Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen antaa oma-aloitteisesti numeronsa miehelle, jonka kanssa kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta?

Vierailija
13.03.2021 |

Tästä on kavereiden kanssa ollut kahdenlaista mielipidettä; a) ei missään tapauksessa (koska se on tyrkkyä, noloa ja mies saa tietää naisen olevan kiinnostunut ja sellainen nainen ei miestä kiinnosta koska on liian helppo) ja b) tottakai (koska mieskin voi olla epävarma, miestä imartelee naisen aloitteellisuus ja samahan se on kuka sen numeron ensiksi antaa tai kysyy).

Jotkut ovat sitä mieltä, että naisen kannattaa odottaa , koska kyllä mies kysyy numeroa jos sitä kiinnostaa tarpeeksi, jotkut taas sitä mieltä että naisen kannattaa antaa numeronsa , koska sitten ei tarvitse pohtia kiinnostaako sitä vai ei vaan sen tietää siitä soittaako mies vai ei.

Onko tähän jotakin yleispätevää vastausta tai deittietikettiä?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata naisen antaa numeroa paitsi jos tykkää miehistä joilla ei ole itseluottamusta.

Vierailija
62/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miten hukassa nykyajan naiset on. Nainen ei saa edes katsoa miestä päin ennen kuin mies on puhutellut tätä, muuten nainen osoittaa olevansa huono nainen. Kunnon nainen ei huomaa miehiä vaikka niitä vilisisi hänen ympärillä. Nainen antaa miesten tapella hänestä, ja lopulta armollisesti valitsee Sen Oikean, kun on ensin koetellut tätä tarpeeksi. :)

Ok, hyvä tietää.

Samaa ajattelin. Homma muuttunut muutamassa viidessä paljon.

Nyt tiedän jos sinkuksi jään pysytellä kaukana miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miten hukassa nykyajan naiset on. Nainen ei saa edes katsoa miestä päin ennen kuin mies on puhutellut tätä, muuten nainen osoittaa olevansa huono nainen. Kunnon nainen ei huomaa miehiä vaikka niitä vilisisi hänen ympärillä. Nainen antaa miesten tapella hänestä, ja lopulta armollisesti valitsee Sen Oikean, kun on ensin koetellut tätä tarpeeksi. :)

Ok, hyvä tietää.

Jos naiset jää sinkuiksi ollessaan aktiivisia, mitä väärää ne pitkään sinkkuina olleet miehet on tehneet? Olleet passiivisia?

Tätä keskustelua kun lukee, ei tarvitse ihmetellä miksi on niin paljon sinkkuja. Onko internet ja some vieneet ihmisiltä normaalit sosiaaliset taidot ja kyvyn kanssakäymiseen? Vai mistä nämä ihmeen pelit ja omituiset tulkinnat niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin "tässä puhelinnumeroni, ota yhteyttä jos sinua kiinnostaa lähteä joskus kanssani jonnekin" oikein johtuvat?

Onpa kerrassaan kammottavaa ja naisen arvoa alentavaa tuollainen käytös ja aikuinen mieshän suorastaan traumatisoituu siitä, että joku nainen julkeaa tuoda esille kiinnostuksensa ja lähestyä miestä ihan oma-aloitteisesti ja kehtaa antaa puhelinnumeronsa. Kaikenlaisia törkimyksiä sitä onkin.

Vierailija
64/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antaa oman numeronsa sulle jos on mahdollisuus vakavampaan kuin seksiin tai hauskanpitoon. Muussa tapauksessa menee pelaamiseksi (mies tietää et olet kiinnostuneempi). En antaisi numeroa.

T. Feministi

Jos molemmat antavat numeronsa toisilleen niin silloin sitten sun logiikalla on tiedossa hauskanpitoa ja tositarkoitusta tai ehkä hauskanpitoa tositarkoituksella. Vai mitähäh?

Vierailija
65/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiikö aikuiset ihmiset muka oikeasti tuollaisia pelleilyjä? Jos mä naisena annan numeron ensin se ajattelee mun olevan sellainen, jos mä naisena soitan miehelle ensin se ajattelee mun olevan tollanen ja ihan kamalaa on jos nainen jotenkin osoittaa olevansa kiinnostunut miehestä. Kannattaa mieluummin käyttäytyä kuin mies ei voisi vähempää kiinnostaa niin sitten on kunnon nainen.

Vastaus otsikon kysymykseen; ei voi antaa, koska mieshän voi vaikka luulla että nainen on hänestä kiinnostunut. Mahdollista suhdetta ajatellen sellainen ei ole suotavaa.

Vierailija
66/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää.

Jos naiset jää sinkuiksi ollessaan aktiivisia, mitä väärää ne pitkään sinkkuina olleet miehet on tehneet? Olleet passiivisia?

Tätä keskustelua kun lukee, ei tarvitse ihmetellä miksi on niin paljon sinkkuja. Onko internet ja some vieneet ihmisiltä normaalit sosiaaliset taidot ja kyvyn kanssakäymiseen? Vai mistä nämä ihmeen pelit ja omituiset tulkinnat niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin "tässä puhelinnumeroni, ota yhteyttä jos sinua kiinnostaa lähteä joskus kanssani jonnekin" oikein johtuvat?

Onpa kerrassaan kammottavaa ja naisen arvoa alentavaa tuollainen käytös ja aikuinen mieshän suorastaan traumatisoituu siitä, että joku nainen julkeaa tuoda esille kiinnostuksensa ja lähestyä miestä ihan oma-aloitteisesti ja kehtaa antaa puhelinnumeronsa. Kaikenlaisia törkimyksiä sitä onkin.

