Kun maailma normalisoituu ja pääsee taas elämään, mikä on ensimmäinen asia mitä haluat tehdä?
Mä haluun päästä livekeikalle. Mä kaipaan niin paljon sitä tunnetta, kun pääsee kuuntelemaan jotain lempibändiä.
Kommentit (38)
Sitten vasta loppuu kun talous on tuhottu
Lähden ystäväni ja hänen vaimonsa kanssa pannupitseriaan.
Monet lääkärit ovat kertoneet että tämä on huijausta
Miksi jotkut kuvittelevat, että tämä loppuisi meidän elinaikanamme?
Pubiin, laivalle, etelänmatkalle. Halaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa peräruiskeen kumiasuiselta kundilta neliovisen Bemarini takapenkillä!
T: Niko Petteri
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pannupitseria?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pannupitseria?!
Pizza Hut?
Varaan laivaristeilyn, matkustan julkisilla kulkuneuvoilla, menen uimahalliin ja elokuviin, teen retkiä huvipuistoihin ym. :) Varaan ulkomaanmatkan!
En ole vakuuttunut, että täysin palataan enää entiseen.
Jonkinmoinen koronaversio jää kiertämään palloa vuodesta toiseen ja pelokkuus on jo iskostunut ihmisiin pysyvästi.
Vien tammikuiseni 2020 hoploppiin. Kaikki vauva- ja taaperoajan kokemukset jääneet toisella. Melskataan siellä sydämemme kyllyydestä.
Orgiat. <3 Sellaista ei ole ollut vuoteen.
Maskia käytän huonosti nytkin. Maski tuntuu olevan monelle se yksi juttu, miksi ei jaksa liikkua missään. Ehkä tämä on ihan tarkoituksellistakin, että maskin kanssa on ikävä pyöriä vaikka ostoskeskuksessa muuten vaan hypistelemässä tavaroita, niin samalla kontaktit vähenee. Senhän jokainen tietää, ettei maski ole se ratkaisu vaan se, että ylipäätään nähdään vähemmän ihmisiä. Maski on yksi väline tekemään ihmisten kohtaamiset ikäviksi ja se vähentää niitä sitä kautta.
Tosiaan maskin heitän viimeistään 1.6. pois naamalta, ellei nyt mitään yllättävää tapahdu. Rokotukset ja kesä tarkoittaa sitä, että ei tarvi enää edes esittää. Ulkomaille lähden heti, kun olen saanut rokotukset ja kuulen, että siellä kohteessa ei ole mitään turhia rajoituksia enää.
Nussin minun riskiryhmään kuuluvaa anoppia edestä ja takaa oikein kunnolla. Siinä on hot vanhempi nainen!
Vietnamiin juopotteleen muutamaksi kuukaudeksi. Siellä se on ilmaista. Ensin tietenkin Thaimaasta typsy kynkkään.
Visa-anomus jo täytetty. Ootan vaan rajojen aukeamista.
Mä haluan matkustaa, kaipaan matkustamista, sitä tunnetta kun lentokone nousee ilman Helsinki-Vantaalta ja uudet kokemukset odottavat.