Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonohampaiset, mitä jätät syömättä sen vuoksi?

Vierailija
14.03.2021 |

Onko jotain jonka syöminen sattuu tai et uskalla purra huonoilla hampailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alkanut eroosio hampaissa. Huono perimä, mutta sain pidettyä aika kauan hampaat hyvässä kunnossa verrattuna vanhempiini. En juo lainkaan virvotusjuomia jne. Lopetin ne ennen teini-ikää. En myöskään syö valkoista sokeria. Yritän vältellä happamia hedelmiä ja hapatettuja maitotuotteita, mutta sorrun niihin joskus. Tulevat murenemaan.

Vierailija
2/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on alkanut eroosio hampaissa. Huono perimä, mutta sain pidettyä aika kauan hampaat hyvässä kunnossa verrattuna vanhempiini. En juo lainkaan virvotusjuomia jne. Lopetin ne ennen teini-ikää. En myöskään syö valkoista sokeria. Yritän vältellä happamia hedelmiä ja hapatettuja maitotuotteita, mutta sorrun niihin joskus. Tulevat murenemaan.

Ovatko hapatetut maitotuotteetkin pahasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vanhempasi menettivät hampaansa ja mikä on ikäsi?

Vierailija
4/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin juustot neutralisoi happohyökkäystä suussa.

Vierailija
5/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska vanhempasi menettivät hampaansa ja mikä on ikäsi?

Vielä tuli mieleen, että hoitivatko vanhempasi hampaitaan?

Vierailija
6/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös eroosiota. En juo appelsiinimehua juuri koskaan enkä syö sitrushedelmiä oikein enää myöskään. En myöskään lipittele mitään juomia pitkin päivää (niin että happohyökkäys on käynnissä pitkään) vaan yritän juoda juoman kerralla, jos juon.

Vierailija
7/7 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kärvistelette? Varatkaa aika hammaslääkäriin ja teettäkää keraamiset kruunut. Onnistuu ihan kunnallisellakin puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi