Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkistetaanko synnytykseen mentäessä, miten päin vauva varmasti on?

Vierailija
10.08.2006 |

Tyhmä kysymys, mutta pelottaa, jos onkin kääntynyt perätilaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli vauva kääntynyt perätilaan ja kääntö suoritettiin kun menin synnyttämään.

Vierailija
2/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki joskus on yllätysperätilojakin mutta todella HARVOIN joten älä huoli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntymä, käynnistettiin aamulla, klo 15 vaihtui vuoro ja vaihtunut lääkäri huomasi heti, että lapsi olikin perätilassa.

aiempi lääkäri ja kätilö olivat ihmetelleet huonosti kuuluvia sydänääniä (no kuuluivat huonosti, kun se anturi oli pepussa).

Pikaisesti ultraan ja leikkauspöydälle.

Vierailija
4/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perätila ei tule yllätyksenä. Sen sijaan ihmettelin, kun olin nuorimmaisesta menossa sektioon perätilan takia, ettei vauvan tarjontaa tarkistettu. Leikkaukseen vain. No, onneksi vauva istui, ettei ollut turha leikkaus.

Vierailija
5/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut perätila, mutta kasvot väärään suuntaan. Tehtiin sitten sektio ja siinä todettiin sitten, että kohta selviää, miksi ei tule. No oli siis kasvot väärään suuntaan. Ihmettelen, että synnytyssalissa ei ultrata.

Vierailija
6/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä mitään ehditty tehdä. Poika syntyi ennenkuin lääkäri ehti huoneeseen. Ihan ok meni, tosin melko jauhelihaa oli minun alakertani sen jälkeen. Perätila ja liki syöksysynnytys, ponnistusvaihe 3min.

Vierailija
7/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(no kuuluivat huonosti, kun se anturi oli pepussa).

Vierailija
8/8 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys lähellä enkä ole saanut minkäänlaista kokoarviota. jännittää että sieltä on tulossa joku jättiläisvauva joka ei sitten mahdukaan tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän