Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katko Oy työpaikkana, menisitkö tuotantoon?

mieslapsi
12.03.2021 |

Minulle tarjottiin kokoonpano työtä ja palkka on 10,20€/h. Mietin kannattaako vastaanottaa? Työkokemusta kuitenkin pari vuotta takana ja sanoivat ettei kokemusta firmasta, niin siksi palkka 10,20€/h ota tai jätä tarjous.
Suomi24:stä mielenkiintosta luettavaa toisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla lisänä mutta eihän sillä elä. Kela sitten maksaa vuokratukea ja harkinnanvaraista tt-tukea.

Vierailija
2/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt katkolla muutaman kerran, eikä siitä mitään ole maksettu vaikka on alankokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla lisänä mutta eihän sillä elä. Kela sitten maksaa vuokratukea ja harkinnanvaraista tt-tukea.

Työaika olisi 7.00-15.00. En saa mitää tukea ja asun yksin. Perheen mielestä huono idea mennä sinne töihin. Olen 26v mies. Palkkaan ei sisälly mitää etuja.

Vierailija
4/6 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain jos muuta työtä ei ole tarjolla ja jos et viihdy siellä, niin ala heti hakemaan uutta työtä.

Muista, että työnantajat palkkaavat aina mielummin työnvaihtajan kuin työttömän.

Eli ota tuo kyseinen työpaikka ponnahdusaskeleeksi parempi paikkaiseen hommiin.

Vierailija
5/6 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko äitiä. Hän on aina oikeassa. Muuten olisit sopiva katkolle iän ja työkokemuksen suhteen. Siellä on varmaan monta "äitä" siuta opastamassa.

Vierailija
6/6 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani duunissa kotona asuessani niin toimintaa hallittiin yläkerran pelottelulla ja toinen toistensa kyttäämisellä. Aika kivikautista menoa, toivottavasti pojasta polvi parani toimitusjohtajan vaihtuessa. Lähdin opiskelemaan duunista niin työnjohtajani vinoili zemppaamisen sijasta. Päivääkään en katunut lähtöä ja sen jälkeen aloin saamaan palkkaakin ruokarahan sijasta.