Muistakaa mammat, että tänään on pihvi- ja suihinottopäivä
Pannu kuumaksi niin kuin olisi jo!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pihvi-_ja_suihinottop%C3%A4iv%C3%A4
Kommentit (55)
Entrecote otettu ulos pakkasesta ennen nukkumaanmenoa viime yönä! Eilen tosin oli jo vähän esimakua suikkarista niin saa nähdä, kelpaako miehelle tänään enää.
Vierailija kirjoitti:
Entrecote otettu ulos pakkasesta ennen nukkumaanmenoa viime yönä! Eilen tosin oli jo vähän esimakua suikkarista niin saa nähdä, kelpaako miehelle tänään enää.
Hulluhan se on jos ei kelpaa :)
Muistaiski. Ylipäätänsä jos ikinä olisi.
On kyllä niin oksettavaa sovinismia, että en halua edes kuvitella millaisia juntteja ovat ne, joiden mielestä tämä on jotenkin hauska keksintö.
Pihvit tehtiin eilen pakasteesta ja mies nuoli.
Ei tarvitse tänään enää.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin oksettavaa sovinismia, että en halua edes kuvitella millaisia juntteja ovat ne, joiden mielestä tämä on jotenkin hauska keksintö.
Juuri siksi se naurattaakin. Se on junttien oma päivä.
Olisi miehen sitten kannattanut joskus antaa minullekin seksiä, jos sitä itse haluaa. Viime vuonna on meillä ollut edellisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Pihvit tehtiin eilen pakasteesta ja mies nuoli.
Ei tarvitse tänään enää.
Aiotko syödä niitä miehen nuolemia pihvejä?
Kysyin puolisoltani miten olisi niin pihvin tilalle halusi jotain kasvisruokaa mutta seksiosuus kyllä kelpaa eli illemmalla tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen paskan takia suusyövät ovat rajussa kasvussa viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Siinä on tyypillinen suomalainen nainen. Ei ole koskaan ottanut miehensä munaa suuhunsa.
Miksi pitäisi? Ei se sinne kuulu. Ota itse jos mieli tekee.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen paskan takia suusyövät ovat rajussa kasvussa viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Siinä on tyypillinen suomalainen nainen. Ei ole koskaan ottanut miehensä munaa suuhunsa.
Miksi pitäisi? Ei se sinne kuulu. Ota itse jos mieli tekee.
ohis
Kuten sanottua, tyypillinen suomalainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluhan se on jos ei kelpaa :)
Ei ole hullu vaan haluton 🙁
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni kyllä söisi pihvin, mutta muuta ei halua. T. Ammattivalittaja
Eli ei tule sitä pihviäkään.
Soijabolognesea ja muutama suikkarivideo eturuoaksi. Näin rahaton poikamies juhlii tätä juhlapäivää.