Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla nykytiedon valossa ottaa astra zenecan rokotetta

Vierailija
14.03.2021 |

Ja se on juurikin tuo mikä työnantajan puolesta tullaan antamaan. Mitä jos en ota. Tarkoittaako se etten sitten saa mitään rokotetta missään vaiheessa? Vai voinko myöhemmin kun kaikki halukkaat on rokotettu, saada vaikka omalla kustannuksella toisen valmistajan rokotteen?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä uskalla minäkään sitä ottaa. en halua astrazenekaa enkä sputnikkia.

Vierailija
2/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älkää ottako. Kyllä halukkaita löytyy. Pääasia, että rokotteet saadaan käytettyå ja rokotekattavuus suureksi. Älkääkä levittäkö pelkoa. Meidän kaikkien etu on, että mahdollisimman moni rokotetaan pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kelpaa itsellenikään juuri tuo merkki. En ota DNA rokotteita. Noiden toimintamekanismi on erilainen kuin rna rokotteilla tai perinteisillä rokotteilla.

Vierailija
4/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut ja onnellinen siitä.

1 riskiryhmää ja keuhkolääkärin mukaan itselläni covid saattaisi olla todella hankala.

Vierailija
5/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskimotulpan riski ilman koronarokotettakin on vähintään 22/3 miljoonaa. Jos rokotetussa vöestössä on tulppia tilastollisesti yhtä paljon kuin rokottamattomassa, syy ei ole rokotuksissa.

Vierailija
6/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 riskiryhmää ja keuhkolääkärin mukaan itselläni covid saattaisi olla todella hankala.

Toki, olisihan se ikävä myöntää että teit ehkä virheen, jota ei saa tekemättömäksi...

Vierailija
7/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskallat ottaa samalta taholta (THL) joka vielä eilen vakuutti tätä Astra Zenecan rokotetta "turvalliseksi",  niin uskallat ottaa tältä samalta taholta toisen rokotteen jota se niinikään sanoo turvalliseksi...?

Vierailija
8/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaadin saada sputnikin tai jenkkiläisen Johnsonin rokotteen. Niihin on luottamusta. Jos en saa valita, niin en ota koko rokotetta.

Vierailija
9/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaarallista sitten? Eikö tuo Astra Zeneca ole se josta saa parhaimman immuniteetin koronaa vastaan, jopa niitä muunnoksia vastaan. Eli parempi kuin muut rokotteet.

Vierailija
10/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskimotulpan riski ilman koronarokotettakin on vähintään 22/3 miljoonaa. Jos rokotetussa vöestössä on tulppia tilastollisesti yhtä paljon kuin rokottamattomassa, syy ei ole rokotuksissa.

Itse koronakinhan muuten aiheuttaa noita veritulppia. Eli jos niihin on riski niin koronan sairastaminenkaan ei ole kyllä hyvä idea. 

Vierailija
11/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset uskalla? Itse en ole perehtynyt yhtään näihin rokotuksiin. En jaksa enää lukea koronauutisia ollenkaan.

Vierailija
12/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veritulppariski huolettaa, niin laita tukisukat jalkaan ja nouse välillä liikkeelle rokotusta seuraavan vuorokauden tai parin ajan. Niistä ei ainakaan ole haittaa.

Vierailija
13/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, olisihan se ikävä myöntää että teit ehkä virheen, jota ei saa tekemättömäksi...

Alapeukuista päätellen muutama muukin on ottanut jo rokotuksen.

Vierailija
14/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ota, muut ottaa.

Vierailija
15/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ap. ottamatta äläkä tule tänne päätäs aukomaan!

Vierailija
16/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnsonin teho on huono.

Vierailija
17/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en uskalla mitään muuta ottaakaan. Pelottais ottaa joku muu rokote, joka ei edes tehoa varianteille mut silti saan mahdollisesti rokotekomplikaatiot. Jos otan riskin ja rokotteen, haluan sen myös suojaavan mua, jopa vaarallisilta varianteilta.

Vierailija
18/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rokotteen ja olen kiitollinen.

Vierailija
19/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älkää ottako. Kyllä halukkaita löytyy. Pääasia, että rokotteet saadaan käytettyå ja rokotekattavuus suureksi. Älkääkä levittäkö pelkoa. Meidän kaikkien etu on, että mahdollisimman moni rokotetaan pian.

Mä luulen ettei seoo kenenkään etu. En aio kokeilla mitään rokotetta enkä pidä maskaikaan. En nimittäin halua lietsoa pelkoa ja esittää olevani peloissani, sillä jos pelko kasvaa liiaksi, siitä seuraa monia hätiköityjä päätöksiä: voi esimekriksi ruveta tekemään mieli rokotetta, ja rokotekokeiluaan voi myöhemmin katua...turhaan

Vierailija
20/59 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inovion rokotetta odotellessa. Tosin todennäköisesti vasta loppuvuodesta saa hyväksynnät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan