Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muillekin kertynyt korona-kiloja?

Vierailija
14.03.2021 |

Paljonko palstalaisille on kertynyt korona-kiloja?
Itselleni tullut 5kg lisäpainoa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg.

Olen vain kotona ja vihollinen aina lähellä, (ruoka) töissä pääsi pakoon.

N 100kg

Vierailija
22/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamammat ovat hoikkia kaikki ja korona on korkeintaan hoikistanut lisää.

Palstamammat on ihan oma lajinsa. Ei niitä saa arvostella millään tavalla. Mä olen mies tai vaikka palstaukko. Saa haukkua jos yhtään siltä tuntuu. Vanha käpy kestää kylla vaikka mitä sanotaan. En ikinä klikkaa sensuuri kohtaa sivustolla.

Ok Aki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monelle.

Kavennetuista kasvokuvista ei enää tunnista ihmisiä työpaikalla koronamassakauden jälkeen.

Vierailija
24/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12  kg  lisää, eikä voi syyttää siitä ettenkö harrastaisi liikuntaa saati sortuisin makeaan. Syön niin kuin ennenkin mitään lisäämättä tai vähentämättä, mutta olen aina ollut aktiivinen moneen suuntaan ja monenlaista touhuamassa niin tässä sitä ollaan miettimässä mistä rahat ostaa uusia vaatteita isommalle minälleni,.Varasin lääkäriin ajan, jos kyse olisikin sairaudesta. 

Vierailija
25/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin lihonut?

Elän ihan normaalia elämää.

Vierailija
26/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg. Olen aloittanut dieetin.

Vierailija
27/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin lihonut?

Minä olen lihonut, kun ei täällä kotona tule askeleita. Töissä kävelee kopiokoneelle, ruokalaan, seitsemänteen kerrokseen, autolle..... nyt kävelen korkeintaan vessaan.

Yllättävän suuri merkitys tällä on ollut.

Vierailija
28/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut jotain + 15 kg lisää vuodessa. Ihan järkyttävän nopea painonnousu, jota ei liikunnan puute selitä, koska koronavuonna olen liikkunut enemmän ja aktiivisemmin kuin moneen vuoteen.  Eli kunto on kyllä kasvanut hurjasti, ongelmana se, että stressi on ollut valtava, lomautukset, perheenjäsenen sairaus jne. Sitten kun syö stressiin niin se näkyy. Nyt yritän oikoa syömistapojani, että saisin painoa pois.

Vierailija
29/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin lihonut?

Minä olen lihonut, kun ei täällä kotona tule askeleita. Töissä kävelee kopiokoneelle, ruokalaan, seitsemänteen kerrokseen, autolle..... nyt kävelen korkeintaan vessaan.

Yllättävän suuri merkitys tällä on ollut.

No mä asunkin maalla ja täällä voi elää ihan normaalisti.

Vierailija
30/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonnut vuoden aikana n. 22 kg. Taustalla osittain vähentynyt liikunta, kun olen jäänyt työttömäksi ja liikuntaharrastukset on jäänyt rajoitusten ja rahan puutteen takia tauolle, osittain se että leipäjonoissa jaetaan lihottavaa ruokaa. 

Vierailija
31/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisia koronakiloja mutta talvikiloja kylläkin :D Joka talvi tulee 2-3kg ja ne lähtee kesällä pois. Kai se on joku talvirasvavarasto.

Vierailija
32/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen saman painoinen, vaikka työt siirtyi etäilyyn. Onneksi on lenkkarit ja upea ulkoilumaasto ja näin talvella sukset ja upea ulkoilumaasto on muuttunut hiihtoladuiksi. Ja kuinka paljon hiihtäjiä on ollutkaan..

Vierailija
33/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  laihtunut vuodessa 58 kg --> 47 kg. Jäin työttömäksi, alku oli ok, mutta sitten pää ei enää kestänyt epätietoisuutta. Syöminen on ollut ainoa keino saada edes jotain kontrollia elämään ja se kyttääminen johti siihen, että syömishäiriö teki comebackin. Olen jo päässyt avun piiriin.

Vierailija
34/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5kg. Ollut enemmän aikaa pitää omasta jaksamisestaan huolta, kun on etätyöt.

Vierailija
35/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut koronakiloja jo yli 30 kg. Jäin viime keväänä työttömäksi ja koen olevani masentunut, mutten pääse hoitoon. Paha olo saa mut syömään paljon enkä yleensä jaksa laittaa ruokaa itse, vaan sorrun jatkuvasti pizzoihin, herkkuihin yms. 

Vierailija
36/39 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, siis mulla kaikki ylimääräinen näkyy heti naamassa ja nyt kun naama on piilossa, olen ollut aika välinpitämätön. Että sellainen syy täällä.

Vierailija
37/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoni on pysynyt ennallaan, mutta niin on koko elämäni. Korona ei hetkauta mua mitenkään ja käyn töissä, tapaan kavereita yms. ihan kuin ennenkin.

Vierailija
38/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+2 kg

Vierailija
39/39 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan