Mies haluaa laittaa minulle suupallon, mutta minä ahdistun siitä
Tilasi jostain suupallon ja minä en tykkää siitä yhtään. Se ahdistaa ja puristaa ja jättää lisäksi painaumia kasvoihin. Se ei oikein sovi työhöni kun olen edustustehtävissä. Jos en laita sitä, en saa sek siä, vaan hän katselee jotain videoita missä naisilla on sellainen ja tyy dyttää itsensä.
Kommentit (41)
Heivaa tuommonen pakottaja äijä elämästäsi. Tai ehdota,että se itse pitäisi suupalloa.
Sellainen sunnuntaifantasia. Tuliko sulta jo?
Voi kun omakin mies haluaisi. Mutta ei..
En viitsi edes kommentoida näin typerään aloitukseen. Jos aikuinen nainen ei tiedä mitä tuossa tapauksessa pitää tehdä, niin jatka vaan elämääsi seksileluna.
Jätät sen ja nakkaat pallon roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi edes kommentoida näin typerään aloitukseen. Jos aikuinen nainen ei tiedä mitä tuossa tapauksessa pitää tehdä, niin jatka vaan elämääsi seksileluna.
No...etpä sit viitsinytkään...😁
Et voi olla tosissasi. Jos olet, niin laita se miehelle itselleen.
Laitat sen pallon suuhun tai itket ja laitat. Miehelle myös pallo ja sidot munat tiukasti nippuun köydellä paketiksi. Sitten nussit sitä suoleen isoimmalla löytämälläsi lannedildolla kuola valuen ja omaan peräaukkoon miehen nyrkki tai jalka polvea myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No...etpä sit viitsinytkään...😁
😁
Sano että laittaa itselleen sellaisen ja eroa.
Menette käsi kädessä aamulla päälääkäriin. Hän kirjoittaa teille kimppareseptin. Lakkaa suupallot ahdistamasta.
Ai ettei lasten tarvitsisi kuunnella.
Sitäkö varten ettei lasten tarvitsisi kuunnella? Mies vaihtoon sitten.
Miksi pitää aina ahdistua joka asiasta?
Nykymiehet on kaikki niin sekasin
Enpä ole koskaan saanut palloa suuhun mutta kerran mieheni laittoi pikkarit mulle suuhun kun vieras mies nai mua. Oli kuulunut kuulemma liikaa ulos ääntä.
Tuolloin olisi voinut vaikka pallo suussa kyseisessä tilanteessa, ei olis haitannut.
Mies ei jatkoon.