Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän ostaisi neloselle..?

10.08.2006 |

Tämä on varmaan jonkun mielestä turhaa pohdintaa, mutta meille on lejäs lapsi tulossa ja tekis JOTAIN mieli ostaa hänelle uutena. Meillähän on kaikkea tarpeellista jo sisaruksilta jäänyt, eli varsinaista tarvetta ei ole. Enkä ole enää pitkiin aikoihin perehtynyt lastentarviketarjontaa, kuten silloin aikoinaan kun odottelin ykköstä tai kakkosta.

Eräs kuuden lapsen äiti suositteli minulle sellaista sitterikeinua, jonka saa moottorilla keinuttamaan ja soittaa musiikkia. Vaunut ja sateenvarjorattaat ovat aika nuhjuisia, mutta kun aina on sellainen " kyllä ne vielä tällä lapsella menee" -olo. Turvakaukalo on.

Ajattelin lähinnä sitä, että jos saamme rahaa isovanhemmilta lahjaksi niin mihin sen voisi käyttää fiksusti. Kestovaippoja aion kuitenkin hankkia, eli niihin kyllä saa rahaa menemään. Ja ainahan rahan voi laittaa tilille. Mutta olisihan se ihanaa ostaa jotain uutta ja erityistä juuri tälle vauvalle =)

Vinkeitä kiitollinen!

Saaga rv26

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kantoreppu niin jäisi kädet vapaiksi isompia varten.

Entä imetys tyyny?

Kaunis korinen ensisänky jonka voisi sitten säilyttää koristeena ja esim.pehmolelujen korina?

Itse odotan kuudetta ja en ole vielä niin pitkällä että hankitoja miettisin mutta ehdottomasti haluan jotakin uutta myös tälle pienelle,sitten aikanaan.Toden näköisesti se on vaate.Turvakaukalo myös koska sitä ei meillä ole!

Jokaiselle olen ostanut yhden pienen " ensiasun" jonka sitten olen säilyttänyt ja jokainen saa omansa sitten joskus tulevaisuudessa omaan kotiinsa,omalle lapselleen(jos kelpaa)!

Jos näistä vinkiksi,kiva!

Leanna ja katras kera sissin 7+6

Vierailija
2/2 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu tarkoitus hommata enään lasta ja kolmosen pienet vaatteet ja vauva tavarat annoin n.vuosi sitten siskolleni joka odotti vauvaa...

Nyt heillekkin tulossa toinen joten sieltä en voi vaatia vauvan vaatteita takaisin koska ne annoin enkä lainannut.

Joten nyt neloselle hommattava kaikki uudelleen.

Nyt rv 25+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla