Ostin tänään 5 kg:n perunakassin K-citymarketista. Maksoi vain 1€!
Ensimmäinen tarjous pitkään aikaan K-citymarketissa, missä hinta oli kohdillaan!
T. Lidl-mies.
Kommentit (30)
100 grammassa keitettyä perunaa on 76 kcal. Aika paljon saa syödä pelkkää perunaa, jos sillä meinaa lihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina sanonut että jos tulen köyhäksi niin syön perunaa, sipulia ja kananmunia. Niitä saa 100€:lla niin paljon ettei kuukaudessa pysty syömään. Pelkästään noista aineksista saa kymmeniä eri ruoka-annoksia.
Vähän kun näkee vaivaa niin pelkästään perunasta saa kymmenkunta eri variaatiota.
-lohko
-uuni
-ranskalainen
-muusi
-keitetty
-tikku
-paistettu
-kuutio
-sipsi
-piirakkaJa noihin kun ottaa 3-5 lisuketta niin ruokia on satoja!
Tästä tuli mieleen Forrest Gump. Hyvällä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jäi tuottajalle monta senttiä. Not.
Minä olen kaupan asiakas. Se minkä hinnan kauppa maksaa tuottajalle ei liity minuun.
Toki ostan joskus kesäisin suoraan torilta aivan tuoreita, vasta maasta kaivettuja uusia perunoita ja maksan niistä torikauppiaan pyytämän hinnan, vain ja ainoastaan siksi, että ne ovat suomalaisia uusia perunoita, eivätkä tuonti perunoita.
Vähävaraisella ei ole suuriakaan mahdollisuuksia vaikuttaa siihen, mitä kauppa maksaa suomalaiselle tuottajalle. Pääsääntöisesti ostan niin paljon suomalaista ruokaa kuin se minun tuloillani on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kommetti on kateellisen ihmisen. Juuri sellaisen ihmisen joka ei itse viitsi tehdä ruokaa perusraaka-aineista, vaan ostaa ainoastaan valmisruokia ja saksalaisia valmis pizzoja Lidlistä.
Paskat heitä kiinnostaa minkään suomalaise tuottajan saamat tilipussit, kun heidän ostospaikkansa saksalainen halpakauppa, jonka tuotteet ovat pääasiallisesti halpaa kiinalaista tuotantoa, leipomotuotteita myöten.
Lildlin halvat tuoreet leivonnaiset leivotaan Kiinassa tehdyistä taikinoista, jotka tuodaan pakasteena maahan.
Jostainhan se halpa hinta tulee, eikä se tule ykköslaadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunapussin varmaan ostit. Perunakassi :DD!!
5 kg on jo kassi.
T. Eri
Kassissa on kantokahvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommetti on kateellisen ihmisen. Juuri sellaisen ihmisen joka ei itse viitsi tehdä ruokaa perusraaka-aineista, vaan ostaa ainoastaan valmisruokia ja saksalaisia valmis pizzoja Lidlistä.
Paskat heitä kiinnostaa minkään suomalaise tuottajan saamat tilipussit, kun heidän ostospaikkansa saksalainen halpakauppa, jonka tuotteet ovat pääasiallisesti halpaa kiinalaista tuotantoa, leipomotuotteita myöten.
Lildlin halvat tuoreet leivonnaiset leivotaan Kiinassa tehdyistä taikinoista, jotka tuodaan pakasteena maahan.
Ei Lidlin paistopistetaikinat tule Kiinasta vaan Suomesta ja Euroopan maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et ymmärtänyt tuota kommenttia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tarjous kyllä. Miten aiot käyttää?
Itse en osta noin paljon kerralla, kun itseni tuntien syön sitten seuraavina päivinä itseni ähkyyn uuniperunoista ja muusista. Ahdisraisi myös heittää pois.
Isommalle taloudelle kätevämpää.
Kyllähän perunat säilyvät jääkaapissa kauan. Perunoista teen keittoja, muusia, ja lohkoperunoita uunissa. Ja voihan niitä paistaa myös munan kanssa. Sitruunalla maustetut paistetut perunat ovat hyviä! Perunoita voi paistaa sekä raakana että keitettyinä.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa 4:54.
Mitä?5 kg perunaa 1€?Lähden heti Cittariin.