Kukaan normaali ihminen ei jätä koronarokotetta ottamatta
Turvallinen rokote josta ei ole tullut mitään vakavia vaikutuksia. Eihän oikeasti kukaan siitä aio kieltäytyä?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän ”hallitsijoita” kiinnosta saada koronaa loppumaan. Julkinen kuuleminen ja tutkinta siitä että mitä muuta kuin EU pelleilyä ovat edes yrittäneet tehdä saadakseen niitä rokotteita. Miksi Fimea ei toimi ? Syylliset esiin!
Täytyy kirjata sinne omakantaan ennakkoon kaikki mitä ei siedä. En ole koskaan katsonut sitä, en tiedä minne. Mut eihän ne sitä katsoisi kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Rokote on erityisen tärkeä heille, joilla on suurentunut riski saada koronan vakava muoto.
Höpö höpö. Koronan riskiryhmään kuuluvat ovat myös rokotteen riskiryhmää. Yhtä vakavat oireet voi tulla rokotteesta kuin sairastamalla tauti.
En viitsi ottaa. Mulla tällä hetkellä kipuja.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi ottaa. Mulla tällä hetkellä kipuja.
Kai sen saa myöhemminkin, jos haluaa?
Riippuu ihan rokotteesta. Jos kävisi niin, että myös Sputnik-rokotetta alettaisiin jakaa Suomessa, sanoisin sille kiitos, mutta ei kiitos. Vaikea keksiä, kuka täällä käärisi hihansa tuolle rokotteelle, kun edes naapurimaamme omat kansalaiset eivät sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta on hyvä että on näitä rokotekriittisiä, koska valinnoilla on seuraamukset.
juu
Minä jättäisin mieluusti ottamatta - mutta koen velvollisuudekseni seisoa samassa veneessä muiden kanssa, jotta saataisiin tää pirun pandemia loppumaan.
Näin se vain on!
Pois, pois turhat maskit, rajoitukset ja rokotukset!
Nyt on jo aika keskittyä hyvään oloon, inhimilliseen lämpöön ja sen levittämiseen lähellesi iloisin mielin, avoimin hymyin ja halauksin!
Spread the Love!
Nanorobotteja ja 5G tulee siinä rokotteessa.
En ota vaikka uskon rokotteen olevan täysin turvallinen.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessa myös alateitse.
Kulkutautimyönteiset persuloidit yrittävät nyt kaikkensa yrittäessään normalisoida vajaamielisyytensä muiden silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkuessa myös alateitse.
Koska Big Pharma.
Minä ehdin varmaan sairastaa koronan ennen kuin olen rokotusvuorossa ja koska tarjolla olevan A&Z-rokotteen täho tällaiselle yli 65-vuotiaalle on kyseenalainen sekä vain arvailujen varassa. Niinpä tulen harkitsemaan asiaa tarkemmin sitten kun se on ajankohtainen.