Sain tänään tietää että miehelläni ei ole varsinaista koulutusta mihinkään
Olen ollut melko järkyttynyt sen jälkeen kun keskustelumme aika kävi ilmi ettei miehellä ole lainkaan lukion jälkeistä koulutusta.
Hän on ns. itseopiskellut koodaajan hommiin muutama vuosi takaperin, ja on ilmeisesti hyvä siinä mitä tekee (ainakin tilipussista päätellen)
Sitä ennen teki kuulemma vähän laidasta laitaan kaikkea hanttihommaa.
Olen hieman shokissa, koska olen ollut siinä uskossa että hän on korkeakoulutettu kuten minäkin, kun on kerran noin hyvissä hommissa. Itse olen akateeminen.
Yhdessä olemme olleet jo melkein 2 vuotta, mutta tulevaisuus pelottaa. Mitä jos hän ei saakaan enää koodaushommia eikä hänellä ole koulutusta??
Kommentit (45)
Ottaisin mieluimmin koodariksi tyypin, joka on itseopiskellut ja jolla on näyttää tuloksia töistään. Sellainen tyyppi osaa ne hommat.
Sun pitää ehdottomasti vaihtaa toiseen mieheen. Sellaiseen kuivaan mahdollisesti vieraissa hyppäävään edustusmieheen. Onhan miehilläkin edustusvaimoja, joten miksei naisellakin voisi olla? Tulet sitten 5v. päästä kertomaan miten sujuu.
Vaikutat Ap etovalta tyypiltä, miksi edes olet miehesi kanssa? Tee hänelle palvelus ja päästä menemään, hän löytää kyllä naisen joka arvostaa häntä ansaitsemallaan tavalla. Akateemisuudestasi huolimatta vaikutat yleisesti ottaen tosi vähä-älyiseltä. Ehkä siksi oletkin ihastunut ei-akateemiseen. ;) Hävettääkö nyt?
Vastaamon Ville Tapio oli ohjelmoijana itseoppinut. Ei mitään syytä huoleen.
Riippuu ihmisen omasta aktiivisuudesta. Ei täysin, mutta ihmisen itse täytyy havahtua, että hakee kesätöihin ja kerryttää kokemusta.