Uusi miesystävä tekee kummallisia "määräyksiä" ihan mitättömistä asioista, esim. tänään ei syödä vaaleaa leipää
Ja piilottaa leipäpaketin. Tai että nyt en käytä viikkoon korkokenkiä ja piilottaa ne. Siis asioista joissa ei ole mitään järkeä tai logiikkaa. Kerran määräsi, että Missä Äx-pussista ei saa syödä hedelmäkarkkeja vaan ainoastaan salmiakit.
Isoista asioista ei sano mitään eikä oikeastaan edes suostu puhumaan niistä. Oli esimerkiksi ihan okei, että kun siskon jalka murtui, olin hänen luonaan kaksi viikkoa auttamassa arjen pyörityksissä.
Kommentit (67)
Noi on vaan tavallista arkea. On hyvä olla syömättä vaaleaa leipää jos siinä on sokeria mikäli laihduttaa. Tai välillä heittää korkkarit kaappiin ja pitää kävelykenkää tai talvisaappaat. Ei mitään outoa ole. Ihan tavallista syödä salmiakit erikseen niin kaikki tekee.Se on vaan ääneen sanomista mitä aikoo tehdä ei muuta. Ja mieli muuttuu tietysti. Ei aina tarvi välittää niin kirjaimellisesti mitä toiset sanoo tai tekee. Tee sinä miten itse tykkäät.
Käveletkö kotona sisällä niillä korkokengillä? Se ääni on oikeasti rasittava. Itse sitä ei tajua, mutta pyydäpä mies vaikka kävelemään pari päivää sellaisilla, niin kyllä alkaa ottaa itsellä kupoliin.
Mitä muut sanoo ei tarkoita mitään kirjoitti:
Noi on vaan tavallista arkea. On hyvä olla syömättä vaaleaa leipää jos siinä on sokeria mikäli laihduttaa. Tai välillä heittää korkkarit kaappiin ja pitää kävelykenkää tai talvisaappaat. Ei mitään outoa ole. Ihan tavallista syödä salmiakit erikseen niin kaikki tekee.Se on vaan ääneen sanomista mitä aikoo tehdä ei muuta. Ja mieli muuttuu tietysti. Ei aina tarvi välittää niin kirjaimellisesti mitä toiset sanoo tai tekee. Tee sinä miten itse tykkäät.
Oletko tosissasi? Jokainen tehköön nämä päätökset omassa elämässään tasan niin kuin haluaa, mutta toisen aikuisen ihmisen salmiakinsyöntiä ja leipä- tai kenkävalintoja on aivan älytöntä toisen ruveta päällepäsmäröimään. Ei ap ole lapsi.
Ap, miksi olet ympärihullun kanssa? Juokse ja nopeasti! Ympärihullut kuuluvat pyöreään huoneeseen telkien taakse. Älä jää odottamaan, että se alkaa kouluttaa sinua ts ryhtyy väkivaltaiseksi. Niin on moni nainen kuollut!
Nyt äkkiä eroon tuollaisesta. Älä kuitenkaan jätä kasvokkain, jos kahdestaan olette. Vaikka sitten viestillä ja jos alkaa yhtään häiriköimään, laitat numeron estoille. Vaikka tämä olisi provo, mutta kyllä näitä tapauksia oikeasti on.
Vaikkei tuo mihinkään väkivaltaan yltyisikään, niin en minä kyllä suostuisi elämään elämääni tuollaisten järjettömien vaatimusten mukaan. Tai edes kuuntelemaan sellaisia.
Miesasiamiehet aina toistelevat tätä, että suurin osa naisensa pahoinpitelemistä miehistä ei vaan tee ilmoitusta asiasta. No, jenkeissä asiaa on ihan tutkittukin, anonyymisti ja sairaaloiden tilastoista, ja kävi ilmi, että mitään suurta piiloon jäävää naistensa pahoinpitelemien miesten joukkoa EI OLE OLEMASSA.