Mitä musiikkia kuuntelet "salaa"?
Soittolistasi helmet, joita et ehkä soittaisi lähipiirisi läsnäollessa? Itse olen nuori aikuinen ja rakastan vanhoja klassikoita: Kari Tapio, Leevi and Leavings, Frederik. Lisäksi jotkut pop-kappaleet ovat sellaisia, etten soittaisi julkisesti niitä.
Mitä kuuntelet salaa, suljettujen ovien takana?
Kommentit (19)
Sibeliusta ja Ravelia. Onhan ne tosi noloja.
En häpeä mitään musiikkia. Ehkä tuo häpeily on nuorten juttua.
Ei tarkoittanut häpeää. Jotain musiikkia voi vain haluta kuunnella salaa, ei tarvitse selitellä sanoituksia, jos niissä on joitain erikoisuuksia. Jotkut voivat olla myös hyvin henkilökohtaisia kappaleita itselle, ettei niitä halua toisten seurassa jakaa.
Ap
Elvis. <3 Se on sit salaisuus, nii älkää kertoko kenellekkää! :]
No esim. mana mana ei ole varsinaisesti bilemusiikkia, eli "salaa" tulee kuunneltua.
No, tälleen nelikymppisenä ei tule huudeltua kavereille että kuuntelen toisinaan vielä nykyäänkin Rölliä.
Vanhoja Smurffeja. En siis edes vitsillä, vaan niitä kuunnellessa tulee ihana olo.
Ressu Redfordia. Tuon Vain elämää -kauden jälkeen oikein syvennyin, en ole ysärillä kuunnellut, toki kuullut radiosta niitä kappaleita.
Pandora ja Jamppa Tuominen kuuluvat tähän osastoon myös.
Värttinä: Nyt mie ruppeen laulamaan jne. Humalassa täysillä.
Ainiin ja Meiju Suvas, esim. Pure mua.
Ja tämä!
Tauotta Leonard Cohenin
”Im Your Man”
😂😉👍
Välillä väliin samalta ”Everybody knows”
N42
Oon jo niin aikuinen, että ei tarvii salailla. Toisaalta jo teininä ysärillä kuuntelin mm. Mattia ja Teppoa, ja esim. Junnu Vainiota. Vaikka myös festarreilla ravasin ja kuuntelin ns. aikakauden musikkia.