Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka Mellunmäki uudet asunnot

Vierailija
12.03.2021 |

Nyt on tullut hakuun elokuun lopulla valmistuvat (tai siis muuttovalmiit silloin) Mellunmäen asunnot. Pyhätunturintie 2. Aika kivan näköistä kuvien perusteella. Onko täällä sinne hakeneita? Minä hain ja odottelen, tärppääkö. Muistaakseni 9.3-23.3. on haku.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain itse kaikkiin 4-5h (91,5-100)  asuntoihin. Asumme nyt todella pienessä kolmiossa. Tulisi kyllä tarpeen koska teini tyttöni (16v) nukkuu kahden pikkusisaruksen kanssa pienessä huoneessa ei edes omaa koulu pöytää.

Vierailija
22/117 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellunmäkeläisenä olen kauhulla seurannut tuon kolossin ilmestymistä. Ennen se oli mäntymetsäpläntti  paikallaisen leikkipuiston kupeessa. Nyt siihen on siis rakennettu ihan katuun kiinni kaamea kaupunginasuntojen slummi. Niin pienelle alalle tunkee iso määrä kaiken maailman epämääräistä melojaa. Hyvästi luonnonrauha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä saanut tarjousta?

Vierailija
24/117 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla viellä tarjottu.

Vierailija
25/117 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mellunmäkeläisenä olen kauhulla seurannut tuon kolossin ilmestymistä. Ennen se oli mäntymetsäpläntti  paikallaisen leikkipuiston kupeessa. Nyt siihen on siis rakennettu ihan katuun kiinni kaamea kaupunginasuntojen slummi. Niin pienelle alalle tunkee iso määrä kaiken maailman epämääräistä melojaa. Hyvästi luonnonrauha!

Kaupunginasunnot ovat siis slummi, ja niissä asuvat epämäärisiä melojia. Juuri näitä kommentteja ihmiset heittävät työpaikoillakin, eivätkä välitä, että vieressä istuu kaupungin asunnoissa asuvia. On helppo pönkittää omaa itsetuntoa näillä kommenteilla. 

Onko siis statuksen kannalta ihan eri, jos asuu Lumon tai Saton taloissa vuokralaisena?? 

Minusta tuo talo näyttää kaikelta muulta kuin slummilta.

Toivoa voi tietysti, että sinne muuttaa ihmisiä, jotka osaavat arvostaa uutta asuntoa ja elävät muutenkin rauhallisesti.

terv. "epämääräinen meloja"

Vierailija
26/117 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupunginasunnot ovat siis slummi, ja niissä asuvat epämäärisiä melojia. Juuri näitä kommentteja ihmiset heittävät työpaikoillakin, eivätkä välitä, että vieressä istuu kaupungin asunnoissa asuvia. On helppo pönkittää omaa itsetuntoa näillä kommenteilla. 

Onko siis statuksen kannalta ihan eri, jos asuu Lumon tai Saton taloissa vuokralaisena?? 

Minusta tuo talo näyttää kaikelta muulta kuin slummilta.

Toivoa voi tietysti, että sinne muuttaa ihmisiä, jotka osaavat arvostaa uutta asuntoa ja elävät muutenkin rauhallisesti.

terv. "epämääräinen meloja"

Itsepähän sitten näette, millaisia olette, kun siihen pölähdätte sadan muun kanssa asumaan.

Vierailija
27/117 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin väriä saatte lisää katukuvaan ja kuulette monenlaisia kieliä.  Kivaa :)

Vierailija
28/117 |
19.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä saanut tietoa asunnosta?

Vierailija
29/117 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla voipi jotkut jo odotella tarjouksia!

Vierailija
30/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogog kirjoitti:

Mistäs tällläinen villi huhu saanut alkunsa?

Vierailija
31/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoite voisi yhtä hyvin olla Päihdepolku tai Abdullahintie.

Vierailija
32/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksia on alettu jakamaan jo viime viikolla. Ja tämä on varma tieto.

Vierailija
33/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Soitin hekan toimistoon. Tänään tuli mulle tarjous kansiosta :)

Vierailija
34/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogog kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Minkä kokoista asuntoa tarjottiin? Oletko kauan ollut jonossa?

Vierailija
35/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Minkä kokoista asuntoa tarjottiin? Oletko kauan ollut jonossa?

52neliötä, kaksio avokeittiöllä ja alkovilla ja pieni parveke, tosi hyvän näköinen pohja vaikuttaisi olevan.

Laitoin hakemuksen joulukuussa. Asun opiskelija-asunnossa avopuolison kanssa ja opinnoista puuttuu enää opinnäytetyö.

Vierailija
36/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogog kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Soititko tarjouksen saatuasi vai saitko tarjouksen soiton jälkeen? :D

Vierailija
37/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas asumme Hekan neliössä ihan eri puolella kaupunkia, jonotettu pienempää asuntoa uudiskohteessa vuoden. Ei ole tullut tarjousta.  On hassua asua kahdestaan isolle perheelle tarkoitetussa asunnossa. Mitään ei ole kuulunut missään vaiheessa vuotta.

Vierailija
38/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taas asumme Hekan neliössä ihan eri puolella kaupunkia, jonotettu pienempää asuntoa uudiskohteessa vuoden. Ei ole tullut tarjousta.  On hassua asua kahdestaan isolle perheelle tarkoitetussa asunnossa. Mitään ei ole kuulunut missään vaiheessa vuotta.

Keskinäinen vaihto on todennäköisin tapa löytää vaihtoasunto. Yleensä vaihtajat kuuluvat ainoastaan asunnon tarpeessa -luokkaan, joten kiireellisemmät menevät edelle asunnonjaossa.

Vierailija
39/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskinäinen vaihto on todennäköisin tapa löytää vaihtoasunto. Yleensä vaihtajat kuuluvat ainoastaan asunnon tarpeessa -luokkaan, joten kiireellisemmät menevät edelle asunnonjaossa.

Ei käy tässä tapauksessa. Tätä asuntoa ei voi vaihtaa, koska tässä kohteessa tehdään aina huoneistokohtainen remontti, kun asukas muuttaa pois. On tarpeenkin, remontti. Uudiskohteen haluamme, koska ne asunnot ovat savuttomia. Kolmasosa uudiskohteiden asunnoista on varattu niille, jotka vaihtavat kaupungin asunnosta toiseen eli sellaisille kuin me.  

Vierailija
40/117 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ogog kirjoitti:

Soititko tarjouksen saatuasi vai saitko tarjouksen soiton jälkeen? :D

Soitin, kun asiointikansio "haamupäivittyi" perjantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä