Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun raskaana oleva ihminen valittaa ettei hän saa ilman apua kenkiä tai housuja jalkaan...

Vierailija
13.03.2021 |

...niin mistä mahtaa johtua että nämä henkilöt ovat aina joka päivä läsnä olevan kumppanin kanssa vauvaa odottavia? Olen pärjännyt yksin kaksi raskausaikaa, toisen kumppanin työnkuvan takia ja toisen siksi että hän vain päätti lähteä, ja mulla ei tullut mieleenkään että en saisi puettua itseäni ja käytyä kaupassa itsenäisesti jalan jne. Mutta kaikki on varmaan vaikeampaa kun on saamelainen, vaikka olisikin rahakas ja kaikilla muilla tavoilla etuoikeutettu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, olisiko kannattanut miettiä sitä vähän aikaisemmin. Jos ei kestä seurauksia mukisematta, kannattaa niellä tai ottaa *naaliin.

Vierailija
2/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ei todella kannata kirjoittaa tai sanoa ääneen, koska keskituloinen suosittu valkoisen keskituloisen ihmisen kanssa suhteessa oleva valkoinen nainen voi olla saamelainen mutta silti sitä mieltä että yksinhuoltajat ovat pelkkää valittavaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset valitukset kyllä kannattaisi kumppanin kanssa vauvaa odottavan jättää vähän vähemmälle.

Vierailija
4/4 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No minulla ainakin oli hirveän vaikeaa käydä jalan edes muutaman sadan metrin päässä neuvolassa, liitoskivut kun olivat hirveät. Kävin silti, mutta hirvitti kyllä.

Kyljen kääntäminenkin oli tuskallista.

Raskaudet ovat erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä