Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti saanut apua rukoilemisesta?

Vierailija
13.03.2021 |

Olen nyt kokeillut rukoilua ennakkoluulottomasti muutamia kertoja, kun moni asia on aivan solmussa, mutta en ole vielä huomannut rukoilusta apua.
Mitä teen väärin, auttakaa!

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen omaan rauhoitun jos rukoilen ja ei ahdista niin paljon.

Vierailija
162/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On auttanut.

Meillä oli 90-luvun lamassa paha tilanne.

Kaikki oli kaatumassa ja pari viikkoa oli enää ansiosidonnaista jäljellä ja miehellä ei tietoakaan töistä.

Menin hiljaiseen kirkkoon ja rukoilin, että Jumala auttaisi meitä.

Parin päivän päästä puolituttu mies kadulla puhui miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi olla töitä.

Näin saatiin asiamme kuntoon ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.

Miksi jumala alunperin aiheutti sen pahan tilanteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut vastauksia rukouksiini ja apua vaikeissa tilanteissa.  Koen, että minua on kuultu!

Se on vain sinun tuntemuksesi. Ei perustu muuhun. Miltä sinusta muuten tuntuu se, että jumala katsoo sinun vaikeat tilanteesi tärkeämmiksi korjata kuin sodan jaloissa kärsivän lapsen, joka rukoilee apua saamatta?

Sinuakin leipä elättää. Huolehdi omista asioistasi, älä ratsasta. Ole tosissasi ja aito.

Vierailija
164/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut vastauksia rukouksiini ja apua vaikeissa tilanteissa.  Koen, että minua on kuultu!

Se on vain sinun tuntemuksesi. Ei perustu muuhun. Miltä sinusta muuten tuntuu se, että jumala katsoo sinun vaikeat tilanteesi tärkeämmiksi korjata kuin sodan jaloissa kärsivän lapsen, joka rukoilee apua saamatta?

Sinuakin leipä elättää. Huolehdi omista asioistasi, älä ratsasta. Ole tosissasi ja aito.

Et itse tosissasi ja aidosti edes miettinyt kysymystä. Aiheuttaako se sinulle henkistä pahoinvointia?

Vierailija
165/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukous on kääntymistä Jumalan puoleen, ei karkkiautomaatti.

Parempi on jos kysyt joltain papilta/ saarnaajalta kuin palstalta:).  Heille voi soittaa yleensä jopa nimettömänä, kerrot vain mitä haluat ymmärtää.

Täällä tämä keskustelu kääntyy väittelyksi josta ei hyödy kukaan.

Netistä siis joko puh not tai meilios.

Tietty You tubeltakin löytyy vastauksia, laita hakuun vaikka toimiiko rukous, todistuksia rukouksen voimasta tms, lisää hakuun kristitty rukous, (minun mielestäni se on oikeaa rukousta, tämäkin kun netissä vaihtelee kuka opettaa ketä).

Jos rukoilet kristinuskon Jumalaa hän vastaa ajallaan jne. Kuitenkin siis jos apua ihan oikeasti haluat etsi muualta kuin täältä.

Mä ostan ennemmin karkkia, en kylläkään automaatista. Silloin sentään saa jotain. Kymmenyksiä maksaessaan ei taas saa yhtään mitään.

Vierailija
166/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistettavasti ei kukaan.

Vierailija
167/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että on huomattavasti enemmän niitä, joille rukous ei olekaan auttanut. Tämä sitten tietysti selitetään sillä, ettei kyseinen henkilö ole oikea uskovainen.

Niin tai selitys on se,  ettei ole rukoillut "vilpittömästi".

-"Kun vaan rukoilet vilpittömästi niin saat vastauksen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä