Muita, jotka ette voi käyttää mitään käsidesiä?
Ja miten selviätte näinä korona-aikoina?
Itselläni aikoinaan töissä iho allergisoitui niin pahasti käsidesille, etten voi käyttää mitään merkkiä..
Niinpä tyydyn esim kaupassa pesemään kädet, jos löytyy esim pullojen palautusautomaatilta käsienpesuallas.
Jos ei, en pese mutten laita myöskään käsidesiä.
Olen järkeillyt, että haavainen ja ympäriinsä tulehtunut iho oisi otollinen bakteereille ja viruksille, myös koronalle?
Pari kertaa kuitenkin olen huomannut, että jos käsidesiä ei käytä saa pahimmassa tapauksessa tuntemattomilta ripityksen/joutuu selittämään asiaa..
Argh, olenko tosiaan ainoa vai onko muilla palstailijoilla kokemusta aiheesta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse käsidesiä koska en laita sormiani suuhun, silmiini tai sieraimiini ulkona/asioilla liikkuessani. Pesen kotona perusteellisesti käteni.
Siitähän ei tarvii välittää, että lähmit omat mikrobisi kaupan pinnoille?
Meinaatko ettei kaupan ruokapakkauksissa ole mikrobeja? Pitäisi joka kosketuksen jälkeen käyttää käsidesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse käsidesiä koska en laita sormiani suuhun, silmiini tai sieraimiini ulkona/asioilla liikkuessani. Pesen kotona perusteellisesti käteni.
Siitähän ei tarvii välittää, että lähmit omat mikrobisi kaupan pinnoille?
Miksi minä ottaisin vastuuta siitä mihin muitten ihmisten kädet menevät. Parasta huolehtia omasta käsihygienistaan kun muitten käsihygieniaan ei voi vaikuttaa.
Ohhoh mikä asenne.
Miksi minä ottaisin vastuuta siitä mihin muitten ihmisten kädet menevät. Parasta huolehtia omasta käsihygienistaan kun muitten käsihygieniaan ei voi vaikuttaa.