Kerronko vahingossa tapahtuneesta hairahduksesta miehelle?
Meillä on ollut alusta saakka selvät säännöt pettämisestä. Jos eksyy vieraan petiin, on kerrottava heti ja avioero laitetaan myös heti vireille. Noh noh, tammikuun lopussa pääsin pois sairaalasta ja yövyin yhden yön ystävän asunnolla, joka piti olla tyhjillään. Sain avaimet ystäväni perhetutulta mieheltä ja päädyttiin viettämään iltaa yhdessä. Sanoin miehelle että olen onnellisesti naimisissa ja kieltäydyin monta kertaa ruoista ja juomista, mutta lopulta join puoli pulloa punaviinia ja siideriä ja olin humalassa. En juurikaan juo alkoholia eikä käytä oma miehenikään. Toinen mies suuteli ensin poskelle ja siirtyi alemmas kaulalleni ja suutelin miestä takaisin poskelle tajutessani mitä teen repäisin itseni irti miehen syleilystä ja sanoin etten halua. Mies jäi yksin hämärään olohuoneeseen ja lähdin suoraan omaan kotiini.
Asia painaa niin paljon ja oma mies epäilee masennusta. Alun alkujaankaan ei olisi pitänyt jäädä asunnolle vieraan miehen kanssa eikä ikinä juoda alkoholia. Vaikkei seksiin asti päädytty niin häpeän suutelemista. En halua erota ja rakastan omaa aviomiestä todella paljon. En tiedä pystynkö elämään valheessa mutta en haluaisi loukata toista. En halua erota.
Kommentit (55)
Säälin miestäsi. Toivottavasti hän saa tuon pettämisen selville joskus ja jättää siut. Jännä juttu, et naiset näkee pettämisen voimaantumisena ja sit siitä ei kuitenkaa kerrota kumppanille…
Siis...
- pääsit sairaalasta ja alat heti juomaan alkoholia
- pääsit sairaalasta, etkä halua kotiin vaan vieraan kämppään yksin
- pääsit sairaalasta kotiin ilman saattajaa?
- lähdit humalassa kotiin
Tarinassa on muutamia aukkoja. Et varmaan omalla autolla lähtenyt kotiin, jos olit humalassa? Jos lähdit esim. bussilla, olit ilmeisesti niin lähellä kotia, että miksi et alunperinkään mennyt kotiin?
Provo.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt moro ja avioero?
Ei ole! Jos kerron miehelle niin loukkaan kuitenkin, vaikka tiedän että mies antaa anteeksi jossain vaiheessa. En halua musertaa hyvää avioliittoa. Toivon vaan että toinen mies ei juoruile asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis...
- pääsit sairaalasta ja alat heti juomaan alkoholia
- pääsit sairaalasta, etkä halua kotiin vaan vieraan kämppään yksin
- pääsit sairaalasta kotiin ilman saattajaa?
- lähdit humalassa kotiinTarinassa on muutamia aukkoja. Et varmaan omalla autolla lähtenyt kotiin, jos olit humalassa? Jos lähdit esim. bussilla, olit ilmeisesti niin lähellä kotia, että miksi et alunperinkään mennyt kotiin?
Provo.
En ollut lääkkeiden vaikutuksen alaisena kun pääsin sairaalasta ja menin taksilla asunnolle ja sieltä omaan kotiin. En ole ajanut autoa enkä ollut bussin kyydissä. Olimme yhdessä sopineet ystäväni ja mieheni kanssa, että yövyn kämpillä yhden yön, koska oma mies ei ollut kotona mutta tuli myöhemmin aamuyöstä kotiin. Toisesta miehestä en tiennyt ennen kuin toi avaimet ja jäi pitämään seuraa.
Jos olisi antanut ilman kumia ja tuonut kotiin tuliaisena esim. kupan niin sitten on parempi kertoa.Muuten ei.
M25 kirjoitti:
Säälin miestäsi. Toivottavasti hän saa tuon pettämisen selville joskus ja jättää siut. Jännä juttu, et naiset näkee pettämisen voimaantumisena ja sit siitä ei kuitenkaa kerrota kumppanille…
En ole puhunut voimaantumisena, joten keksit sen omasta päästäsi. Olen rikki, suren ja kadun suutelemista. Jos tapahtunut olisikin käynyt toisinpäin, että oma mies olisi suudellut humalassa, niin haluaisin tietää asiasta. Missään nimessä en halua erota, en kestä sitä.
Eli vahingossa menit väärään taloon ja istahdit väärän kullin päälle?
Pettäminen ei ole koskaa vahinko vaan tietoinen teko.
Miten tämä on vahinko? Ihan tietoisesti olit päästämässä vieraan ketun koloon.
Kerro miehellesi, petturi.
Kumma miten humalassa tälläisiä "vahinkoja" joillekin syntyy. Itse olen ollut aivan räkäkännissä enkä siltikään ole edes miettinyt mieheni pettämistä vaikka olisi ollut riitoja. No, toisilla moraali on vähän löyhempi.
Hollantilaiset antaa tervehdukseksi kolme suukkoa poskille. Ja syntymäpäivänä. Ja uudenvuodentoivotuksena. Älä vain ikinä tänne syntiseen porttolaan eksy! Jopa siveimmän isomummin syntymäpäivillä on aina rivot poskisuudelmaorgiat kaikkien vieraitten kesken.
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
En ole puhunut voimaantumisena, joten keksit sen omasta päästäsi. Olen rikki, suren ja kadun suutelemista. Jos tapahtunut olisikin käynyt toisinpäin, että oma mies olisi suudellut humalassa, niin haluaisin tietää asiasta. Missään nimessä en halua erota, en kestä sitä.
Et haluu kertoo pettämisestä miehelle, mut vaatisit miestäsi kertoo siulle, jos hän olis lähteny voimaantumaan pettämällä siuu… Toivottavasti opit joku päivä kohtelee miehii tasa-arvosesti, nii muitte miesten ei tarvitsis kärsii siun takii.
Ei ole tapahtunut mitään väärää.... kirjoitti:
Älä missään tapauksessa kerro eikä mitään syytä kärsiä omantunnontuskia!!!! Teit oikein, no harm done! Miehet (kaikki) ovat sairaalloisen mustasukkaisia mitä tulee naisen seksuaaliseen käyttäytymiseen. Itse pettävät mennen tullen ilman minkäänlaisia omantunnon kolkutuksia, usko pois näin on asiat. On jo elämästä kokemusta, ei tarvitse enää niihin luottaa.
Ota se asenne että kun ei tiedä niin ei myöskään kärsi!!! Ero on varma jos nyt rupeat turhia tunnustamaan, mies ei anna anteeksi eikä unohda koskaan.
Tällainen ”sopimus” on myöskin standardi käytäntö naisen kontrolloimiseen, hänellä itsellään ei ole aikomustakaan kertoa sinulle jos hän tekisi vastaavaa.....Jos omatunto silti sua painaa niin tunnusta (katoliselle) papille niin saat synninpäästön kunhan ensin hoet muutamat ”Ave Maria”:t! Näin se miesten maailma toimii.....
Ei mies ole pettänyt eikä kiristänyt. Olemme yhdessä sopineet säännöt pettämisen rajoista. Miten osuitkaan oikeaan, sillä mieheni on katolilainen. Olen rukoillut anteeksiantoa itselleni mutta en halua pilata hyvää avioliittoa, koska mies välittää ja rakastaa minua paljon.
Kun vihdoin mies tuli kotiin ja näki minut itkemässä, mies pahoitteli ettei voinut tulla hakemaan sairaalasta ja luuli että itkeskelin sitä. En ole kertonut suudelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi, petturi.
Pelkäsin että toinen mies tekee pahempaa jos en tartu pulloon mutta suudelma oli vahinko. En halunnut toista enkä ole koskaan halunnut vierasta. Riehtaisin itseni irti vieraan syleilystä ja lähdin pois. En harrastanut seksiä eli meidän määritelmän mukaan en ole pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli vahingossa menit väärään taloon ja istahdit väärän kullin päälle?
Pettäminen ei ole koskaa vahinko vaan tietoinen teko.
En mennyt väärään taloon eikä tarvitse kullitella. En harrastanut seksiä vaan suutelin!
M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25 kirjoitti:
Et haluu kertoo pettämisestä miehelle, mut vaatisit miestäsi kertoo siulle, jos hän olis lähteny voimaantumaan pettämällä siuu… Toivottavasti opit joku päivä kohtelee miehii tasa-arvosesti, nii muitte miesten ei tarvitsis kärsii siun takii.
Mikä hiton voimaantuminen? Sulle taitaa olla koko elämä yhtä voimaantumista. Kyllä, meillä on yhteiset sovitut säännöt pettämisestä ja vaikka sänkyyn asti ei menty, on suuteleminenkin väärin. En pimitä asiaa tahallani, mutta ei tätä voi yhtäkkiä päin naamaakaan kertoa. Ei minun tarvitse ajatella kuin yhtä ainoaa miestä - aviomiestäni. Odotan sopivaa hetkeä siihen kertoako vaiko ei.
Et sinä pettänyt, koska pysäytit tilanteen. Kaikki hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miehellesi, petturi.Pelkäsin että toinen mies tekee pahempaa jos en tartu pulloon mutta suudelma oli vahinko. En halunnut toista enkä ole koskaan halunnut vierasta. Riehtaisin itseni irti vieraan syleilystä ja lähdin pois. En harrastanut seksiä eli meidän määritelmän mukaan en ole pettänyt.
Kun et kerta pettänyt, niin ei pitäisi olla mikään ongelma kertoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kerro. Mies kuitenkin suurentelee tapahtuneen mielessään ja muistuttaa siitä vielä 20 vuoden päästä.
Mutta oletko varma, että haluat pysyä naimisissa kun tuolleen vieraan kanssa suudelmia vaihdat?Kännissä suudelmien vaihtaminen ei ole merkki et haluaa erota, ainakaan minulle. Tai sitten pitäisi erota myös siitä, jos ajattelee jotakuta toista sängyssä. Väitänpä, et jos tälle linjalle lähdetään, kukaan ei ole naimisissa kauaakaan.
Avioliittoa takana 24v
Minulle toisen suutelu olisi merkki halusta erota. Avioliitossa 21 vuotta.
Poskelle suutelin kerran enkä enää ikinä tee mitään vastaavaa. En ole pettäjä, vaikka oma mieli vaivaa. Toinen mies sanoi että olisi halunnut naida mutta riehtaisin itseni irti ja sanoin etten halua enkä halua myöskään enää nähdä missään merkeissä.