Kuuleeko, tunteeko toinen jos ajattelen häntä
Kommentit (13)
jos on herkkä aistimaan tuollaisia. suurin osa ihmisistä ei ole. eli tuskinpa vain.
Taidankin huomenna kysyä eräältä henkilöltä, josko hän on tuntenut poltetta lanteillaan viime aikoina.
Tyypillisimmät oireet siitä, että joku ajattelee juuri sinua, ovat elohiiri silmässä, kutina korvassa tai aivastelu.
Ei todellakaan. Saat ki rou ksen päällesi, jos edes yrität.
Jos toinen henkilö aistii ja olette todella läheisiä ,hän kuulee sinut ja päivinvastoin. Aivan kuin ihmiset aistivat hyvällä kuoleet rakkaansa.Eivät ne joka heti rinalle tule,monin muun tavoin. Joulun alla 2020 vein Vida liikaa kotoani repussani lahjoitus. Kävin heidän kortti myynit hylly. Joulunihan tulossa koronan takia yksinäistä,haikeaakin..Siellä oli 1 vanha vaalean ruskea kortti kirkosta. Kortin taka kansi Luki Koiviston kirkko.Tiesin se oli joulun toivotus siskoni mieheltä,joka kuoli 2018. Koivisto Koiviston kylä liiityi häneen. Aistein ja tunsin sen hetken.Kortin kautta sanoi et ole yksin.!Koiviston kylästä äitinsä kanssa evakoon lähti pienenä.Olin siskoni miehen kanssa päivitäin lähes 5v. kuoli alzmer. Minulla ei ollut kosketusta karjalaan.Kun noiden vuosien aikana hän kertoi,Häneltä löyty kirjakin.Keskustelu evakosta tuli hänen kautta todeliseksi,moni kerroin kun kertoi lapsuus 5 vuoden aikana.Kunioitus ja arvostus myös menetetyn Karjalan kansan asukaisiin!Tuo tuli mieleen.tulisi romaani jo kertoisin elävistä telepatian ajatusteni kautta ihmisitä,joita ajatelen ja soitaa juuri sillä hetkellä.Erinlaisia positiivisia ajatuksia viestejä toki on kuoleilta rakailta tullut koko ikäni.Ei sääntö.ei joka heti tai joka vuosi.kuminkin.(anteksi jos on virheitä teksti.en ne näe luki häiriöisenä)
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa naapurin rouvalla on usein aikamoinen kutina etenkin alapäässään :-D
M
Niin onkin ❤❤
N-43
Joskus on tuntunut, että on mahdollista.
Identtisillä kaksosilla tuollainen yhteys toimii. Muilla ei taida.
Mulla oli joskus ystävä jonka jotenkin tunsin vaikka oltiin ihan eri paikoissa. Jos oli lähistöllä mutta ei tiedetty toisistamme niin aistin sen. Usein otin puhelimen käteen kun ajattelin että kohta tulee häneltä viestiä ja sit kilahti, kuulema hänellä sama.
Yläasteen bestiksen kanssa meni välit poikki koska muutti eri paikkakunnalle ja kävi kotonaan harvoin. Tunsin usein myös että hän on lähistöllä ja kohta tuli kaupungilla vastaan.
Noista seksiajatuksista en kyllä tiedä, olisihan se aika jännä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisimmät oireet siitä, että joku ajattelee juuri sinua, ovat elohiiri silmässä, kutina korvassa tai aivastelu.
No nyt! Oonkin miettinyt, miksi mun korvat kutiaa aina. Kenen mielessä olen koko ajan?
Aloittajalle: kyllä se on mahdollista.
Siinä tapauksessa naapurin rouvalla on usein aikamoinen kutina etenkin alapäässään :-D
M