Sain sitten koronatartunnan ruokakaupasta, maski ei pelastanut
Vaikka kuinka ruokakaupassa yritti väistellä ja varoa maskittomia raksamiehiä, niin ei sitten onnistunut.
Sieltä se tartunta sitten tuli vaikka itsellä aina maski. Raivostuttaa.
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tartunnat tuntuu tulevan aina niille jotka ovat erityisen varovaisia?
Niinpä. Ite oon elänyt huoletta koko ajan ja toivonu, että korona tarttuisi. Tulispahan sairastettus se pois. Mut eipä oo tarttunut 🤷
Oon just sivusta seurannut vastaavia joista yksi osoittautui tässä viikon sisällä koronalingoksi ja nyt on koko kööri koronassa. Tartuttajaa ei tunnu vaivaavan, mutta kyllä on vähän toisenlaistakin kommenttia kuulunut sairastuneilta. Ei oo kiva tauti tuo.
Vinkkinä myös, että aika moni perusterve, nuori ihminen Suomessakin on jo tuohon kuollut, tai "vain" joutunut tehohoitoon, mikä sekään ei ole ihan pikkujuttu. Tästä paskataudista tuppaa myös jäämään keuhkojen vajaatoimintaa sun muuta. Kyseessä ei ole mikään flunssa.
Kerropa tarkalleen, kuinka moni perusterve nuori on Suomessa koronaan kuollut. Itse nimittäin luin, että 99.999% perusterveistä alle 70-vuotiaista paranee koronasta. Yli 80-vuotiaistakin liki 98%
Suomessa on kuollut kaiken ikäisiä koronaan. Lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Brittivariantin voi saada tosi nopealla kauppareissulla. Tiedän yhden jolla kävi näin.
Eli Tunsiko hän kopsahduksen päässään kun virus törmäsi häneen kaupan käytävällä.
Tuota olen pelännyt itsekin, omalla alueella Helsingissä on monta rakennustyömaata ja meno ihan villiä alueen kaupoissa niiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei voi mitään sille että muut idiootit ympärillä tartuttaa.
Miksi nämä ”idiootit” eivät sitten sairastu myös?
Jos idiootti tartuttaa, niin eikö idiootti ole silloin jo sairas?
Raksamiehistä 22% on sairaita. Jatkavat silti töitä.
Minä en kauppoihin maskia laita jatkossakaan.
Kulkuvälineissä pidän silmän lumeeksi ettei joku hullu käy käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Provooooooo
No haista sinäkin nyt pitkä paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki käytä venttiilimaskia. Se suojaa 100 varmasti oman itsensä. Ja estää pärskeet muihin päin
Venttiilimaskihan suojaa nimenomaan vain käyttäjää itseänsä, mutta ei muita! Siksi esim. Finnair ei salli venttiilimaskeja.
Eikö kirurginmaski venttiilimaskin päällä olisi sitten voittajan valinta? Kirurginmaski suojaa muita ja venttiilimaski käyttäjäänsä. Kirurginmaskin läpi on helppo hengittää ja venttiilimaskissa venttiili mahdollistaa helpomman hengityksen kuin mitä venttiilittömässä maskissa on.
Siis täähän oli ihan selkee provo. Keksitty juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki käytä venttiilimaskia. Se suojaa 100 varmasti oman itsensä. Ja estää pärskeet muihin päin
Miksi ihmeessä viranomaiset sitten edelleen neuvovat, että niitä ei pitäisi käyttää? Hitto kun ei tässä tiedä yhtään mihin uskoa.
Millaista laastaria viranomaiset ovat neuvoneet sua käyttämään? Entä millaista kuukautissuojaa? Ovatko viranomaiset suositelleet sulle päänsärkyyn ibuprofeiinia vai parasetamolia? Entä milaista vessapaperia? Pyyhitkö pyllun edestä taakse vai takaa eteen? Onko se ollut viranomaisten suositus? Ovatko viranomaiset kehottaneet sua olemaan hyppäämättä kaivoon?
Mina ei kauta maski.