Jos jään sinkuksi, viittasi siihen että olen nyt suhteessa. Tämä keskustelu kertoo että jos eroan pitää alkaa jotain pelejä pelata enkä naisena saa tehdä mitään muuta.

Mahtaa nykyään vaikeaa olla sinkku kaikkien näiden mind game-juttujen kassa. Siitä on vain muutama vuosi kun kaikki oli helpompaa.

Vierailija
67/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen logiikka tuossa jatkuvasti ja edelleen vallalla olevassa "ohjeessa" on, että ei saa osoittaa olevansa kiinnostunut, koska sitten vastapuoli ei ainakaan ole enää kiinnostunut? V-tumaisten ja teitä inhoavien ihmisten seuraanko te mieluiten haluatte, koska kiinnostuneet ja sen osoittavat ihmiset eivät kelpaa?

Jos kyseessä on sellainen henkilö, jonka kanssa ollaan oltu jo tekemisissä ehkä useamminkin (kuten salituttavuus, työpaikan vahtimestari tai koirapuistotuttavuus) ja juttu luistaa ja ehkä vähän flirttikin, niin samahan se on kuka kiinnostuksensa ensin ilmaisee ja antaa vaikka sen numeronsa. Jos toista ei kiinnostanutkaan ja aloitteentekijä tulkitsi oman kiinnostuksensa vuoksi normaalin ystävällisyyden väärin, numeronsaaja ei ota yhteyttä. Jos sitäkin kiinnostaa, se varmaan antaa omankin numeronsa ja/tai soittaa. Jos ei muuta niin kaverimielessä. Miksi tästä pitää tehdä niin monimutkaista?

Vierailija
68/69 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen logiikka tuossa jatkuvasti ja edelleen vallalla olevassa "ohjeessa" on, että ei saa osoittaa olevansa kiinnostunut, koska sitten vastapuoli ei ainakaan ole enää kiinnostunut? V-tumaisten ja teitä inhoavien ihmisten seuraanko te mieluiten haluatte, koska kiinnostuneet ja sen osoittavat ihmiset eivät kelpaa?

Jos kyseessä on sellainen henkilö, jonka kanssa ollaan oltu jo tekemisissä ehkä useamminkin (kuten salituttavuus, työpaikan vahtimestari tai koirapuistotuttavuus) ja juttu luistaa ja ehkä vähän flirttikin, niin samahan se on kuka kiinnostuksensa ensin ilmaisee ja antaa vaikka sen numeronsa. Jos toista ei kiinnostanutkaan ja aloitteentekijä tulkitsi oman kiinnostuksensa vuoksi normaalin ystävällisyyden väärin, numeronsaaja ei ota yhteyttä. Jos sitäkin kiinnostaa, se varmaan antaa omankin numeronsa ja/tai soittaa. Jos ei muuta niin kaverimielessä. Miksi tästä pitää tehdä niin monimutkaista?

Koska naiset eivät voi, kykene ja pysty saamaan pakkeja. Monien, ellei useimpien, naisten itsetunto on niin riippuvainen miehille "kelpaamisesta", että aloite on mahdoton ajatus syystä että on mahdollista saada pakit. Sitten ollaan muka niin rumia ja lihavia ja vaikka mitä, jos joku mies jossakin ei ollutkaan kiinnostunut (niinkuin kaikki miehet maailmassa muutenkaan olisivat), vaikka itse oli. Samaan aikaan annetaan itse kuitenkin pakkeja miehille eikä siinä ole mitään vikaa, koska kyllähän miehen nyt on pakit siedettävä, eihän kukaan voi kaikkia saada. Naisiin sama ei kuitenkaan jostakin syystä päde.

Vierailija
69/69 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse normaali keski ikäinen kirurgi ja olen eronut 10v sitten. Silloin kun olin naimisissa muut naiset yritti minua jopa suora ja agressiivisesti mutta eroni jälkeen ihan niin kuin sähkömagneetti meni off asentoon!!! Ei ketään näinen lähestynyt minua ja kaikki naiset joka olen tykkänyt ja lähestynyt, samalla tavalla loukkanut minua!!!

Itse olen yhden naisen mies ja en tykkää yhden yön naisia tai moni mies naisia.

Sen takia en ole pystynyt saamaan naisia tai seksiä avioeron jälkeen!

Viime viikolla tykkäsin yksi naisista ja lähestyin ja puhuin hänen kanssa ja kerron ttän voin antaa puh numeroni ja jos han halua voi soitta ja voidaan mennä kahville . Annoin puh numeroni ja menin pois. Myöhemmin näin että joku soittanut minun puhelimen ja minä tarkistin whatssappin ja näin se on se nainen koska hänen kuva oli profiilissa.

Lähetin hänenelle kohtellias viestiin että oli hyvin kiva tavata hänen ja toivon nähdää hänet piaan uudestaan.

Nainen luki viestini 2 päivä jälkeen ja sitten heti blokkoi minua!!!

Tämä satutti minua koska minä odotan ihmisiltä ainakin normaali käyttöstä.

Miksi hän itse lähetti numeronsa minulle ja sitten loukkasi minut tuolla tavalla?!

Valitettavasti naiset kyllä tykkää vaaralisista ja pelimiehista ja miehistä joka on varattu!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme