Nyt loppuu herkkujen mässäily
Mun pitää nyt olla lujana, että en osta herkkuja.
Kommentit (13)
Itsekurilla et onnistu. Ala syömään siten, että ylimääräiset mielihalut poistuu luonnostaan.
Itse en voi lopettaa tänään sillä on PIZZAPERJANTAI
Sen saa loppumaan vaan vetämällä överit, eli viikonlopuksi pelkkiä herkkuja ja paljon, ei lupaa tavalliseen ruokaan tai edes leipää tai veteen. Itsellä tälläisestä viikonlopusta tulee pian vuosi ja -23kg :D
Itse olen huomannut että toimiva järjestely on se, että vain perjantaisin herkkupäivä jolloin syön 330g pizzan ja 80g suklaata. Tuota jaksaa odottaa ja se ei mene överiksi.
Kannattaa syödä kaikenlaista ja nautiskella elämästä vielä ennen kuin kuolet rokotteeseen.
Jouduin karanteenin takia olemaan ilman herkkuja, mutta tänään voi kaupasta lähteä mukaan mitä tahansa 🤣. Ei 10 päivää riittänyt vieroitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut että toimiva järjestely on se, että vain perjantaisin herkkupäivä jolloin syön 330g pizzan ja 80g suklaata. Tuota jaksaa odottaa ja se ei mene överiksi.
Mulla on runkkauksen suhteen samanlainen systeemi.
Onneksi voin syödä mitä tahansa enkä liho. nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi lopettaa tänään sillä on PIZZAPERJANTAI
Sama. Kotipizzan kautta töistä kotiin tänään (en suosi karvakäsipizzerioita). Taidan ottaa monsterin tällä kertaa, viime viikolla testasin kebab-rullan ja se ei ollut hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on runkkauksen suhteen samanlainen systeemi.
Sama täällä, kerran viikossa maksimissaan, yleensä sekin perjantaisin.
t. tuo jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos joku kerta punnitset pizzan kotona keittiövaa'alla, ja se onkin vain 328g... onko katastrofi? Minä ainakin söisin toisen pizzan siihen päälle vielä, jos luvattu 330 g jää toteutumatta. Tai jos pizza on 331g, niin jääkö syömättä? Vai otatko pienen murusen reunasta pois ja heität roskiin?
Tsemppiä