Vain naisille!
Mies ei maski, hyvä! 👍
Vierailija kirjoitti:
Tuota olen pelännyt itsekin, omalla alueella Helsingissä on monta rakennustyömaata ja meno ihan villiä alueen kaupoissa niiden takia.
”Keikkamiehet asuvat yhteisissä kämpissä, ja jos joku on sairaana, niin sille ei tehdä mitään. Yksi sairastaa, ja muut menevät töihin. Koronatestiä pyritään välttämään, että ei jouduta karanteeniin.”
Ja nuo sitten parveilevat alueen kaupoissa. Vähänkö vit*ttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ite oon elänyt huoletta koko ajan ja toivonu, että korona tarttuisi. Tulispahan sairastettus se pois. Mut eipä oo tarttunut 🤷
Oon just sivusta seurannut vastaavia joista yksi osoittautui tässä viikon sisällä koronalingoksi ja nyt on koko kööri koronassa. Tartuttajaa ei tunnu vaivaavan, mutta kyllä on vähän toisenlaistakin kommenttia kuulunut sairastuneilta. Ei oo kiva tauti tuo.
Vinkkinä myös, että aika moni perusterve, nuori ihminen Suomessakin on jo tuohon kuollut, tai "vain" joutunut tehohoitoon, mikä sekään ei ole ihan pikkujuttu. Tästä paskataudista tuppaa myös jäämään keuhkojen vajaatoimintaa sun muuta. Kyseessä ei ole mikään flunssa.
Kerropa tarkalleen, kuinka moni perusterve nuori on Suomessa koronaan kuollut. Itse nimittäin luin, että 99.999% perusterveistä alle 70-vuotiaista paranee koronasta. Yli 80-vuotiaistakin liki 98%
Tämä kaavio antaa siis ymmärtää, että Suomessa koronaan olisi kuollut lapsiakin.
https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_Finland#/media/File:…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille, että Suomessa on kuollut lapsia koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä viranomaiset sitten edelleen neuvovat, että niitä ei pitäisi käyttää? Hitto kun ei tässä tiedä yhtään mihin uskoa.
Millaista laastaria viranomaiset ovat neuvoneet sua käyttämään? Entä millaista kuukautissuojaa? Ovatko viranomaiset suositelleet sulle päänsärkyyn ibuprofeiinia vai parasetamolia? Entä milaista vessapaperia? Pyyhitkö pyllun edestä taakse vai takaa eteen? Onko se ollut viranomaisten suositus? Ovatko viranomaiset kehottaneet sua olemaan hyppäämättä kaivoon?
No kuule, ihan esimerkiksi en mene tappaamaan itseäni ottamalla yliannostuksen särkylääkettä. Niin toimivat järkevät ihmiset. Hankkivat tietoa asiantuntijoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei voi mitään sille että muut idiootit ympärillä tartuttaa.
Miksi nämä ”idiootit” eivät sitten sairastu myös?
Niin! Äly hoi! Eihän voi tartuttaa jos itsellä ei ole virusta! Eikö kaikki edes tän vertaa tajua?736
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille, että Suomessa on kuollut lapsia koronaan?
https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_Finland#/media/File:…
Tuossa on kuolleiden kohdalla 0-4 ikäryhmissä 0-9 ja 10-19.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Jos ne Saat*nan raksamiehet ja ulkomaalaiset tajuais suojata myös muita käyttämällä maskia, olisit todennäköisesti säästynyt. Vihaan noita välinpitämättömiä, itsekkäitä ja ennenkaikkea saapastakin tyhmempiä urpoja jotka ei käytä maskia koska ”ei voi pakottaa”. Pakko tai ei, vois sitä ihan itsekin omilla aivoillaan ajatella, ja huomioida muutkin (jos siis olis aivot millä ajatella).
Melkein kiinnostaa sun tunteet, mutta ei kuitenkaan. Siinähän vaahtoat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä tilastoja.
Ei jaksa kiinnostaa, jos todennäköisyydet jää alle 10:n prosentin.