Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyn miehiltä, mikä neuvoksi?

Vierailija
15.03.2021 |

Kun mies ei suostu uskomaan, että ei kiinnosta? Pitääkö loukata ennen kuin uskoo eikä elättele turhia toiveita? Olen alkanut inhota koko tyyppiä, kun ei suostu uskomaan. Onko tuollainen normaalia vai sairasta?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen yhteys tämän miehen kanssa on, miten hän pitää sinuun yhteyttä?

Vierailija
22/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HD kirjoitti:

Sano, että nykyinen miehesi kuuluu johonkin diipa daapa nahkaliivi jengiin, että mielellään miehesi(n.120kg sulaa lihasta/ 190cm/tatuoitu kaljupää) rauhanomaisesti suostuu keskustelemaan kanssasi, josko hän poistuisi viereltäni, jotta voisimme alkaa olemaan yhdessä!

On nähnyt mieheni, kun hakenut mut töistä, joten tietää millainen on.

No etkö voi kertoa miehellesi tästä ongelma "apinasta" ?

Kaiketi hän voi saada kyseisen henkilön tajuamaan missä mennään...

Ellet itse kykene tylyttämään miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorempana noita epätoivoisia miehiä riesana. Ongelma on se että näille pöljille on PAKKO vihaisesti sanoa tai loukata ennen kuin hel.tin pitkän piirityksen lopettavat. Mulla on ollut vaikeaa loukata toista , pakko noiden hullujen kans on ollut opetella. Ja en puhu peräkammarin pertsoista vaan hyvissä ammateissa olevista miehistä. Mun tapauksessa homma meni uusiin  ulottuvuuksiin kun menin naimisiin. Näille herroille ei mennyt aivolohkoon että olin NAIMISISSA vaan pommitus vaan jatkui. Voisko joku fiksu mies valistaa mistä on kyse?

Vierailija
24/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorempana noita epätoivoisia miehiä riesana. Ongelma on se että näille pöljille on PAKKO vihaisesti sanoa tai loukata ennen kuin hel.tin pitkän piirityksen lopettavat. Mulla on ollut vaikeaa loukata toista , pakko noiden hullujen kans on ollut opetella. Ja en puhu peräkammarin pertsoista vaan hyvissä ammateissa olevista miehistä. Mun tapauksessa homma meni uusiin  ulottuvuuksiin kun menin naimisiin. Näille herroille ei mennyt aivolohkoon että olin NAIMISISSA vaan pommitus vaan jatkui. Voisko joku fiksu mies valistaa mistä on kyse?

Koska tämä asia on tapahtunut? Nykyisin Tinder-aikakautena kukaan ei jaksa yhtä ihmistä tuolla tavalla pommittaa. Tai varmaan jotkut, mutta eiköhän ala olla melko kuolevaa kansanosaa...

Vierailija
25/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa ainoat sanat mitä sanot miehelle ovat "painu helvettiin".

Toista tarvittaessa kunnes utelut lakkaavat.

Oikeasti, ei sinnikkäät apinat usko eikä ymmärrä sen monimutkaisempaa kommunikaatiota. Jos menee ihan mahdottomaksi tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä jos mies on esim samassa työpaikassa töissä.

Vierailija
26/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, ei sinnikkäät apinat usko eikä ymmärrä sen monimutkaisempaa kommunikaatiota. Jos menee ihan mahdottomaksi tee ilmoitus seksuaalisesta häirinnästä jos mies on esim samassa työpaikassa töissä.

On samassa työpaikassa. Sehän tässä ongelma onkin.

Vierailija
27/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa olevan jääräpää ja ajattelin, että tilannehan voi kääntyä pelottavaksi. En kylläkään tunne tätä miestä, mutta on niitä miehiäkin jotka eivät saa haluamaansa niin sitten alkavat aggressiivisiksi.

T: Mies

Anteeksi, jos pelottelin. Mahdollisuuksien kirjo, kun voi olla valtava.

Vierailija
28/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HD kirjoitti:

Sano, että nykyinen miehesi kuuluu johonkin diipa daapa nahkaliivi jengiin, että mielellään miehesi(n.120kg sulaa lihasta/ 190cm/tatuoitu kaljupää) rauhanomaisesti suostuu keskustelemaan kanssasi, josko hän poistuisi viereltäni, jotta voisimme alkaa olemaan yhdessä!

On nähnyt mieheni, kun hakenut mut töistä, joten tietää millainen on.

No etkö voi kertoa miehellesi tästä ongelma "apinasta" ?

Kaiketi hän voi saada kyseisen henkilön tajuamaan missä mennään...

Ellet itse kykene tylyttämään miestä?

Olen kertonut, mutta kun seuraan hakeutumista ei pysty estämään samassa työpaikassa ja kukaan ei varmaan ottaisi vakavasti pelkästään tuollaista häirintänä. Miksi se ei tajua, että ei kiinnosta! 

Vierailija
29/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, tuo helpottaa ratkaisua kummasti. Herran Vuonna 2021 valitus seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla on sellainen kortti että kun sen pelaat ei ukosta kuulu enää pihaustakaan.

Vierailija
30/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikuttaa olevan jääräpää ja ajattelin, että tilannehan voi kääntyä pelottavaksi. En kylläkään tunne tätä miestä, mutta on niitä miehiäkin jotka eivät saa haluamaansa niin sitten alkavat aggressiivisiksi.

Pelkään jo! Jos sanon, että painu helvettiin, niin mitä sitten keksii.

Vierailija
31/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, tuo helpottaa ratkaisua kummasti. Herran Vuonna 2021 valitus seksuaalisesta häirinnästä työpaikalla on sellainen kortti että kun sen pelaat ei ukosta kuulu enää pihaustakaan.

Mutta ei se ole koskenut minuun tai puhunut mitään seksuaalista. Ei kai tässä muu auta kuin irtisanoutua vaan, ei kukaan voi estää tätä.

Vierailija
32/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ahdistelee niin kerro esimiehellesi. Joko vaihtavat toiselle osastolle tai antavat potkut.

Vierailija
33/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei se ole koskenut minuun tai puhunut mitään seksuaalista. Ei kai tässä muu auta kuin irtisanoutua vaan, ei kukaan voi estää tätä.

Ai tää olikin tämmöinen provo. Menin lankaan.

Vierailija
34/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi tukeutua johonkuhun, kun sanoo asiat suoriksi. Työpaikalla kannattaa ehkä mieluiten sanoa, jossa on useita silmäpareja. Yksin ei kannata olla, epävakaitten ihmisten seurassa.

Vierailija
35/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluais sanoa mitään enkä nähdä koko tyyppiä! Miksi se ei usko?! Kyllä normaalisti uskotaan, jos välttelee ja poistuu paikalta, ei juttele ja on vielä varattu.

Ja kumpi tässä on se kiinnostunut?

Vierailija
36/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sängyssä oot tyytyväinen

Vierailija
37/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tämä asia on tapahtunut? Nykyisin Tinder-aikakautena kukaan ei jaksa yhtä ihmistä tuolla tavalla pommittaa. Tai varmaan jotkut, mutta eiköhän ala olla melko kuolevaa kansanosaa...

1980-luvulla tapahtui ja minä HÄPESIN asiaa niin etten aviomiehelle kertonut mitään. Miksi miehet jää roikkumaan? Miksi ei mennä eteenpäin?

Vierailija
38/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi tukeutua johonkuhun, kun sanoo asiat suoriksi. Työpaikalla kannattaa ehkä mieluiten sanoa, jossa on useita silmäpareja. Yksin ei kannata olla, epävakaitten ihmisten seurassa.

Tässä on niin monta ongelmaa, kun ei ole kenelle sanoa eikä kukaan varmaan uskoisikaan. Kiitos kuitenkin! Myös muille vastanneille, jotka yrittivät auttaa!

Vierailija
39/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin ne myytit elää: "ole sitkeä, miehen pitää saada vähän metsästää"... Olen itse niin kaukana tuosta miestyypistä, kuin vain olla ja voi. Mutta olethan varmasti sanonut suoraan, että: "En ole sinusta kiinnostunut, etkä tule koskaan saamaan minulta mitään"?

Olen varattu, joten ei kai tuollaista tartte sanoa silloin, koska se pitäisi olla itsestäänselvää myös käytöksen perusteella.

Taidat olla myös vielä nuori, kun ajattelet, että tuollaiset asiat ovat jollekin este olla pokaamatta? Nelikymppiset naiset ovat pahimpia tuolla saralla... Omanikäisistä ei löydy potentiaalisia sinkkuja seksikumppaneita, niin varatut miehet on yleensä ainoa ratkaisu.

Hyi yäk, enpä ottaisi varattua.

N41

Vierailija
40/40 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sinussa on jonkinlaista poikkeuksellista vetovoimaa joka saa miehet "sekaisin". No mitä voit tehdä ? Käyttäytyä pidätyvästi miestä kohtaan, vältellä katsekontaktia. Sanoa päättäväisesti "ei" toistuvasti.

Tuo pitkä katsekontakti tai lyhempikin hymyn kera voi saada miehen luulemaan jotakin.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän