Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaapa miten paljon voitte saada painoa pois kun lopetatte tissuttelun ja ryyppäämisen (Arttu Wiskari)

Vierailija
14.03.2021 |

Nyt alkoholin lipittäjät katsokaa kuinka paljon ulkonäkönne voi muuttua kun lopetatte tyhjien ja rasva-aineenvaihduntaa hidastavien kaloreiden kaatamisen kurkusta alas.

Tässäpä esikuvaksenne Arttu Wiskari:

https://www.is.fi/viihde/art-2000007859471.html

Hyvä Arttu!!! Nuoreni 10 vuotta

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä huomaa mitää muutosta...

Vierailija
2/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vuosi sitten, olen laihtunut 200g

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut Artulle maistua enemmän kuin laki sallii. Juon itse 1-2 lasillista viikossa, enkä usko, että ulkonäköni muuttuisi noin radikaalisti. Arttu on vetänyt varmaan 10-12 lasillista illassa.

Vierailija
4/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut Artulle maistua enemmän kuin laki sallii. Juon itse 1-2 lasillista viikossa, enkä usko, että ulkonäköni muuttuisi noin radikaalisti. Arttu on vetänyt varmaan 10-12 lasillista illassa.

Ehkä myös krapulamätöt päälle?

Vierailija
5/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula tulee esiin. Oliskohan myös kuorsaus vähentynyt painonpudotuksen vuoksi

Vierailija
6/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin vuosi sitten, olen laihtunut 200g

Ei kannata ainakaan aloittaa sitten enää uudestaan tissuttelua, koska tilanne menee vain pahempaan suuntaan

Vierailija
7/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan ei ole kysymys pelkästä holin lipittämisestä vaan huonoista ruokatottumuksista liittyen alkoholiin. Alkoholi nimittäin kasvattaa nälän tunnetta. Googleta vaikka. Paha juttu on, että tosiasiassa ei olisi tarvetta syödä, koska holista saatu energiamäärä on jo tarpeeksi, mutta kun kroppa kertoo sinulle toista niin tulee helposti haksahdettua. Ei siis se pelkkä alkoholi vaan se, että sen vaikutuksesta annetaan periksi myös muille mielihaluille.

Vierailija
8/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin kuvaa joo. Muutoksen laajuudesta päätellen Arttu on aiemmin  vetänyt kuin pesusieni. :O Ihme touhua, hänelläkin perhe ja pienet lapset. Vaimo on onneksi ollut kärsivällinen.

Vierailija
9/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäis ensin alottaa se ryyppääminen ja tissuttelu.

Vierailija
10/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta kommentoida kun ei kerrota käytettyä alkoholimäärää. Viikottainen saunaolut vai pullo viina olutlaatikollisen kaverina?

Vierailija
11/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on kuin Mikko Kivinen. Ei ole itsensä näköinen hoikkana.

Vierailija
12/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Arttu!

Vierailija
13/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdotonta kommentoida kun ei kerrota käytettyä alkoholimäärää. Viikottainen saunaolut vai pullo viina olutlaatikollisen kaverina?

yksi bisse viikkoon saunan jälkeen ei selitä tuollaista pöhöä. Alkoa on kulunut ihan huolella, kuten Arttu itsekin vihjaili.

Vierailija
14/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On saanut ryypätä aikaisemmin aika huolella, jos pelkällä dokaamisen lopettamisella on laihtunut. Toisaalta yksi kaveri lopetti pullan syönnin ja laihtui muutamassa kuukaudessa 15 kiloa.

Vierailija
15/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen Arttu näytti ennen viisikymppiseltä - nyt menisi jo nelivitosesta!

Vierailija
16/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen Arttu näytti ennen viisikymppiseltä - nyt menisi jo nelivitosesta!

No melkein.

Vierailija
17/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon ja säännöllisesti pitäisi juoda että paino nousisi hurjasti, toki niinhän moni tekeekin. Siihen päälle se lihottavin eli krapulamättö ja napostelut alkoholin kanssa.

Itse juon yhden annoksen viiniä tai siideriä noin kerran kuussa tai harvemmin, sen pois jättämisellä tuskin naamasta lähtee 10 vuotta pois.

Vierailija
18/18 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuori raitistunut alkoholisti, paino on laskenut 3kg. Nestepöhö laskenut siis, kasvot hoikemmat yms.

Turposin ryypätessä Paljon, mutta suolistotasapaino taitaa olla sekaisin, sillä syön nykyään suht terveellisesti.

Naisilla ottaa aika että hormonitasapaino palautuu, itsellä katosi täysin kuukautiset ja vasta hiljan palanneet kun raittiutta jo takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän