Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengenvaarallisesti lihava: nainen painaa 276 kg, mutta syö ranskanperunoita ja hampurilaisia ja limsaa päälle

Vierailija
14.03.2021 |

Varmaan horii myös pizzoja, mutta ei tuolla aterialla näköjään. Jos tarkoitus on laihtua, ei pitäisi olla olla vaikea päätellä, mitä ei ainakaan kannata syödä. TLC nyt.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi erikoista se, että perheet ei yleensä syö pöydässä keskenään eikä kateta pöytää, vaan jopa eri huoneeseen viedään jokaiselle lautanen/kuppi ja syödään joko sängyn päällä tai olkkarin sohvalla.  Siis näin tekevät nekin, jotka pääsevät liikkeelle ja hoikemmatkin sekä lapset.  Merkillepantavaa on tässä ketjussa mainittukin asuntojen epäsiisteys ja monilla on koiria ja kokolattiamatot.

Kaikilla on kyllä hienot autot, jolla pääsee hakemaan ruokaa jos vielä ahtamaan itsensä mahtuu autoon. Surullinen oli se Kelly, nuori nainen joka oli tosi hyvin pudottanut jo 180 kiloa ja saamassa elämästään kiinni ja hän kuoli pari viikkoa viimeisen tapaamisen jälkeen sydänpysähdykseen. Hänellä oli sydämen vajaatoiminta. Tuo Angela Johns just telkkarissa on yksi ärsyttävimmästä ja huonokäytöksisimmästä päästä potilaita (Assantin veljesten ohella), ihmeellinen on Dr Now'n kärsivällisyys kun jaksaa säätää noiden kanssa.  Ei mene joillekin kaaliin se että ei voida leikata ennen kuin pudotettu kiloja ja näytetty että homma onnistuu edes. Minusta mieleenpainuvia on ne tekosyyt mitä käytetään kun on pitänyt laihtua 40 kiloa ja onkin lihottu saman verran. Seuraan jatkuvasti sarjaa ja olen itse pudottanut Dr Nowin dieetillä 20 kiloa puolen vuoden aikana. Lähtöpaino 102.  Tykkään Now'n tyylistä. On kannustava niille jotka ansaitsee sen eikä suostu kuuntelemaan mitään pashkapuheita.  

Dr Now'n dieetti? Saako sen ohjeet jostain? Mistä?

Helppo.

Päivän kcal on 1200 kcal jaettuna kolmeen ateriaan. Ei sokeria, karkkia, leivonnaisia, pikaruokaa yms

Kasviksia, hedelmiä, marjoja , vähärasvaista proteiinia, hyviä rasvoja ja vähän täysjyvää

Hedelmät ja marjat ei kuulu Dr. Now:n diettiin. Eikä täysjyvät. 

Vierailija
122/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei noita laiteta heti nuppitohtorille?

Varmaan siksi että saatais hyvää draamaa ja pöyristelyä mistä tämä ketju on hyvä esimerkki. Samaa sarjaa se että heidät heti ohjelman aluksi nöyryytetään alasti suihkussa, tai ainakin ensimmäisinä kausina tehtiin niin. Voi vain kuvitella mikä epätoivo ja kuolemanpelko ajaa ihmistä suostumaan tuohon.

Friikkisirkus tosi-tv niin kuin joku jo kirjoitti. Sairaitahan nuo ihmiset on, surullista että tv-viihde menee kunnollisen hoidon edelle.

dr Now tekee noi hoidot ja leikkaukset täysin ilmaiseksi, veloittamatta mitään tuotantoyhtiöltä tai potilaalta.

Hän hoitaa muutenkin työnsä ulkopuolella köyhiä, joilla ei olisi muuten varaa hoitoihin, ilmaiseksi hyväntekeväisyystyönä.

Hän on oman alansa kansainvälisesti arvostetuimpia pioneereja esim. kehitti laparoskopiaa hyödyntävän laihdutusleikkauksen.

Ja tuotantoyhtiöhän on Dr.Now:n pojan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on tosi erikoista se, että perheet ei yleensä syö pöydässä keskenään eikä kateta pöytää, vaan jopa eri huoneeseen viedään jokaiselle lautanen/kuppi ja syödään joko sängyn päällä tai olkkarin sohvalla.  Siis näin tekevät nekin, jotka pääsevät liikkeelle ja hoikemmatkin sekä lapset.  Merkillepantavaa on tässä ketjussa mainittukin asuntojen epäsiisteys ja monilla on koiria ja kokolattiamatot.

Kaikilla on kyllä hienot autot, jolla pääsee hakemaan ruokaa jos vielä ahtamaan itsensä mahtuu autoon. Surullinen oli se Kelly, nuori nainen joka oli tosi hyvin pudottanut jo 180 kiloa ja saamassa elämästään kiinni ja hän kuoli pari viikkoa viimeisen tapaamisen jälkeen sydänpysähdykseen. Hänellä oli sydämen vajaatoiminta. Tuo Angela Johns just telkkarissa on yksi ärsyttävimmästä ja huonokäytöksisimmästä päästä potilaita (Assantin veljesten ohella), ihmeellinen on Dr Now'n kärsivällisyys kun jaksaa säätää noiden kanssa.  Ei mene joillekin kaaliin se että ei voida leikata ennen kuin pudotettu kiloja ja näytetty että homma onnistuu edes. Minusta mieleenpainuvia on ne tekosyyt mitä käytetään kun on pitänyt laihtua 40 kiloa ja onkin lihottu saman verran. Seuraan jatkuvasti sarjaa ja olen itse pudottanut Dr Nowin dieetillä 20 kiloa puolen vuoden aikana. Lähtöpaino 102.  Tykkään Now'n tyylistä. On kannustava niille jotka ansaitsee sen eikä suostu kuuntelemaan mitään pashkapuheita.  

Helppo.

Päivän kcal on 1200 kcal jaettuna kolmeen ateriaan. Ei sokeria, karkkia, leivonnaisia, pikaruokaa yms

Kasviksia, hedelmiä, marjoja , vähärasvaista proteiinia, hyviä rasvoja ja vähän täysjyvää

Kyllä kuuluvat. Olen itse noudattanut jenkeissä asuessani ko. dieettiä ja minulla on ne ohjeet. Kun se puhuu lo Carl se ei tarkoita larppaamista, vaan sitä, että höttöhiilarit pois. Hedelmiä voi syödä kohtuudella ja täysjyvää, esim pastaa.

Vierailija
124/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo.

Juurikin viipale täysjyväleipää kuuluu aamaiselle. Marjat eikä hedelmät ei kuulu.

Vierailija
125/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, miten nämä, kyseisessä ohjelmassa olevat lihavat ihmiset, voivat ostaa ruokaa noin paljon?

Suurin osa heistä asuu jossain ränsistyneissä rappiotaloissa, joissa pihat hoitamattomia, asunnoissa ei edes kunnon huonekaluja yms. Ruokaan on varaa kuitenkin. Olen käsittänyt, että Usan sosiaaliturva on heikko. Mistä nämä lihavat saavat rahaa ruokaan? Heillä näyttää kaikilla olevan auto ja asunto. Minulla, pienipalkkaisella, hoitoalan työntekijällä, yksineläjällä suomessa, ei ole varaa ostaa autoa, eikä tuollaisia määriä ruokaa? Itse joudun kiristämään vyötä, että pärjään tilipäivästä toiseen. Ei ostella roskaruokaa, vaan kattilallinen keittoa on riitettävä moneksi päiväksi. En ymmärrä.

Vierailija
126/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyypillinen nainen. Noita löytyy riittävästi suomesta. Venäjällä onneksi ihan eri meno ja sieltä saa hoikan vaimon.

Vierailija
127/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa, miten nämä, kyseisessä ohjelmassa olevat lihavat ihmiset, voivat ostaa ruokaa noin paljon?

Suurin osa heistä asuu jossain ränsistyneissä rappiotaloissa, joissa pihat hoitamattomia, asunnoissa ei edes kunnon huonekaluja yms. Ruokaan on varaa kuitenkin. Olen käsittänyt, että Usan sosiaaliturva on heikko. Mistä nämä lihavat saavat rahaa ruokaan? Heillä näyttää kaikilla olevan auto ja asunto. Minulla, pienipalkkaisella, hoitoalan työntekijällä, yksineläjällä suomessa, ei ole varaa ostaa autoa, eikä tuollaisia määriä ruokaa? Itse joudun kiristämään vyötä, että pärjään tilipäivästä toiseen. Ei ostella roskaruokaa, vaan kattilallinen keittoa on riitettävä moneksi päiväksi. En ymmärrä.

Ovat työkyvyttömyyseläkkeellä. Eipä niillä menekään rahaa juuri muuhun kuin ruokaan ja autoon . Ja roskaruoka on USAssa halpaa. Lisäksi useimmiten eivät asukaan yksin vaan samassa huushollissa usein kolmessa sukupolvessa. Katsoin hiljattain yhden jakson ja siinä lihavan naisen lisäksi samassa huushollissa asui naisen isä, naisen uusi aviomies sekä naisen siskonpoika. Aviomies kävi töissä ja todennäköisesti isällä myöskin eläke. Kukaan ei vaikuttanut esim harrastavan mitään. 

Vierailija
128/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyypillinen nainen. Noita löytyy riittävästi suomesta. Venäjällä onneksi ihan eri meno ja sieltä saa hoikan vaimon.

Venäjällä on kuule aika paljon myös lihavia naisia.

Vierailija
129/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä lihavilla sarjassa on usein pakkomielle päästä leikkauksen. Oletetaan sen ratkaisevan ongelmat. Osa kuvittelee, että voi syödä samalla lailla kuin ennenkin, kun kerran on leikattu. Siksi moni ei onnistukaan pysyvästi laihtumaan.

Ihmettelen kuinka monesti leikkaavat löysää nahkaa vaikka laihtuminen on vielä kymmeniä kiloja kesken. Eikö laihtumisen jatkuessa jää taas löysää nahkaa.

Vierailija
130/131 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat työkyvyttömyyseläkkeellä. Eipä niillä menekään rahaa juuri muuhun kuin ruokaan ja autoon . Ja roskaruoka on USAssa halpaa. Lisäksi useimmiten eivät asukaan yksin vaan samassa huushollissa usein kolmessa sukupolvessa. Katsoin hiljattain yhden jakson ja siinä lihavan naisen lisäksi samassa huushollissa asui naisen isä, naisen uusi aviomies sekä naisen siskonpoika. Aviomies kävi töissä ja todennäköisesti isällä myöskin eläke. Kukaan ei vaikuttanut esim harrastavan mitään. 

Roskaruoka halpaa? Monesti yksi roskaruoka ateria on vähän alle 30e ja näitä useita päivässä. Ei ole kyllä halpaa. Nämä hinnat näkyneet kyseisessä ohjelmassa. En ymmärrä miten rahat riittää.

Vierailija
131/131 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin, että tuo on joillakin samantapainen mielenterveysongelma kuin hamstraus. Mieli kokee elämän sen verran epävarmaksi, että pitää kerätä tolkuton varmuusvarasto, joka lopulta kääntyy itseään vastaan. En usko, että kaikille se itse ruoannauttimishetki on se pointti vaan se, että keho huutaa sitä varmuusvarastoa itselleen. 

Toki tuohon tulee myös sivuilmiöt, kuten "lupa" jäädä sänkyyn, kun ei enää voi noustakaan ja lupa olla toisten hoidettavana ja passattavana eikä tarvitse itse elää elämäänsä.