Selviytyjät, hyvä että Aki tippui. Seuraavaksi kiusaaja Kristian ulos!
Molemmat olivat aika ilkeitä Juusolle.
Muutenkin miten tuosta kristusta voi edes pitää millään tavoin. Aivan kamala, kaikin puolin.
Kommentit (15)
Hirveän ilkeä tuo Aki oli Juusolle siinä kun Juuso kysyi että miten luulet heimoneuvistossa käyvän. Aki ei vastannut mitään. Oikeen kiusaajan elkeet tällä vanhuksella.
Kyllä oli Aki huonoin häviäjä ever. Harvoin tulee enää nykyaikana vastaan noin avointa naisvihamielisyyttä. Huh.
Aki ja krisu pihalle. Molemmat inhottavia juusolle.
Kristian kyllä ainakin tv materiaalin mukaan on ollut ihan asiallinen. Ainoastaan kommentoinut turhautumistaan niistä kenkien polttamisesta ja kalasaaliin menettämisestä. Ihan päteviä syitä. Ei kiusaamista.
Aki sen sijaan meni aivan liian pitkälle ja käyttäytyi kuin 5-vuotias.
Aki oli aika sovitusti. Pilkkasi tyttöjen kiiltokuvaryhmää oikeen alentavalla äänensävyllä.
Ihan samanlainen ryhmä pojilla oli. Kiiltokuvaa täynnä, kun ei siitä krIstianistakaan saa mitää kladiaattoria. Pullapoika, vetelä kuin taikina.
Vierailija kirjoitti:
Kristian kyllä ainakin tv materiaalin mukaan on ollut ihan asiallinen. Ainoastaan kommentoinut turhautumistaan niistä kenkien polttamisesta ja kalasaaliin menettämisestä. Ihan päteviä syitä. Ei kiusaamista.
Kristian kyllä solvasti kaikkien kuullen Juusoa heimoneuvostossa. Nolaamista ja kiusaamista. Sanoisi suoraan kahden kesken niin kuin mies eikä toista tallaten kaikkien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli aika sovitusti. Pilkkasi tyttöjen kiiltokuvaryhmää oikeen alentavalla äänensävyllä.
Ihan samanlainen ryhmä pojilla oli. Kiiltokuvaa täynnä, kun ei siitä krIstianistakaan saa mitää kladiaattoria. Pullapoika, vetelä kuin taikina.
* sovitusti = sovinisti
(puhelin muuttaa sanoja.)
Vierailija kirjoitti:
Jos kengät palaa niin ne palaa. Tai jos kaloja karkaa niin karkaa.
Turha noista on jankuttaa myöhemmin. Eikä oikeat miehet niistä muistuttaisikaan.
Aki oli kyllä oikein "neiti".
On selvä että en pidä tyypistä. Miehekästä Akissa on vaan lihakset. Siihen se sitten jääkin. Oikeastaan tajuaakin että miksi ne lihakset on hommannut.
” Aika iso kysymysmerkki varsinkin minulle, että minkä takia mulle kävi näin. Mä olin kuitenkin sen porukan leaderi ja voitontuoja. ”
Huuuuutista!!!
joo en ymmärrä, oli jo BB talossa kiusaaja
ja itse nettikiusaatte maalittamisellanne
Vieläki Mannise pariskunta jaksaa vouhottaa ja uhriutuu..! Antas nyt olla jo!!
Kristian voi vielä jäädä.Tekee hommia ja on huomattavasti rauhallisempi kun oli BB talossa.Suvi voisi lähteä seuraavaksi. Arttu on rauhallinen ,joten voi hyvin kanssa jatkaa.
Samaa mieltä. Tuollainen yhden tikun nokkaan nostaminen ja siihen kaiken ikävän suuntaaminen on niin syvältä, pihalle vaan tällaiset.