Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohentunut kohtu ja vauvahaaveilua...taas

Vierailija
06.08.2008 |

Lapset ovat 2 ja 4 v. siis melko pieniä vielä. Vauvakuume on vallannut mielen. Edellisessä sektiossa lääkäri ei kieltänyt raskautta, mutta varoitti siinä olevan riskejä, joista olen tietoinen esim. kohdun repeämä. Hän sanoi, että periaatteessa voin vielä saada lapsen, mikäli ikäero on vähän pidempi. Jos olisit minä, mitä tekisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan tiedä mitä tekisin/tekisimme :/ Vauvakuume on aivan hirveä, mutta riskit pelottavat! Olen tavallaan tehnyt jo surutyötäkin "menetetystä" lapsesta...

Vierailija
2/4 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta joista jokainen syntynyt sektiolla.

Eka synnytys päätyi kiireelliseen sektioon ja synnytyssalissa purskahdin itkuun 2h ponnistamisen jälkeen kun lääkäri totesi että leikataan, ei mahdu tulemaan.

Huoleni oli, että "eikö me voida saada kun kolme lasta" johon lääkäri totesi huvittuneena, että enpäs ole ennen moista kuullut, kunhan saadaan tämä ensimmäinen ensin pihalle, mutta kyllä nykypäivälä 4-5 leikataan helposti".

Meillä lapsilla ikäerot 1v9kk (siis esikoisella ja kakkosella 1v9kk ja kakkosella ja kolmosella 1v9kk)ja leikkaava lääkäri sanoi, että ei uskoisi että kolme sektiota takana, hyvältä näyttää ja jos vielä lapsia halutaan niin ei mitään estettä.

Minulle ei myöskään ole koskaan sanottu aikarajoista mitään. Kätilö sanoi kun kysyin, että sitten kun voi tulla raskaaksi niin kyllä kohtu sen normaalisti kestää. Poikkeuksia tietenkin on.

Mutta näin meillä kolme erittäin hyvin mennyttä raskautta, sektiota ja ihanat lapset. Nyt pienin täytti vuoden ja uusi vauvakuume nostaa päätään.

Ehkäisyä meillä ei ole ollut koskaan käytössä ja jokainen raskaus on ollut erittäin toivottu ja alkanut silloin kun kehoni on siihen ollut valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuitenkin lääkäri on varoittanut, että kohtuni on hieman tavallista heikompi, siksi näin etten todennäköisesti voi saada enempää lapsia ja mieluummin isolla ikäerolla, mutta siis raskautta ei vars. kielletty kuitenkaan.

ap

Vierailija
4/4 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että kaikille voi tehdä sen 4-5 sektiota tai edes sitä kolmea.

Kaverilleni sanottiin ensimäisen sektion jälkeen ,että kannattaa odottaa ainakin pari vuotta ja mitä isompi ikäero sen parempi. Ikäeroa toiseen lapseen tuli reilu 4v. mutta kohtu repesi vk.31. Vauva ja äiti onneksi pelastuivat molemmat,mutta kohtu jouduttiin poistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän