Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti saanut apua rukoilemisesta?

Vierailija
13.03.2021 |

Olen nyt kokeillut rukoilua ennakkoluulottomasti muutamia kertoja, kun moni asia on aivan solmussa, mutta en ole vielä huomannut rukoilusta apua.
Mitä teen väärin, auttakaa!

Kommentit (167)

Vierailija
141/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apistevisti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On auttanut.

Meillä oli 90-luvun lamassa paha tilanne.

Kaikki oli kaatumassa ja pari viikkoa oli enää ansiosidonnaista jäljellä ja miehellä ei tietoakaan töistä.

Menin hiljaiseen kirkkoon ja rukoilin, että Jumala auttaisi meitä.

Parin päivän päästä puolituttu mies kadulla puhui miehelleni, että hänen työpaikallaan voisi olla töitä.

Näin saatiin asiamme kuntoon ja olen siitä ikuisesti kiitollinen.

Sitten, menit takaisin kirkoon ja sanoit Jumalle että ei tarvitsekaan auttaa, miehen puolituttu ehti jo.

Ei, vaan kiitän Jumalaa, että hän kuuli rukoukseni, näki hätäni ja johdatti tuon puolitutun miehen samaan paikkaan samaan aikaan, kuin oman mieheni.

Miten niin johdatti? Eikö tuolla puolitutulla miehellä ollutkaan vapaata tahtoa?

Vierailija
142/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanparantajilla oli hyvin toimiva parannuskeino. Leikkaa ison hauen pää irti ja hautaa se navetan taakse. Kun hauen pää on maatunut, on myös tauti poistunut. Toimii erinomaisesti. Rukoilu toimii ihan samalla lailla. Ongelmilla on tapana ratketa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joka päivä.

Vierailija
144/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyötyä. Olen rukoillut vuosien ajan, että alakerran parvekeröökaaja kuolisi omiin myrkkyihinsä, mutta sitä ei ole tapahtunut.  Kyllä hänellä jo keuhkoahtaumatautiin sopivaa yskää on, että ehkä olen vain kärsimätön. 

Vierailija
145/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rukoilu kaikkeen auta.

Näkijä 

Vierailija
146/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei tee asioita puolestasi jos voit tehdä sen itse. Rukoilen Jumalalta voimaa tehdä asioita ja vaikka salaista johdatusta että osaan valita oikeat asiat aloittaa.

ps. Ompa surullisia ateistisia ihmiskohtaloita täälläkin haaskaamassa kirjoitustaitoaan. Heille rukoilen tänään johdatusta kanssa =)

Vierailija
147/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tajusin ettei mitään apua ole tulossa sen seurauksena joten laitoin itse asiat kuntoon

Vierailija
148/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen saanut vastauksia rukouksiini ja apua vaikeissa tilanteissa.  Koen, että minua on kuultu!

Vierailija
149/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilu auttaa aina. Mutta liikaa ei sais vaatia. Luoja voi auttaa kaikissa asioissa, että kyllä järjestyy. Terveys voi kohentua, opiskelu ja työpaikkaan voi päästä, rakkaus asiat onnistua, ongelmat ratketa jne.

Vierailija
150/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei tee asioita puolestasi jos voit tehdä sen itse. Rukoilen Jumalalta voimaa tehdä asioita ja vaikka salaista johdatusta että osaan valita oikeat asiat aloittaa.

ps. Ompa surullisia ateistisia ihmiskohtaloita täälläkin haaskaamassa kirjoitustaitoaan. Heille rukoilen tänään johdatusta kanssa =)

Muuten hyvä kommentti mutta jätä turha halusi ilkeillä pois.

Näkijä 

Vierailija
151/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että haaskaat aikaasi tyhjälle puhumiseen.

Vierailija
152/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kusessa yhden opiskeluihin liittyvän projektin deadlinen kanssa (kriittinen valmistumisen kannalta), kävin viimeistä päivää edeltävänä yönä muutamaksi tunniksi nukkumaan, ja tajusin, että en tule seuraavan 24 tunnin aikana ikinä saamaan työtäni valmiiksi, vaikka tekisin sitä tauotta. Käännyin Taivaan Isän puoleen, ja seuraavana aamuna kurssin opettaja ilmoitti, että deadlinea on siirretty viikolla eteenpäin (osalla kurssilaisista oli ollut teknisiä ongelmia). Sen jälkeen olen turvannut usein Taivaan Isään parantaakseni elämänlaatuani. Eihän se mikään karkkiautomaatti ole, mutta todellisen hädän tullen tukea tulee. 

Vierailija
153/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen saanut vastauksia rukouksiini ja apua vaikeissa tilanteissa.  Koen, että minua on kuultu!

Hienoa kuulla. Haluatko kertoa konkreettisen esimerkin muille asian havainnollistamiseksi?

Vierailija
154/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tajusin ettei mitään apua ole tulossa sen seurauksena joten laitoin itse asiat kuntoon

Hieno kuulla että joiltakin sitä järkeä löytyy.

Vierailija
155/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilu auttaa aina. Mutta liikaa ei sais vaatia. Luoja voi auttaa kaikissa asioissa, että kyllä järjestyy. Terveys voi kohentua, opiskelu ja työpaikkaan voi päästä, rakkaus asiat onnistua, ongelmat ratketa jne.

Niin, onhan se kaikkivoivalta liikaa vaadittu, että lopettaisi sodat, nälänhädät ja taudit. Pysytellään vain niissä rakkausasioissa. Niitä on mukava jumalan näpertää.

Vierailija
156/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vastoinkäymisiä, on ihan ymmärrettävää että osa rukoilee tai muuten vaan. Eri asia mihin ja onko muuta apua. Ilman rahaa vaikea kai saada apua nykyisessä Suomessa.

Vierailija
157/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Saavathan jotkut helpotusta myös homeopatiasta. Lume-efekti on hyvin tunnettu. Pysyvää apua ei.

Vierailija
158/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain sinun tuntemuksesi. Ei perustu muuhun. Miltä sinusta muuten tuntuu se, että jumala katsoo sinun vaikeat tilanteesi tärkeämmiksi korjata kuin sodan jaloissa kärsivän lapsen, joka rukoilee apua saamatta?

Vierailija
159/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"God helps those who help themselves."

Vierailija
160/167 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kusessa yhden opiskeluihin liittyvän projektin deadlinen kanssa (kriittinen valmistumisen kannalta), kävin viimeistä päivää edeltävänä yönä muutamaksi tunniksi nukkumaan, ja tajusin, että en tule seuraavan 24 tunnin aikana ikinä saamaan työtäni valmiiksi, vaikka tekisin sitä tauotta. Käännyin Taivaan Isän puoleen, ja seuraavana aamuna kurssin opettaja ilmoitti, että deadlinea on siirretty viikolla eteenpäin (osalla kurssilaisista oli ollut teknisiä ongelmia). Sen jälkeen olen turvannut usein Taivaan Isään parantaakseni elämänlaatuani. Eihän se mikään karkkiautomaatti ole, mutta todellisen hädän tullen tukea tulee. 

No nyt saatiin esimerkki todellisesta hädästä. Sodat, maanjäristykset, tsunamit ja tautiepidemiat eivät pärjääkään tuolle. Sinun hätäsi oli tärkeämpi hoitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi