Onko joku oikeasti saanut apua rukoilemisesta?
Olen nyt kokeillut rukoilua ennakkoluulottomasti muutamia kertoja, kun moni asia on aivan solmussa, mutta en ole vielä huomannut rukoilusta apua.
Mitä teen väärin, auttakaa!
Kommentit (167)
Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.
Apistevisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On auttanut.
Meillä oli 90-luvun lamassa paha tilanne.
Kaikki oli kaatumassa ja pari viikkoa oli enää ansiosidonnaista jäljellä ja miehellä ei tietoakaan töistä.
Menin hiljaiseen kirkkoon ja rukoilin, että Jumala auttaisi meitä.
Parin päivän päästä puolituttu mies kadulla puhui miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi olla töitä.
Näin saatiin asiamme kuntoon ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.Sitten, menit takaisin kirkoon ja sanoit Jumalle että ei tarvitsekaan auttaa, miehen puolituttu ehti jo.
Ei, vaan kiitän Jumalaa, että hän kuuli rukoukseni, näki hätäni ja johdatti tuon puolitutun miehen samaan paikkaan samaan aikaan, kuin oman mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Apistevisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On auttanut.
Kaikki oli kaatumassa ja pari viikkoa oli enää ansiosidonnaista jäljellä ja miehellä ei tietoakaan töistä.
Parin päivän päästä puolituttu mies kadulla puhui miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi olla töitä.
Näin saatiin asiamme kuntoon ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.Sitten, menit takaisin kirkoon ja sanoit Jumalle että ei tarvitsekaan auttaa, miehen puolituttu ehti jo.
Ei, vaan kiitän Jumalaa, että hän kuuli rukoukseni, näki hätäni ja johdatti tuon puolitutun miehen samaan paikkaan samaan aikaan, kuin oman mieheni.
Miten sillä jumalalla on aikaa hoitaa sinun asioitasi, muttei aikaa ja halua hoitaa maailman sotia ja nälänhätää? Pidätkö omia asioitasi niin tärkeinä? Jos et, niin miten selität jumalasi toiminnan?
Rukoilin oikein kovasti lasta ja tulinkin raskaaksi eikö siihen tarvittu miestä
Vierailija kirjoitti:
No kuinka sinä sitten sait rojut torveen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt Maria itte?
Kyllä. Vaikeassa tilanteessa aina järkyttyy kun vastataan kunhan turvaat Jumalaan kaikki selviää. Herää kysymys miksi ihmiset ei tee mitään. Se onkin kärsivällisyys jota meiltä vaaditaan. Apua saatu ihmeellisellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vaikeassa tilanteessa aina järkyttyy kun vastataan kunhan turvaat Jumalaan kaikki selviää. Herää kysymys miksi ihmiset ei tee mitään. Se onkin kärsivällisyys jota meiltä vaaditaan. Apua saatu ihmeellisellä tavalla.
Olisiko esimerkkejä laittaa?
On. Vladimir rukoili voimia aloittaa erityisoperaatio.
Vierailija kirjoitti:
On auttanut.
Näin saatiin asiamme kuntoon ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.
On vaan aika hankala todistaa, että se rukoilu oli se ratkaiseva apu. Vastaavassa tilanteessa on ollut varmaan satoja ihmisiä, joilla se rukoilu ei olekaan auttanut.
Väitän, että on huomattavasti enemmän niitä, joille rukous ei olekaan auttanut. Tämä sitten tietysti selitetään sillä, ettei kyseinen henkilö ole oikea uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että on huomattavasti enemmän niitä, joille rukous ei olekaan auttanut. Tämä sitten tietysti selitetään sillä, ettei kyseinen henkilö ole oikea uskovainen.
Niin, sattumalta ne asiat järjestyy. Rukoilu oli vain ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tämänhän uskoo kaikki.
No ei kyllä ole. Lapsellista ajatella muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apistevisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On auttanut.
Sitten, menit takaisin kirkoon ja sanoit Jumalle että ei tarvitsekaan auttaa, miehen puolituttu ehti jo.
Miten sillä jumalalla on aikaa hoitaa si
Tämäpä se. Sodan lapsiseksiorjat kuolevat kidutettuina, mutta Marjatan koipi kasvaa puoli senttiä rukkouskokkouksessa! Hallelujaa!
olen rukoillut jättilottovoittoa tai isoa perintöä...eipä ole rukouksiin vastattu..onkohan sitä Jumalaa olemassa?. sama lopputulos vaikka olisin kontannut toteemipaalun edessä..
Minä en saa apua koska olen ruma, arka ja lihava. Naapurissa asuu vanha nainen joka on todella kristitty hän asuu lapatossu miehensä kanssa joka on kalja Veikko, mutta se ei haittaa koska nainen uskoo miehensä edestä ja lapsiensa ja lastenlasten. Hän laulaa kirkkokuorossa, käy Kairosmajalla, tuntee kaikki papit. Hän vihaa köyhiä ja syrjäytyneet, hän rukoilee pahaa ehtoollisella ja tilaa öylättejä kotiinsa
Vierailija kirjoitti:
On auttanut.
Sinulla ei ole mitään todisteita, että rukoilulla olisi asiaan ollut vaikutusta.
Mitä, jumalan olemassaolosta? Sinulla on todisteita? Vihdoinkin, tätä on varrottu! Esitä ne meillekin.