Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hollanti kieltää Astra Zenecan

Vierailija
15.03.2021 |

Kuten Norja Tanska ja Islanti.. Suomi ja Ruotsi antaa menmä vaan koska fauchit ja who new world tyypit sanoo et ei haittaa rokotekuolemat..

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako maata on jo kieltänyt rokotteen? Valtamedia ei asiaa nimittäin kerro tarkasti, mumisee muutamasta maasta.

Ovatko ne

Ruotsi

Norja

Tanska

Irlanti

Mitä muita?

Vierailija
62/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan katkera poikamies pakosta tulee aina sotkemaan ketjut.. kun naiset ei nyt vaan tykkää sinusta. Sori siittä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mRNA on messenger... joka touhua ribomukleiinihappojen parissa vieden messagea.. sinne jonnekin soluihin sellast reseptii... w t f...

Joku kokkikoulu?

Eli ei mitään käsitystä. Eniten näissä rokotevastustajissa ärsyttää, että heillä ei ole edes ymmärrystä siitä, mitä rokote solutasolla käytännössä tekee. He vain jankkaavat samaa, että nyt on erilainen rokote ja nyt seuraa sitä ja tätä, mutta harva oikeasti osaa selittää, mitä koko mRNA edes tarkoittaa, mikä sen tehtävä solussa on ja millaisen toimintaketjun se solussa aloittaa. 

Katoitko videon? Selkeä esitys. En nyt jaksa sitä auki kirjoittaa ja jos sul alan koulutus, ehkä osaat itse sen tìivistää latinankielisin

Termein? Silllee kansantajuisesti eiks olis asiallista? Vai onko sulla oma lammas ojassa?

🤦🏼 Olen tohtori Korona ja teen video youtubeen jossa selittän Koronan syntyneen mt-potilaan perseessä. Uskotko sen?

Ja tulihan se kaikkien alojen tahvoteuwokin paikalle..

Miltä susta nyt tuntuu? Jaa kokemuksesi.

Miltä tuntuu olla lampaan paskassa pyörivä kärpänen? Luetun ymmärryksen taso on nolla ja lähteeksi kelpaa YouTube video. Uskotko maapallon olevan litteä, koska joku väittää näin tubessa?

Vierailija
64/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan rokotusta siihen asti, että saamme valmistusluvat Sputnikille

Vierailija
65/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mRNA on messenger... joka touhua ribomukleiinihappojen parissa vieden messagea.. sinne jonnekin soluihin sellast reseptii... w t f...

Joku kokkikoulu?

Eli ei mitään käsitystä. Eniten näissä rokotevastustajissa ärsyttää, että heillä ei ole edes ymmärrystä siitä, mitä rokote solutasolla käytännössä tekee. He vain jankkaavat samaa, että nyt on erilainen rokote ja nyt seuraa sitä ja tätä, mutta harva oikeasti osaa selittää, mitä koko mRNA edes tarkoittaa, mikä sen tehtävä solussa on ja millaisen toimintaketjun se solussa aloittaa. 

Katoitko videon? Selkeä esitys. En nyt jaksa sitä auki kirjoittaa ja jos sul alan koulutus, ehkä osaat itse sen tìivistää latinankielisin

Termein? Silllee kansantajuisesti eiks olis asiallista? Vai onko sulla oma lammas ojassa?

🤦🏼 Olen tohtori Korona ja teen video youtubeen jossa selittän Koronan syntyneen mt-potilaan perseessä. Uskotko sen?

Ja tulihan se kaikkien alojen tahvoteuwokin paikalle..

Miltä susta nyt tuntuu? Jaa kokemuksesi.

Miltä tuntuu olla lampaan paskassa pyörivä kärpänen? Luetun ymmärryksen taso on nolla ja lähteeksi kelpaa YouTube video. Uskotko maapallon olevan litteä, koska joku väittää näin tubessa?

Montako kertaa tahvo on käynyt kuussa? Vai ootko parhaillaan matkalla marsiin teslan kyydissä? Bhaha 😉

Vierailija
67/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako maata on jo kieltänyt rokotteen? Valtamedia ei asiaa nimittäin kerro tarkasti, mumisee muutamasta maasta.

Ovatko ne

Ruotsi

Norja

Tanska

Irlanti

Mitä muita?

Tanska

Islanti

Norja

Itävalta

Italia

Romania

Bulgaria

Viro

Latvia

Liettua

luxemburg

Jos olisit jonossa viimeisenä, ottaisitko rokotteen joka ei kelvannut kymmenelle edelliselle?

Vierailija
68/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko ne

Ruotsi

Norja

Tanska

Irlanti

Mitä muita?

Sveitsi

Italia

Itävalta

Latvia

Liettua

Viro

Luxemburg

Islanti

Etelä-Afrikka

Vierailija
69/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lähetti-RNA

Tsiigaa tosta

Kiitos linkistä, mutta tiedän kyllä itse mikä mRNA tarkoittaa ja mikä sen tehtävä on ja miten se solussa toimii. Lähinnä ajan takaa, että rokotevastaisen henkilön tulisi pystyä itse lyhyesti selittämään, mikä tekee juuri mRNA-rokotteesta poikkeuksellisen vaarallisen rokotteen. Ja jos väittää sen tuhoavan immuunipuolustusjärjestelmän, miten se sen tekee. 

Vierailija
70/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Lähetti-RNA

Tsiigaa tosta

Kiitos linkistä, mutta tiedän kyllä itse mikä mRNA tarkoittaa ja mikä sen tehtävä on ja miten se solussa toimii. Lähinnä ajan takaa, että rokotevastaisen henkilön tulisi pystyä itse lyhyesti selittämään, mikä tekee juuri mRNA-rokotteesta poikkeuksellisen vaarallisen rokotteen. Ja jos väittää sen tuhoavan immuunipuolustusjärjestelmän, miten se sen tekee. 

Tää ei oo lääkiksen tentti ja toiseks kuka h ullu haluaa puoskateiden alalle tuhoamaan ihmisten terveyttä LÄÄÄKETEHTAIDEN tieteen nimissä..

Osteopatia is the waynto go. Homeopatia. Yrtit. Marjat. Ravinto. Ulkoilu. Ja mulggujen kuten kaltaisesi välttely.

Vierailija
72/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kokkikoulu?

AZ:ssa ei ole mRNA-tekniikkaa..katos  nyt uudestaan ne toketubit videot ja tai tiihosen blogit :)

Vierailija
73/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samaa kriteeriä sovellettaisiin myös e-pillereihin, nekin kiellettäisiin. Miten kukaan uskaltaa käyttää hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
74/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap hyvä ketju asiaa

Vierailija
75/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeollisuus on maailman TOISEKSI SUURIN Triljoonabisnes. Ei ihme, että tauteja ja rokotteita pukkaa liukuhihnalta. Lääkäreillä omat lampaat osakkeina lääkeyhtiöissä.

Pahoja ihmisiä. Suurin osa. Tuntemistani nk lääkäreistä. Paramtajia heistä ei ole kukaan. Vain mammonam perässä. Mulgut luonteet ajaa alalle ja helppo raha tuhota terveyttä.

Vierailija
76/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa, miten lääkärikunta dissaa antti heikkilää, joka ei mainosta lääkefirmojen tuotteita vaan ravintoasiaa..

Melkoista fasismia.

Vierailija
77/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kokkikoulu?

AZ:ssa ei ole mRNA-tekniikkaa..katos  nyt uudestaan ne toketubit videot ja tai tiihosen blogit :)

Monissa rokotteissa on. Onko Astrassa muu haitallinen mekanismi, selitä sinä moniosaaja jos osaat.

Vierailija
78/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole ottamassa tuota rokotetta. Mielummin olen vaikka ilman kuin että pelaan venäläistä rulettia. Aika monessa maassa tullut näitä veritulppia tyyliin kymmenen päivää rokotteen ottamisen jälkeen. Suomessa Nohynek selittää asiaa parhain päin. Aina voi sanoa, että sairautta x on muutenkin ihmisillä. Mikä silti selittää sen, että nyt rokotteen jälkeen tullut rypäs tapauksia ja vielä nuorilla. Ja rokotteen jälkeen tullut verenpurkauksia silmien alle https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007860404.html

Suomi vaan haluaa jatkaa rokottamista riskeistä huolimatta. Ihmisten hengellä leikkiminen on väärin! Tässä voi ihan käyttää maalaisjärkeä....

Iltapäivälehtien käyttäminen lähteenä on aika noloa.

Ehkä, jos olis tieteellinen julkaisu. Vauva.fi palstalla se on vielä hyväksyttävää. Sinulle vinkkinä, niin omia mielipiteitä kannattaa myös jatkossa perustella....

Perustelu, miksi en käyttäisi iltapäivälehtien juttuja tietolähteenä:

Sensaatiohakuiset klikkiotsikot, itse teksti yleensä ihan eri asia, kun mitä otsikko lupasi tai alusti. Ne artikkelit, joita olen lukenut aiheista, joista itse tiedän ovat olleet ihan käsittämätöntä scheissea, mikä vähentää luottamusta muihinkin artikkeleihin. 

Tää oli tosin hyvä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006144985.html 

Olen tosin hieman hämmentynyt, miten monta uutista pulujen touhuista on kirjoitettu. 

Vierailija
79/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketehtaat tekee kyaeenalaisin menetelmin uusia lääkkeitä ja testaa keskenään. Onhan näistä dokkareita. Kova kilpa alalla tehdä miljardeja osakkeemomistajille..

Vierailija
80/110 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ota