Mitä hyötyä on 100kg elopainosta?
Kommentit (105)
baarissa saa olla rauhassa, ei ole jatkuvasti miehiä yrittämässä
Sairaalassa hoitajat kutsuu sinua raportilla venäläiseksi kuulantyöntäjäksi vaikka et ole koskaan urheillut
Gynekologi tekee työnsä äkkiä koska toosa haisee
Paljonkin hyötyä, työkaveri valitteli että olisipa hänkin laiha niinkuin minä. Hyötyinä sanoin, voit syödä enemmän samaan rahaa buffetpöydässä, kestät pidempään kylmässä vedessä, kun rasvakerros suojaa. Kukaan ei jyrää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii väistää ketään. Mulla on aina vielä ilme, joka sanoo, etten tod. väistä.
Tuossa saattaa olla perää, ja tuntuu että se toimii jopa autoihin. Nimittäin kun olen astumassa suojatielle, autot kuuliaisesti pysähtyvät. Muut täälläpäin sen sijaan valittavat, että heidät yritetään jyrätä. Ehkä mahtava massani saa autoilijatkin laskemaan, että törmäyksestä tulee niin isot vauriot ettei kannata riskeerata. Tai sitten vain olen tarpeeksi iso niin että huomaavat helposti.
Vierailija kirjoitti:
Juhlissa sulle tarjotaan suurin kakkupala
Ei, suurinta tarjotaan minulle joka tiedetään herkkusuuksi. Sen sijaan 100kg+ miehelleni ei tarjota kakkupaloja ollenkaan kun tiedetään ettei hän niitä voi syödä, ettei rasvaprosentti vaan pääse kasvamaan.
Kukaan ei huomaa jos häpykarvoista roikkuu kakkanokkare koska reidet on niin runsaat
Vierailija kirjoitti:
Pääset nopeammin eläkkeelle
Tai ehkä suorastaan joudut eläkkeelle... ei kiva.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee nälänhätä, on enemmän vararavintoa omasta takaa sulatettavaksi.
Miten se vararavintoasia toimii, jos on hoikka satakiloinen? Minä olen 196cm / 101kg. Siinä ei ole lääkärin mukaan yhtään ylipainoa, kun otetaan ruumiinrakenne huomioon.
Ei tule kukkakepit ryppyilemään.
Valokuvissa olet yleensä taka- alalla ♥️
Et tarvitse mennä kaikkiin huvipuiston laitteisiin
Maalivahtina peittää suuremman osan maalista.
Saat korona rokotteen aikaisemmin koska kuulut riskiryhmään.
Lentokoneessa saat kaksi paikkaa, kylläkin lisämaksusta.
Kaikki luulee että olet olet hyvä kokki
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kukkakepit ryppyilemään.
Hih, katu-uskottavuus on ihan muissa asioissa kuin liikakiloissa. :)
T. Karismaattinen hernekeppi
Satakiloista manhandlaa vielä kepeästi. Pistä saman tien 160kg, sellaista on jo vaikeaa nostaa suorille käsille. Sadan kilon painija väätyy siltaan varsin nopeasti.