Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 40-vuotiaana enää järkeä ottaa silikonirinnat?

Vierailija
14.03.2021 |

Muutenkin alkaa olla jo rupsahtanut.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka leikkelyttävät itseään huvikseen. Olin viime syksynä leikkauksessa, ja leikkausarven molemmilla puolilla on n. kämmenen kokoiset alueet, joissa toisaalta tunto ei ole vielä palautunut (niin kuin silloin, kun puudutus on hälvenemässä), mutta toisaalta on jollain tavalla herkempi (kutisee usein, mutta raapiminen tuntuu kauhealta).

Vierailija
62/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää syöpäriskiä radikaalisti. Miettisin kaksi kertaa ihan minkä ikäisenä tahansa. Samoin kumihuulia, näyttävät aivan törkeän rumilta ja taatusti nostavat syöpäriskiä.  

Eikä nosta, mistä sä tämmösen olet päähäs saanut? Mulla ollut vuodesta 2007 ja mammografiassa kaikki hyvin. 

"Lisää riskiä" ei tunnetusti tarkoita, että kaikille tulisi heti. (Toki tuosta syöpäriskistä puhuttaessa olisi kiva tietää kuinka paljon, elämässä kun on aika paljon asioita, joita tehdään vaikka ne lisäävät hieman syöpäriskiä.)

Kohonneen syöpäriskin lisäksi ne voivat aiheuttaa muitakin terveysongelmia. Vasta oli Ylellä juttu naisesta, jolle silikonirinnat aiheuttivat jatkuvaa sairastelua, aivosumua jne. Toinen implantti oli vuotanut. Tämä selvisi, kun hän poistatti implantit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, ei milloinkaan ole liian myöhäistä toteuttaa omia unelmiaan.

Toisaalta toivoisi, että tuossa iässä pystyisi jo arvostamaan omaa kehoaan.

Mutta ei se sen turhempaa ole kuin 20-vuotiaanakaan.

Kannattaa miettiä huolella, mikä on se perimmäinen syy, miksi haluat silarit. Sitten voit rehellisesti kysyä, ovatko silarit siihen todella toimiva ratkaisu.

Vierailija
64/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa tuollaista ylimääräistä tavaraa omaan kehoonsa? 

Vierailija
65/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennys ja kohotus mieluummin. 

Vierailija
66/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei olisi, kun en ulkonäöstä välitä muutenkaan enää yhtään. Ihan muut arvot elämässä. Mutta jos se nyt jollekin vielä tärkeää on, niin miksipä ei.

Vierailija
67/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ei ole myöhäistä panostaa utareisiin, pois orankimaisista riippurinnoista ?, tunnetko itsesi riittämättömäksi ? ahdistaako ulkonäkö ? ei hätää, boob-job on avain onneen, kohota itse-tuntoasi, miehet pitävät isoista rinnoista...yyeah fu..yes babe that's right booooobjob baby yeah, nyt heti kaikki klinikalle jos vähääkään naisellisuus kinnostaa, feministi-lepakot älkää vaivautuko. Daddy likes, daddy like very much.

please behave.

Vierailija
68/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako enää satsata, kun parasta ennen -päivä on jo kauan sitten mennyt, hedelmällisyysikä takanapäin eikä ole enää mitään seksuaalista arvoa kenellekään, paitsi jos nyt itse Satisfyerilla tärisyttelee tai saa jonkun klopin iskettyä säälistä. Tai Peran, 55, lähipubista kunhan aikansa tälle riekkuu.

Ehkä ennemmin rahat johonkin eläkesäästöön tai vanhuusiän harrastukseen. Neulominen, nypläys?

Vierailija
69/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, ite nelikymppinen kans tosin en akka. Miksei ? Sitte lenkille ja perse kans kuntoon ja meet antamaa nuorisolle pöllyytystä.

Vierailija
70/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20, 30, 40, 50 ... milloinkaan siinä ei ole mitään järkeä!

Aina, joka ikinen kerta, silikonirintojen ottamisella todistaa olevansa huonolla tavalla tyhmä ihminen. 

Vierailija
71/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittäiskö joku kohotushoito? Itse olen alkanut viisikymppisenä kaipaamaan jotain täytettä rintoihin, kun ne ovat muuttuneet niin oudon tuntuisiksi että se häiritsee itseäni, mutta kaipaisin niihin lähinnä pientä täytettä ja ryhtiä enkä silikonia.

Vierailija
72/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijan tai tanssijan rinta-kehä on kaunis. Miksi pitää olla utaret ja hartijakipuja. Lehmäksi haluavia. Max B kuppu. Älä nyt isonna, muu korjaus jos ihan apkko, nuorekkaat rinnat ennemmin kuin vanhan akan isot utareet.

Vierailija
73/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20, 30, 40, 50 ... milloinkaan siinä ei ole mitään järkeä!

Jos se kohentaa omaa oloa, ok, mutta pikku riskin otat ihan itsesi tähden. Tissit eivät ainakaan suhteessa ole se tärkein asia, luomu on paras useimmille miehille ainakin.

Vierailija
74/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rinnat alkoivat kasvamaan muutama vuosi kuopuksen syntymän jälkeen. Ovat nykyään pinkeät ja isot. Mies tykkää, minä en niinkään, paitsi että ovat nykyään todella herkät kosketuksille, ihan kuin kaksi lisäklitorista. Tunnen itseni todella naiselliseksi, eroottiseksi ja haluttavaksi juuri näin. Ei siis silikoneille.

Vierailija
75/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin jos tarvetta on, itsekin mietin samaa kun olin synnyttänyt 39v,  jos rupsahtavat , mutta en sitten kuitenkaan ottanut.

Vierailija
76/76 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kerralla niin isot kuin mahdollista. Semmoiset että päät kääntyy, niin miehillä kuin naisilla kateudesta.