Neuloosi on typerin keksitty sana taas vähään aikaan
ärsyttävä sana, neuloosi. voi v.
Kommentit (31)
Sinua vaan harmittaa kun et itse keksinyt sitä. Se on hyvä ja kuvaava :D
Vierailija kirjoitti:
Naiskoomikon keksintöjä.
Ei ole, vaan käsityön harrastajien. Sisäpiirin termi yhteisöllisyyttä luomaan, ei suurta yleisöä hauskuuttamaan.
Minusta se on ihan huippu. Sulla on ap varmaan huono huumorintaju. Oot vetänyt herneen nenään, jos joku on kuitannut, että kärsit neuloosista ja ajatellut että se vittuilee sulle että sulla on joku mt-ongelma tai riippuvuus. Ota se huumorilla. Ei neuloosi ole sairaus tai paha asia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan huippu. Sulla on ap varmaan huono huumorintaju. Oot vetänyt herneen nenään, jos joku on kuitannut, että kärsit neuloosista ja ajatellut että se vittuilee sulle että sulla on joku mt-ongelma tai riippuvuus. Ota se huumorilla. Ei neuloosi ole sairaus tai paha asia.
mä en ainakaan harrasta neulomista kutomista. ja musta se on nimenomaan haukkumasana,psykoosia hulluutta tarkoittava.
Kuulin myös sanan "neulattaa". Ilmeisesti tarkoittaa, että kova hinku päästä neulomaan. Vai olikohan "neulottaa". Ärsyttävä joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä en ainakaan harrasta neulomista kutomista. ja musta se on nimenomaan haukkumasana,psykoosia hulluutta tarkoittava.
Kutominen on sitä kun tehdään jotain kangaspuilla, neulominen on nimenomaa puikkojen ja langan kanssa tehtävää homma. Ja neuloosi ei tarkoita psykoosia. Taidat olla aika herkästi loukkaantuvaa ihmistyyppiä.
. [/quote] Kutominen on sitä kun tehdään jotain kangaspuilla, neulominen on nimenomaa puikkojen ja langan kanssa tehtävää homma. Ja neuloosi ei tarkoita psykoosia. Taidat olla aika herkästi loukkaantuvaa ihmistyyppiä.[/quote]
:D
Vierailija kirjoitti:
pppppppppppppppppppppppppppppppppp
Ei sulla kyllä tuo mielenterveys ihan kunnossa vaikuttaisi olevan
-sivusta
Käsityöharrastajat on vähän omituinen oma rotunsa ;)
T. kolme kesken tälläkin hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutominen on sitä kun tehdään jotain kangaspuilla, neulominen on nimenomaa puikkojen ja langan kanssa tehtävää homma. Ja neuloosi ei tarkoita psykoosia. Taidat olla aika herkästi loukkaantuvaa ihmistyyppiä.
Murre-eroja. Itsekin puhun neulomisesta, mutta tiedän joidenkin puhuvan siitä kutomisena.
Mua ei ärsytä.