja työikäiset ja kuntoiset saa kataella sivusta...
Jos ilmenee nuorillakin rokotustwn yht tulpat halooo
Lukiko kukaan kommentoijista tuota juttua? Ajatteletteko te, että veritulpat on mystisesti kadonneet maan päältä koronarokotusten ajaksi?
Että voisiko se olla ihan normaalia ilmaantuvuutta kuitenkin.. Yhteys ehkäisypillereihin toki on hyvä selvittää, kuten nyt tehdäänkin.
joogalentäjät ja rupluttajat taas vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opiskella ns rokotteen mekanismi ja syyt, miksi osa k uolee rokotteeaeen.
Kiteytä meille nopeasti, niin voin tehdä arvioini sen perusteella.
Just mutkuu nuoriso saa veritulpat rokotteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiteytä meille nopeasti, niin voin tehdä arvioini sen perusteella.
Kiteytys on - opettele englantia tahvo.
;)
Ja kyseessä ei ole normirokote, jossa laitetaan sitä viruspalaa sinuun vaan ihan kuules jotain muuta.. ja sun oma immunijärjestelmä menee vähän niinq rikki.
sanna toivoo