Miksi rokotetaan ne joita asia ei vähääkään kiinnosta?
Viimeaikoina ollut puhetta piikistä noille etelän eläjille, joita ei maskit ja suojaetäisyydet kiinnosta.. Siis muun maan kustannuksella. Itse haluaisin piikin mahdollisimman pian, että voisin tehdä työtäni kunnolla ja varomatta koko ajan. Henkisesti liian raskasta, kun itse pidät maskit ja suojaudun kunnolla mutta asiakaspalvelutöissä noita hälläväliä tyyppejä riittää... Miksi siis rokotetaan ne jotka elää kuin pellossa taudista huolimatta? Rokotehan kun ei kuulemma estä taudin levittämistä eli mitä se tavalliselle kansalaiselle auttaa vaikka tuommoinen hälläväliä tyyppi rokotetaan kun se voi tautia silti edelleen levittää. Minusta tuommoiset saisi saada sen taudin nimenomaan! Ilman minkäänlaista hoitoa sitten sairaalassa! Välinpitämättömyys = ei hoitoa! Pitäisi heti tatuoida mielipide otsaan, niin tietäsivät sairaalassa miten toimitaan... Hoidetaan vaiko kiikutetaan kärrissä samantein saattohoitohuoneeseen...
Kommentit (2)
Voihan asian kieltää ja uskotella ettei mitään ole ja mihinkään vaikuta... Kuitenkin tuntemistani 8 on saanut koronan. Heistä 2 kuollut (Iiäkkäitä) Yksi 61- vuotias , kuollut, 52 - vuotias , teholla maski naamalla, ei hengityskoneella lähes 3 viikkoa. Loput selvityi vähillä tai kohtalaisen kovilla oireilla. Tämä on sitten totuus. Saa ja voi väittää muuta. Ei minua kiinnosta vähättelijöiden ajatukset. Onhan ne nyt nähty. Sitten kyllä itketään hoitoa kun napsahtaa... On kumminkin totuus, ettei joutavan taudin takia suljeta koko maapalloa. Sanoipa taudinkieltäjät tähän mitä tahansa. Jos ei näe - kantsii hommata lasit! Ja jos osaa lukea, voi käydä tavaamassa mitä esim. manauksessa parhaillaan tapahtuu... On aikamoinen aivastus, kun henki lähtee...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/abc61c3e-4d36-4484-9636-a3e6ca328e50
Ap, valitit tuossa avauspuheenvuorossasi: "Henkisesti liian raskasta, kun itse pidät maskit ja suojaudun kunnolla..."
No mitäs pidät maskia ja mitäs rasitat itseäsi noilla turhilla ja vaivalloisilla pelkäämis- ja välttelytoimenpiteillä? Oma vikasi, älä ruikuta kun itse vapaaehtoisesti olet tuohon lekkeripeliin alkanut: "Mitäs läksit..."
Ei Sinunkaan tarvitsisi ylimääräistä roinaa naamallasi pitää eikä leikkiä mitään piiri pieni pyörii välimatkan päässä hyörii -leikkiä ihmisjoukoissa. Lopeta hyvä ihminen itsesi ja vähän muittenkin kiusaaminen tällä aiheella.
Ja ensimmäiseen lauseeseesi kajoten, minä en ole "etelän eläjä" siinä merkityksessä kuin Sinä ilmeisesti nyt tarkoitat: olen vitivalkoinen suomalainen ja vaaleahiuksinen (niin, minulla on siis tässä iässä vielä omat hiukset ja hampaat tallella); tosin olen syntyperäinen etelä-, tai ilmeisesti pikemminkin lounais-suomalainen Turun Heidekeniltä, enkä ole käyttänyt käkätinburkhaa kertaakaan tämän kohta puolentoista vuoden aikana kun te pelokkaat herkkikset olette vapisseet sohvienne nurkissa henkiolentoa nimeltä Korona peläten. Joten älä yleistä, emme me valkonaamatkaan kaikki ole hulluja, meissäkin on ihan järki-ihmisiä kuten noissa mainitsemissasi "etelän eläjissäkin".
Ja kun kirjoitit: "Minusta tuommoiset saisi saada sen taudin nimenomaan!", niin siihen voin vain vastata, että ehkäpä meillä onkin se, tai sitten ei, kas siinäpä Sinulle miettimistä! Ja ehkäpä me vain kuulumme siihen noin 9 999 yksilöön 10 000:sta, joille tämä lentsu ei normaaliolosuhteissa joko tee mitään tai aiheuttaa muutaman aivastuksen niin ettei koko asiaa edes noteeraa miksikään. Kas koronako vaiko eikö korona, siinäpä pulma!
Sitten kun menet riemuissasi ottamaan sitä tutkimatonta koronamömmöä suoniisi, niin pyydä varmuuden vuoksi siihen sekaan kunnon tälli poloniumia. Se varmaan auttaa noihin vaivoihisi.