Aki tippui ja haukkui naiset
Kommentit (83)
Olin kuolla nauruun, ku se boomeri väitti itteensä nuoreksi. :D Sit alko sönköttää jotaki, et on nuori keski-ikänen tai jotaki. :D Nolo vanha kaakki.
Vierailija kirjoitti:
Aki on 190 cm täyttäterästä
ja umpiruosteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä olen liiankin kaunis mies miehiseksi mieheksi. Totta kai mä haluan, että mun nainen on kaunis ja näyttää hyvältä. Se on mun käyntikortti."
Kyllä Akilta näitä naista alentavia kommentteja löytyy 😳
– Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, kuuluu porilaisittain toiselta puolelta pöytää.
Kyllä Akilla näitä kommentteja riittää. EI ihan taida naisia arvostaa.
M25 kirjoitti:
Olin kuolla nauruun, ku se boomeri väitti itteensä nuoreksi. :D Sit alko sönköttää jotaki, et on nuori keski-ikänen tai jotaki. :D Nolo vanha kaakki.
Voe siuta reppannoo. Tiiätkö sie ees mittee tarkottaa boomeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on 190 cm täyttäterästä
ja umpiruosteessa.
Tosta voi ottaa sellaisen 20cm pois niin ollaan jo lähellä
Krisun ohjelmassa Rita huutelee taustalla, että ”help. Kuuntelen tuon höpinöitä kaikki päivät, hyvä kun järjissään pysyy itse.”
”Äijä lähtee toisesta televisio-ohjelmasta toiseen ,kohta vaihtuu mies.”
Vierailija kirjoitti:
Julkisuusimago kirjoitti:
Voi kun Akin sosiaaliset taidot ja ymmärrys kehittyisi edes lähimainkaan samaan kuin fyysinen vahvuus.
Miksi pitäisi, kun nykyisellä olemuksella näkyy saavan naista ihan riittävästi?
Äärettömän moni mies saa, osaavat silti käytöstavat ja pitävät naisia ihmisinä eikä pi**utelineinä.
Akista tuntui, että hän ei ansainnut lähtöä. Hänhän oli yksi suuri syy kisojen voittoihin ja hän rakensi majan ja teki kaikkea muutakin leirissä.
Tulee mieleen Amerikan selviytyjien ekat kaudet. Niissäkin pidettiin ne, jotka "ansaitsi" olla ja pelin lopussakin vielä ihmiset yritti todistaa jurylle kuinka hyviä ihmisiä he ovat, kun eivät juonitelleet ollenkaan vaan pääsivät top kolmikkoon rehellisyydellä. Juonittelijoita pidettiin pahoina ihmisinä, vaikka peliähän se vaan oli ja juonittelijat pääsivät pitkälle juonittelullaan, rehelliset pääsi pelissä eteenpäin ikään kuin arpapelin ja sattuman kautta eli ei siinä ollut mitään taitoa tai pelisilmää.
Nythän Amerikan selvityjissä ei enää ole paljon tätä rehellinen peli-pakotusta. Ihmiset ovat ymmärtäneet, että pelin tarkoitus on juonitella. Jos kaikki ovat rehellisiä enkeleitä niin se pelin voittaja ratkeaa ikään kuin arpapelillä, koska kun kaikki ovat rehellisiä niin eihän siinä ole enää mitään pelaamista.
Akikaan ei tajunnut peli ideaa. Kuvitteli, että hän pelasi oikein ja muut väärin. Vaikka oikeasti muut tajusivat aloittaa pelin aikasin, Aki kuvitteli, että peli alkaa vasta sitten kun heimot yhdistyy. Eihän se niin mene. Aki tuudittautui kuvitelmiin, että leirissä työn tekeminen on tarpeeksi ja huonot työntekijät joutavat lähteä. Aki ei tajunnut, että peli on tarkoitus voittaa ihmissuhde ja neuvottelutaidoilla. Peliä ei voita pelkästään ahkeruudella leirissä ja koskemattomuuksia voittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli jo ihan täys öykkäri sinkkunaisia kohtaan Temppareissa mistä nousivat julkisuuteen. Olen ihmetellyt koko tämän ajan miten kukaan jaksaa kiinnostua jutuistaan ja nyt vielä otettu uusiin ohjelmiin mukaan.
Tätä odotettiin, että paljastaa itsensä lopullisesti. Merkkejä antanut ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
palstalla kaikki miehet on sikoja, mutta kiiltokuvatytöksi sanominen on alistamista?
miten sekaisin te olette? ja kyllä, jokaisella naisella ne tissitkin on
Kiiltokuvilla leikkivät pikkutytöt, ja aikuisten naisten nimittäminen pikkutytöiksi edes kiertoteitse on loukkaavaa. Aki suuttui, kun hän ei saanutkaan naisilta olettamaansa ihailua. Aikuisten miehetkään ei tykkää, jos niitä sanoo pojuiksi, jotka leikkii pikkuautoilla. Miehillä on pippelit, mitä muuta te haluatte kuulla miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä olen liiankin kaunis mies miehiseksi mieheksi. Totta kai mä haluan, että mun nainen on kaunis ja näyttää hyvältä. Se on mun käyntikortti."
Kyllä Akilta näitä naista alentavia kommentteja löytyy 😳– Kyllä se niin on, että vasta äitiys tekee naisesta naisen, kuuluu porilaisittain toiselta puolelta pöytää.
Kyllä Akilla näitä kommentteja riittää. EI ihan taida naisia arvostaa.
Isyys ei tehnyt Akista mitään, hän kun mieluummin rakenteli jättikokoisia terasseja mitä oli oman lapsensa kanssa.
M25 kirjoitti:
Boomerin ja keski-ikäisen välissä on noin 30 vuotta.
Aki kyllä itsekin vaihteli kiiltokuvia ja juonitteli korkkiruuvina kun piti saada Herbalisti pois. Kun sama osui omalle kohdalle tuli itku ja parku
Onnea vaan vaimolle ja varsinkin tyttärelle
Jännä kun iältään aikuinen mies osallistuu peliin jossa on ideana että kieroilemalla voittaa pelin niin tämä aikuinen mies suuttuu kun hänet pudotetaan pelin sääntöjen mukaan ulos ja haukkuu sitten naiset siitä hyvästä että nämä liittoutui häntä vastaan. Sehän se tämän pelin idea on mutta sovinisti ei kestä että naiset saa näin tehdä.
Vaimonsa puolusti miestään että kun nykyään luokkaannutaan kaikesta. Akiko sitten ei loukkaantunut mistään? Ja käsittämätöntä Akilta edes loukkaantua kun se toisten kilpailijoiden pudottaminen juurikin mahdollisimman yllättäen on sen pelin juoni.
Vierailija kirjoitti:
Aki on alfa.
Aki ei vaan taida olla miehiin päin? Pakarat jää nyt nousematta.
Akin mielestä kaikkien, naistenkin olisi pitänyt palvoa tätä jumalaista kehonrakentajaa ja kaikkien alojen asiantuntijaa.
Epäreiluahan se, että muuten hyvä ja vahva juoniteltiin ulos. Muttei sääntöjen vastaista
Kuinkahan kauan se ankkahuulinen Pitkänen, joka haukkuu kaikki saa olla siellä. Jossain vaiheessa raja tulee vastaan.