Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaatuuko tämä parisuhde eri käsityksiin seksistä?

Vierailija
14.03.2021 |

Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. Viime vuonna meillä oli seksiä eri syistä (korona, lomautus jne) johtuen 4 kertaa viimeks uutena vuotena. No nyt meillä on joka sunnuntai riita kun avomies syyllistää mua liian vähäisestä seksistä. Olen 39 ja välillä vaan on kausia ettei niin kiinnosta ja sit alkaa avomiehen kiukuttelu.

Voiko tätä nyt jotenkin selvittää?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haluttomalle tämä haluttomuus ei tietenkään ole mikään ongelma vaan se on helppo kääntää sen seksittömyyteen turhautuneen partnerin syyksi, koska "se kiukuttelee". Olet omalla päätökselläsi lopettanut (periaatteessa kokonaan) teidän molempien seksielämän. Miehesi ei tarvitse eikä pidäkään sellaista katsella vaan joko hän hakee seksinsä muualta tai te eroatte.

Vierailija
22/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä törkeä ja sikamainen mies. Normaali järkevä aikuinen ymmärtäisi, että parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä.

Juuri niin, APllahan heiluu peitto päntiönään verrattuna moneen muuhun parisuhteeseen joissa peitto ei heilu ensinkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta niin ei ole pakko. Naiset eivät ole mitään miesten nylkytystyynyjä.

Vierailija
24/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kiinnosta niin ei ole pakko. Naiset eivät ole mitään miesten nylkytystyynyjä.

No näinpä. AP:n mies vain tyytyköön suosiolla osaansa!

Vierailija
25/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ketään voi nykyaikana meillä pakottaa parisuhteeseen.

Vierailija
26/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kurja, että tuollaiseen kaatuu... itsellä ei ole seksihaluja, mutta olisi haluja löytää elämänkumppani kaikkeen muuhun. Yksin taidan jäädä. Kurja kun ikäseni miehet väkisin pillereiden avulla haluavat seksiä eikä heistä oikeasti ole enää mihinkään, eivätkä he edes itsekään laukea. Kenelle tuollaisesta on iloa. Sen sijaan hyväksyttäisiin yhdessä, että ollaan toistemme rakkaat kumppanit kaikkeen muuhun.

Seksi ei ole pelkkää laukeamista, sitä tärkeämpää on halua ja se että tuntee olevansa haluttu.

No silti, jos nainen on muutenkin haluton, niin ei riitä normaali seksin kesto, joka pitäisi olla ohi esim. 10 min. Toinen nylkyttää nylkyttää vaikka tunnin ja on nimenomaan olevinaan jokin panokone, jollaista en halua. Jos olen entuudestaan heikkohaluinen, niin tuo saa minut tuntemaan itseni entistä haluttomammaksi ja epähaluttavaksi.

Vierailija
27/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin osaan? Siihen että joutuu etsimään seksin muualta?

Vierailija
28/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kurja, että tuollaiseen kaatuu... itsellä ei ole seksihaluja, mutta olisi haluja löytää elämänkumppani kaikkeen muuhun. Yksin taidan jäädä. Kurja kun ikäseni miehet väkisin pillereiden avulla haluavat seksiä eikä heistä oikeasti ole enää mihinkään, eivätkä he edes itsekään laukea. Kenelle tuollaisesta on iloa. Sen sijaan hyväksyttäisiin yhdessä, että ollaan toistemme rakkaat kumppanit kaikkeen muuhun.

Ei ne pillerit auta seksin haluamiseen. Auttavat toiminnallisuuteen.

Potenssilääkkeet eivät toimi, jos ei ole halua ja seksuaalista kiihotusta.

Ei se ole mikäön taikapilleri, jolla haluttomasta taiotaan panokone.

Nyt on siis nainen haluton jollet ole sitä vielä hokannut.

Vierailija
29/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparka. ”Joutuu etsimään seksin muualta” OMG...

Joutuu pohtimaan, oliko omassa rakkaassa jotain muitakin rakastettuja puolia kuin pimppa.

Vierailija
30/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä törkeä ja sikamainen mies. Normaali järkevä aikuinen ymmärtäisi, että parisuhde on paljon muutakin kuin seksiä.

Hyvä mies-aloitus, ne on just tollasia.

Vierailija
31/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei ole pelkkää laukeamista, sitä tärkeämpää on halua ja se että tuntee olevansa haluttu.

No silti, jos nainen on muutenkin haluton, niin ei riitä normaali seksin kesto, joka pitäisi olla ohi esim. 10 min. Toinen nylkyttää nylkyttää vaikka tunnin ja on nimenomaan olevinaan jokin panokone, jollaista en halua. Jos olen entuudestaan heikkohaluinen, niin tuo saa minut tuntemaan itseni entistä haluttomammaksi ja epähaluttavaksi.

Kai se mieskin haluaa olla haluttu, ainakin näin mä koen sen omassa suhteessa. Silti se ei aina johda mihinkään nylkyttämiseen. Ymmärrän että kukaan ei halua olla suhteessa jossa seksi on vain sitä, tuskin edes se mies etsii sitten nylkytettävät ilman parisuhdetta.

Vierailija
32/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joutuu pohtimaan, oliko omassa rakkaassa jotain muitakin rakastettuja puolia kuin pimppa.

Kavereita voi olla muutenkin, kun lupautumalla selibaattiin.

Vierailija
33/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et suostu niin joku toinen kyllä suostuu.

Vierailija
34/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä olisi seksiä vain silloin kun minä haluan niin ei olisi seksiä koskaan. Ikinä. Milloinkaan.

Yritän kuitenkin antaa seksiä miehelle edes joskus (kerran viikossa), jotta perhe-elämä pysyisi kunnossa. Yhdessä ollaan oltu neljäkymmentä vuotta eli ihan teinistä alkaen.

Vierailija
35/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei kaadu pelkaästään seksin puutteeseen vaan siihen että et arvosta puolisoa, miksi hän arvostaisi tai rakastaisi sinua. Ei jää mitään pohdittavaa.

Vierailija
36/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo sinulle se on sitten moro.Kiitos/näkemiin.

Vierailija
37/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ehkä aseksuaali eikä vain tiedosta sitä (ei ole kuulunut koulujen seksivalistukseen ainakaan 90-luvulla vielä), joten seksihalut ovat vähäiset tai olemattomat. Kannattaisi etsiä toinen aseksuaali partneriksi niin ei olisi sitä omituista "parisuhdeseksipakkoa"?

Mutta nykyinen parisuhde kannattaisi lopettaa hyvissä ajoin, ennen kuin myrkyttää molemmat.

Vierailija
38/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kummassakin roolissa suhteissani, mutta se että toinen pihtailee on ihan kamala tunne. Satuttaa ja tuntuu että olisi maailman ällöttävin ihminen.

Vierailija
39/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saattaa kaatua. Minä olen ollut mieheni kanssa nyt 2v yhdessä ja hänen halut hiipuivat ekan vuoden jälkeen. Nykyään seksiä max. 1-2x viikossa jolloin hän makaa allani kuin lahna, minun suuteleminenkin tuntuu väkinäiseltä. Oli jokunen kuukausi, kun siedin tätä kun itsellekään ei tehnyt mieli. Nyt taas halut alkaneet palautua kun töihin on ilmestynyt tosi mielenkiintoinen mies. Seksuaalinen lataus on olemassa. Tämä on herättänyt minut siihen että jos toinen haluaa seksiä ja toinen ei, on parisuhde tuhoon tuomittu. En aio pettää, mutta parisuhteen jättää, sillä tätä menoa pettäisin sopivan tilaisuuden kävellessä eteen. Tarvitsen läheisyyttä ja tunnetta siitä, että olen myös fyysisesti haluttava. Seksittömyys aiheuttaa myös riitoja ja negatiivista ilmapiiriä parisuhteeseen, kuten teilläkin.

Vierailija
40/46 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se saattaa kaatua. Minä olen ollut mieheni kanssa nyt 2v yhdessä ja hänen halut hiipuivat ekan vuoden jälkeen. Nykyään seksiä max. 1-2x viikossa jolloin hän makaa allani kuin lahna, minun suuteleminenkin tuntuu väkinäiseltä. Oli jokunen kuukausi, kun siedin tätä kun itsellekään ei tehnyt mieli. Nyt taas halut alkaneet palautua kun töihin on ilmestynyt tosi mielenkiintoinen mies. Seksuaalinen lataus on olemassa. Tämä on herättänyt minut siihen että jos toinen haluaa seksiä ja toinen ei, on parisuhde tuhoon tuomittu. En aio pettää, mutta parisuhteen jättää, sillä tätä menoa pettäisin sopivan tilaisuuden kävellessä eteen. Tarvitsen läheisyyttä ja tunnetta siitä, että olen myös fyysisesti haluttava. Seksittömyys aiheuttaa myös riitoja ja negatiivista ilmapiiriä parisuhteeseen, kuten teilläkin.

Meillä sama. Olen yrittänyt tukahduttaa seksihaluni.