Onko 40-vuotiaana enää järkeä ottaa silikonirinnat?
Kommentit (76)
Suosittelen rintojen kohotusta tai rasvansiirtoa ennen silareita, keho muuttuu aika ripeästi 40 ikävuoden jälkeen ja monilla silarit menee kovin huonon näköisiksi jos keho käy läpi radikaaleja muutoksia ihon elastisuuden tai esimerkiksi painon suhteen :)
Alkaa olemaan jo melko vanhanaikaista silikonit. Lukekaapa niiden pahoista terveyshaitoista, mitä voivat aiheuttaa. Moni joutuu ne poistamaan ja saa pahoja ongelmia. Älkää hyvänen aika vapaaehtoisesti laittako sellaisia myrkkypalloja kehoonne. Kukaan oikeasti viisas ihminen ei niitä kroppaansa halua. Itse olen 43v ja joskus harkitsin, mutta en enää, kun nykyään tullut niin laajasti ilmi näitä terveysvaikutuksia. Esim. Facebookissa on ihan ryhmiä, jotka käsittelee näitä haittoja ja ihmiset poistattavat implanttejaan. Itselläni D-kupit, mutta alkaa roikkua. Kuitenkin päättänyt, että mieluummin vaikka vähän roikkuvat, kuin terveydellä leikkiminen. En väitä, että kaikille tulisi ongelmia, mutta monille kuitenkin tulee.
Enemmän järkeä kuin parikymppisenä.
Silikonit eivät ole enää aikoihin olleet muodissa. Lähinnä porukka poistattelee vanhoja täytteitä.
On järkeä. Samalla kiinteytät kroppaa ja tarvittaessa kiristytät alapäätä. Taas kelpaa ajettavaksi monta vuotta.
En tiedä? Mummi kun täytti 65 v. Kerättiin lahjarahaa koko suvulta,ystäviltäkin sen verran enemmän että pääsi Tallinaan plk.Jossa tissit ja naama muokatiin.Onnelinen on siitä yhä,vaikka aikaa jo tovi.
Silikonirinnat ei ole koskaan järkevää ottaa!!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta miehellä on kaveri jonka naisella on silarit, ja silti tuo mies on kehunut mun miehelle mun pienempiä luomutissejä.
Ei ne silarit aina ole autuaaksi tekvä asia.
Kuinka hemmetin typerä oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Enemmän järkeä kuin parikymppisenä.
Niin nelikymppisenä pitäisi olla enemmän järkeä kuin parikymppisenä, ja sitten joku tekee tällaisen avauksen.
Miksei olisi? 20-vuotiaana vielä sen sijaan ei oikein ole.
Ei paljonkaan järkeä. Vaihdevuodet painaa päälle, libido alkaa hiipua. Mihin niitä palloja tarvitsee enää? Tietysti jos paljon tykkää uimarannoilla ihan vaan keikistelyn vuoksi käydä nii sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne just tuolloin ole hyvä ottaa kun alkaa jo muuten ehkä rupsahtamaan? Ehdit nauttia niistä vielä monta kymmentä vuotta.
Harmi, että on niin vanha kommentti, ettei kirjoittaja ole varmaankaan enää vastaamassa. Mutta siis miten silikonirinnoista nautitaan?
No ne saat hautaan mukaan eli mikä sen parempi sijoitus kun pistää rahat itseensä ja nauttia 👍
Vierailija kirjoitti:
No ne saat hautaan mukaan eli mikä sen parempi sijoitus kun pistää rahat itseensä ja nauttia 👍
Miten niistä nautitaan?
Niin että miten niistä nautitaan?
Miten tyhmiä ihmiset voikaan olla.
On todellakin järkeä. Kannattaa ottaa myös kumihuulet. Ja ehkä myös puusilmä.