Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos oisit rikas minkä..

Niinniin nii
12.03.2021 |

auton ostaisit? asiallisia kommentteja kiitos.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koenigsegg. Mallilla ei ole niin väliä Gemera, Jesko tai Regera kelpaisi mikä vaan.

22/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stackars, kun ihminen on rikas, miettii ehkä kaikkein vähiten jotain autojuttua.

Miten niin?

Aika monella rikkaalla on useita autoja, osalla jopa kymmenien autojen kokoelmia. 

Jos autot kiinnostaa ja rahaa on, niin kyllä niitä autojuttuja silloin taitaa tulla mietittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikas. Mulla on vuoden 2005 Scenic

Vierailija
24/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dmc Delorean

Lähtisin sillä tulevaisuuteen

On muuten paska auto. Kerran olen ajanut. Ulkonäkö lupaa paljon mutta tekniikka ei sitä lunasta. 0-100 menee varmaan yli 10 sekuntia.

Vierailija
25/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1968 Chevy Camaro

Vierailija
26/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MB Amg S 65 L.

Vierailija
27/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentley Continental GT.

Vierailija
28/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uudehkon farmari hybridin. Sähköautoissa ei taida olla vielä sellaista, jolla ajaisi huoletta riittävän pitkiä matkoja pysähtymättä "tankille".

Vierailija
29/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA.n armeijan hummerin täydellä varustuksella.Olen aina halunnut sellaisen. 

Nainen 68v.

Vierailija
30/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla maksetulla peruspirssillä ajelisin. Riippuen kuinka rikas toki, mutta en laittaisi rahaa lähtökohtaisesti autoon, jota käytän 5 prosenttia maksimissaan valveillaoloajasta. Taksin voisi soitella kun jossain pitää käydä ja vuokrata auton pidemmille reissuille.

Vierailija
31/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi autoa ollenkaan. Minulla on ihan hyvä ja turvallinen auto, ei mitään syytä vaihtaa sitä vaikka saisin 10 miljoonaa.

Vierailija
32/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en tarvitse autoa eikä minulla ole edes ajokorttia.

Vierailija
33/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin rahvasta ajatella ajavansa itse autoa jos on rikas.

Moni rikas on sille tielleen jäänytkin, kun on lähtenyt pienessä tuiterissa rattiin.

Miten paljon helpompaa on maksaa se 5000-10000e kk jollekin kuskille tai aina tilata taksi.

Ei tarvitse itse ajaa ja käyttäytyä kuin rahvaat.

Autoiluhan on junttien hommaa. Ymmärrän kyllä jos on joku parikymppinen runkkari kyseessä, niin onhan sitä huulia pärisytettävä yhteen ja pidettävä käsiä ratilla kuin laivan kapteeni konsanaan.

Mut oikeesti, helikopteri tai oma kuski?

Olisko se jotain kultahuuli.

Vierailija
34/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIA pro ceed.

Vierailija
35/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko kultahuulet tätä ketjua? kirjoitti:

Moni rikas on sille tielleen jäänytkin, kun on lähtenyt pienessä tuiterissa rattiin.

Miten paljon helpompaa on maksaa se 5000-10000e kk jollekin kuskille tai aina tilata taksi.

Autoiluhan on junttien hommaa. Ymmärrän kyllä jos on joku parikymppinen runkkari kyseessä, niin onhan sitä huulia pärisytettävä yhteen ja pidettävä käsiä ratilla kuin laivan kapteeni konsanaan.

goldmund ilmoittautuu!

36/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaan tykkää itse ajaa? Oisko se jotain.

Vierailija
37/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota H-CR Hybrid. Sitten vapaa-ajalle jonkin barbiemaisen avoauton.

Vierailija
38/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun karjapuskurilla varustetun kunnon möhkäleen.

Vierailija
39/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden kiusaksi ostaisin monta vanhaa autoa mahdollisimman suurilla moottoreilla.

Älyn puutteesta päätellen olet persu. Tuon älyn puute on teille leimallista, säälittäviä tolloja olette.

Vierailija
40/61 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajalle sellainen mielikuva missä kuski tulee ulos autosta ja avaa mulle citroën 2cv oven.

Tässä vaiheessa videokuva hidastuu. Astun ulos autosta ja kuski irroittaa käsistäni maitkahvin väriset nahkahansikkaat. Ojennan hänelle kalliin jetsien lippiksen, jossa on koko joukkueen nimmarit,

Ojennan takin. Haron vähän hiuksia taaksepäin.

Päällä on suorat housut, kauluspaita ja liivit. Muistan myös ojentaa rintakellon kuskille.

Sitten aloitan kevyen hyppelehtimisen. Matkin potkunyrkkeilijöiden liikehdintää. Pyörittelen niskoja, käsiä ja lantiota. Teen nyrkkeilyn lyöntejä ilmaan ja sinä hiljenet.

Asia selvä. Lohdutan sinua hyvä alapeukuttaja ja heitän 600e seteleinä tielle lohdutuspalkinnoksi.

Kuski ojentaa vaatteet siinä vastakkaisessa järjestyksessä. Avaa oven ja ajamme raxiin syömänä niin paljon että napa ruskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä