Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei haluakaan isäksi

Tuleva äiti
13.03.2021 |

Miehen kanssa päätettiin yhdessä, että lapsi saa tulla jos on tullakseen.
Nyt olen sitten rv 21. Mies oli mukana ultrassa, jonka jälkeen kaikki muuttui hänen puoleltaan. Ensin haukkui, että lapsi näyttää rumalta. Ja sen jälkeen kertoi että ei haluakaan lähteä tähän lapsiprojektiin.
Mitäs nyt?
Lapsi on tulossa ja olen taloudellisesti todella umpikujassa jos ei ole miestä jakamassa kuluja jne. Henkisestä puolesta puhumattakaan.

Kellään käynyt näin että mies häipynyt kuvioista kesken odotuksen? Kaipaisin kipeästi vertaistukea :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon toivotusta raskaudesta, ap!

Hyvä puoli, jos niin voi sanoa, on että sun ei tarvitse murehtia asiasta johon et voi vaikuttaa. Kannustaisin siis ottamaan iisisti. Mies tekee mitä tekee, ja sinä teet mitä sun pitää, jotta uusi ihminen saisi hyvän alun elämäänsä.

Älä stressaa.

Vierailija
2/5 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu lasta rumaksi? Paljon paremmin pärjäät yksin, kuin tuommosen mieslapsen kanssa.  Ei tuommosesta ole isäksi, eikä edes ihmiseksi. 

Vierailija
4/5 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen synnyttyä haet isältä elatuksen viranomaisten avulla. Nyt vaan keskityt omaan ja lapsen hyvinvointiin. Mun mies haluaa lapsen, mutta ei mua enää. Olen rv 15. Mies ei halua osallistua odotukseen, vaan odottaa saavansa valmiin lapsen sitten myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle propsit.

Kyllä kuka vaan tahtoisi juosta karkuun, tuollaista jokisikaa.

Mieluummin 18v maksuja, kuin jokisika vieressä lopunelämää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän