En äänestä enää Keskustaa; Markus Kuotesaho listalla
https://www.siikajokilaakso.fi/markus-kuotesaho-ehdolla-kuntavaaleissa-…
Jos Keskustan henkiset arvot ovat tämä, niin minun puoluekotini on muualla.
Kiitos ja näkemiin.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Seuraava valtiovarainministeri.
Nämä on kuntavaalit ja tuo Kuotesaho on ihan fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole persuissa, siellä on kaikenlaista nähty, mutta tämä olisi ollut pohjanoteeraus ja puolueimagoksi olisi jäänyt vain ihmisten mieliin jotain tyyliin juopot ja friikit.
Persujen julkkisehdokas on Remontti-Reiska! Siinä on kunnollinen miehekäs mies!
Ai onko muka jotain eroa Reiskan ja Markuksen välillä?
Turha panikoitua, hän on ehdolla vain oman kuntansa päättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei ole persuissa, siellä on kaikenlaista nähty, mutta tämä olisi ollut pohjanoteeraus ja puolueimagoksi olisi jäänyt vain ihmisten mieliin jotain tyyliin juopot ja friikit.
Persujen julkkisehdokas on Remontti-Reiska! Siinä on kunnollinen miehekäs mies!Ai onko muka jotain eroa Reiskan ja Markuksen välillä?
On. Markuksesta tietää että on järkityyppi. Reiskasta ei tiedetä muuta kuin että osaa rempata.
perinteet kunniaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuotesahollahan on paljon positiivista sanottavaa! Hän kannattaa suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan, avaramielisyyttä ja uskallusta olla oma itsensä.
Juu... Ehkäpä juuri siksi hänen puolueeksi olisi sopinut paremminkin SDP.
Keskusta on perinteisesti kannattanut tyyliä "Koti, uskonto, isänmaa."
Luterilaista tapaa ajatella perheestä, perinteisestä avioliitosta, rehdin työnteon tärkeydestä jne.
Tämä on kyllä totta. Puolue vaikuttaa väärältä valinnalta.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksesta löytyy kaljuuntuvia ukkoja ja ylipainoisia ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuotesahollahan on paljon positiivista sanottavaa! Hän kannattaa suvaitsevaisuutta erilaisia ihmisiä kohtaan, avaramielisyyttä ja uskallusta olla oma itsensä.
Se on ok, muttei keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta ei ole enää entisensä.
Aina se on paskajaakkojen, irstaiden setämiesten, pyylevien täti-ihmisten ja pyrkyreiden narsistinen hyvänsikäyttäjäpuolue ollut. Että ei siinä. Mitä serkumpi, sitä herkumpi.
Erilaisuus on virkistävää vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yksikään kivittäjistä tutustuneet, millaisia asioita kyseinen ehdokas ajaa?
Vai tuomitsetteko pelkästään erilaisen ulkonäön perusteella?
Liian persuiset mielipiteet minun makuuni.
perinteet kunniaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu... Ehkäpä juuri siksi hänen puolueeksi olisi sopinut paremminkin SDP.
Keskusta on perinteisesti kannattanut tyyliä "Koti, uskonto, isänmaa."
Luterilaista tapaa ajatella perheestä, perinteisestä avioliitosta, rehdin työnteon tärkeydestä jne.
Ei sovi Sdp.
Vaalikoneessa Kuotesaho on nimenomaan sanonut kannattavansa perinteisiä arvoja erittäin vahvasti. Hän on myös m a a h a n m u u t t a j avastainen, joten ei sovi sdp.
Markus oli ehdolla viime vaaleissakin, ja sai enemmän ääniä kuin Paavo Väyrynen.
Helsinkiläiset, onko Sami Helle (ex-PKN) tällä kertaa yrittämässä?
Onko tuossa henkilöstä siis jotain vikaa?
Itse olen ajatellut, että vikaa on lähinnä niissä jotka hänelle nauravat ja pitävät pilkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskusta alkaa olla oikeasti paniikissa. Eikö ne tosiaankaan saa enää normaaleita ehdokkaita listoilleen, kun pitää tähän mennä? :D
Millainen on normaali ehdokas? Eiköhän kaikki ole yhtä normaaleja, jos ei ole joku kriminaali.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa henkilöstä siis jotain vikaa?
Itse olen ajatellut, että vikaa on lähinnä niissä jotka hänelle nauravat ja pitävät pilkkanaan.
Samaa ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskusta alkaa olla oikeasti paniikissa. Eikö ne tosiaankaan saa enää normaaleita ehdokkaita listoilleen, kun pitää tähän mennä? :D
Millainen on normaali ehdokas? Eiköhän kaikki ole yhtä normaaleja, jos ei ole joku kriminaali.
Perseenreikäpersujen listoilla on vain kriminaaleja.
Markus tuskin saa niin paljon tuhoa aikaan Suomessa kuin Sipilä, ja onhan se älykkäämmän oloinen kuin Sipilä
Markus on varma läpimenijä Siikajoella! Tsemppiä!