Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aki tippui ja haukkui naiset

Vierailija
14.03.2021 |

On se äijä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Aki on ihan oikeassa.

Mutta turha valittaa, olisi muistanut sen jo tuonne lupautuessaan.

Tuollaista jäpätystähän se on tuolla.

Eikä pelkästään naiset....😉

Selitykset siitä että kiiltokuvakerho tiputti hänet koska oisivat halunneet häneltä huomiota kertoo jo siitä millainen yli-ihminen hän mielestään on. Ja kun rouvakin niin puolusteli ettei telkkarissa näytetty kaikkea niin ei varmaan sitäkään miten Aki käyttäytyi naisia kohtaan koko ajan ja sai naiset kyllästymään machoiluunsa

Vierailija
22/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu kylmästi ja ilkeästi ja ulkonäösta voi sanoa samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yhynyhy. olipa pahaa haukkumista. ihan kiiltokuvakerho.

varmaan jäi traumat tyttösille. 

ja te itse maalitatte Akia täällä. ette ole sen parempia 

Tässä ajassa varmaan jää ja tätä tullaan käsittelemään vielä pitkään lehdissä ja keskusteluohjelmissa. Jatkuvasti myös muistutetaan samalla että Suomi on maailman vaarallisimpia maita naisille.

kiiltokuvatytöksi sanominen on väkivaltaa?  oletko tosissasi? 

Vierailija
24/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olette alusta asti haukkuneet Akia, ja nyt itkette kun Aki haukkuu itsenne kaltaisia.

Vierailija
25/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta oli, että muija joutui selittelemään ja puolustelemaan, kun ukkonsa sikaili.

Mitä se sikaili?

Vierailija
26/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli jo ihan täys öykkäri sinkkunaisia kohtaan Temppareissa mistä nousivat julkisuuteen. Olen ihmetellyt koko tämän ajan miten kukaan jaksaa kiinnostua jutuistaan ja nyt vielä otettu uusiin ohjelmiin mukaan.

Vierailija
27/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla kaikki miehet on sikoja, mutta kiiltokuvatytöksi sanominen on alistamista?

miten sekaisin te olette?  ja kyllä, jokaisella naisella ne tissitkin on 

Vierailija
28/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli jo ihan täys öykkäri sinkkunaisia kohtaan Temppareissa mistä nousivat julkisuuteen. Olen ihmetellyt koko tämän ajan miten kukaan jaksaa kiinnostua jutuistaan ja nyt vielä otettu uusiin ohjelmiin mukaan.

Tälläkin palstalla on roikkunut tuota paria koskeva keskustelu jo vissiin viikkotolkulla. Herättävät mielipiteitä ja puhetta, siksi niitä otetaan tv-ohjelmiin mukaan, katsojia seuraa heidän perässään.

Vierailija
29/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on 190 cm täyttäterästä

Vierailija
30/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta oli, että muija joutui selittelemään ja puolustelemaan, kun ukkonsa sikaili.

Mitä se sikaili?

Sanoi, että kun naiset tekee hommia siitä ei voi mitenkään tulla ”hyvää soppaa” ja että pitäisi olla leiri miehiä, että homma toimisi.

Implikoi, että kaikki leirin naiset tiputtivat hänet, koska hän ei huomioinut heitä ”sillä lailla” ja naiset suuttuivat, siitä.

Sanoi naisia kieroiksi kuin korkkiruuvit. ( mutta eikös se ole selviytyjien juttu, että tehdään liittoja ja tiputetaan porukkaa ulos)

” Mun meneminen siihen juonitteluun mukaan ei olisi ollut mitenkään mahdollista, koska mulla on munat.”

”Jos mulla olis tissit, niin mäkin olisin mennyt siihen tyttöjen kerhoon ja mä olisin vieläkin siellä”

Selitti jostain naisten kiiltokuvien vaihtokerhosta

Vierailija
31/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla on roikkunut tuota paria koskeva keskustelu jo vissiin viikkotolkulla. Herättävät mielipiteitä ja puhetta, siksi niitä otetaan tv-ohjelmiin mukaan, katsojia seuraa heidän perässään.

Huono julkisuus on kuitenkin julkisuutta. Niinhän nuo tuppaavat sanomaan tuolla ulkomailla.

Vierailija
32/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi sen sanoi, että naiset haluavat naisen voittajaksi. Mitä törkeetä sukupuolisovinismia!😵

Vierailija
33/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin status on kaikki kaikessa.

Vierailija
34/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Archie Bunker ja Edith.

Vierailija
35/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut artikuloimaan kuin Jouko Turkka aikoinaan.

Painavaa. Sanaa. Joka. Sana. Mikä.Mun. Suusta. Tulee.

Vierailija
36/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkokielellä. Puhutaan. Tyhmille.

Vierailija
37/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ei käyttäytynyt älykkäästi, mutta en mä silti loukkaantuisi "kiiltokuvakerho"-nimityksestä. Kai nyt jokainen tajuaa, et oli tahallaan yliampuva nimitys, eikä edes erityisen ruma. 

N49

Vierailija
38/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo, nolompi, Aki ja Rita. Hyi. Onko noita pälleiltä mennyt ohi, että selviytyjät on ennen kaikkea pelaamista ja juonittelua edellyttävä mittelö ja fyysinen osa on vain yksi osa peliä. Muutenhan olisi aivan puuduttavaa katsoa koko ohjelmaa, jos jo etukäteen tiedettäisiin, että fyysisesti vahvin tyyppi tietenkin voittaa, eikä muilla ole mitään saumaa, ja fyysisesti heikoimmat putosivat etukäteen tiedetyssä järjestyksessä pois. Juonittelu on tuon kisan suola. Pelin voi voittaa ja usein voittaakin, ei fyysisesti vahvin vaan ovelin. Ääliö Aki jos ei tuota tajunnut. Kunnon rehti mies olisi antanut naisille propsit, että hienosti pelattu ja tsemppiä jatkoon!

Vierailija
39/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sikaili?

Sanoi, että kun naiset tekee hommia siitä ei voi mitenkään tulla ”hyvää soppaa” ja että pitäisi olla leiri miehiä, että homma toimisi.

Implikoi, että kaikki leirin naiset tiputtivat hänet, koska hän ei huomioinut heitä ”sillä lailla” ja naiset suuttuivat, siitä.

Sanoi naisia kieroiksi kuin korkkiruuvit. ( mutta eikös se ole selviytyjien juttu, että tehdään liittoja ja tiputetaan porukkaa ulos)

” Mun meneminen siihen juonitteluun mukaan ei olisi ollut mitenkään mahdollista, koska mulla on munat.”

”Jos mulla olis tissit, niin mäkin olisin mennyt siihen tyttöjen kerhoon ja mä olisin vieläkin siellä”

Selitti jostain naisten kiiltokuvien vaihtokerhosta

? Oliko tää siis paha, ilmeisesti monenkin mielestä? Kuvittelin et olis tullut pahempaakin tekstiä.

eri

Vierailija
40/83 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole hirveen raskasta elämä, kun täytyy koko ajan kulkea mielensäpahoittamistuntosarvet äärimmilleen viritettyinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan