Luotatko ystäviisi/kavereihisi sataprosenttisesti?
Kommentit (32)
En luota täysin-
Tiedän että ystäväni kertoo minusta ja asioistani ja perhe-elämästäni aviomiehelleen.
Luotan jokaiseen ystävään tai kaveriin yksilöllisesti - siis erilailla ja tilanteesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette lopeta ystävyyssuhdetta, jos ette luota 100%??
Ei jäisi yhtään ketään. Saisi laittaa oman äidinkin menemään, jos noin tiukasti seuloisi. 😁
Minusta on hauskaa seurata tuttavani kateellisuuden puuskia, jotka kunnolla ouz out if her....
Ja sitten se makeilu kuitenkin päälle. Ei siedä oikeita ystäviäni, koska oma feikkiytensä nousee esiin. Se huvittaa minua. : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette lopeta ystävyyssuhdetta, jos ette luota 100%??
Hahhah.
Mitä naurettavaa kysymyksessä on?
On nähty, miten kakaimielisiä ja heikkoja juoruä mmiä ovat kaikki.. omaa etuaan ajaen joten nou.
En tietenkään. Sairashan sellainen ihminen, joka ei pidä mitään rajoja muille ihmisille.
Huhhuh, oikein sydäntä kylmää tuollaiset ihmiset jotka ovat sitä mieltä että heillä pitäisi olla joku 100% pääsy toisen asioihin ja elämään.
Olisi uskomattoman typerää luottaa täysin, joka ikisessä asiassa. Tiukan paikan tullen joka ikinen ihminen on "minä ensin!". Ystävät valitaan sen mukaan, kuka on hyvää seuraa normioloissa. Ei sen takia, että heihin voisi luottaa joka ikisessä asiassa.
En luota. Jokainen on sen takia lopulta yksin tässä elmässä. Paitsi jos uskoo Jumalaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi uskomattoman typerää luottaa täysin, joka ikisessä asiassa. Tiukan paikan tullen joka ikinen ihminen on "minä ensin!". Ystävät valitaan sen mukaan, kuka on hyvää seuraa normioloissa. Ei sen takia, että heihin voisi luottaa joka ikisessä asiassa.
Näin.
En tietenkään. En luota edes itseeni 100%:sti.
Hahhah.